Ah vet! Waar doe jij interviews voor als ik vragen mag?
Meerdere magazines, maar deze was voor Clublife Magazine
Ah vet! Waar doe jij interviews voor als ik vragen mag?
Tripje naar Miami op kosten van de zaak 7th? Niet te zuinig.
Het is niet heel lang geleden dat ik je aan het helpen was met je CV in Kafé België onder het genot van een Belgisch biertje.
Anyone going to Amsterdam tomorrow? What's the best place to watch the game live and head to the festivities afterwards?
With a bit of luck there will be no festivities tomorrow.
Geloof dat ik zelfs in die gevallen mijn smaakpapillen een groter plezier doe door ipv marmite gewoon een half vaatje zout te gebruiken
Deze KNVB finale, haha. Man, man, man.
Mooiste in jaren, ondanks het gekelderde niveau van de eredivisie dat ook hier weer zichtbaar was. Ik heb me kostelijk vermaakt.
Ben benieuwd of
Lage verwachtingen
Dan kan het nooit tegenvallen
Bro!Inderdaad ja!
Ik realiseer me nu pas dat jouw avatars van Hawkeye zijn.
Bro!
Vind deze wel leuk van de burgemeester van LosserHaha die #Yolanthetweet's zijn echt te grappig
Vind deze wel leuk van de burgemeester van Losser
http://twittermania.nl/2014/05/de-beste-yolanthetweet-tweets-ghehehe/
motherfucker
Iemand moet een WKVlaggetjesAdminBot opzetten. Make it happen, Kabouter!
motherfucker
Soepje heeft toch wel de vetste WK bewerking.
Soepje heeft toch wel de vetste WK bewerking.
Haha, thanks! Vond een oranje leeuwenoutfit wel passend .Ja vind ik ook.
Volgens mij heb ik mn oranje avatar nooit veranderd...
Als ik bij de Rabobank een storting doe op een nummer met een verkeerde bijbehorende naam dan voeren ze de opdracht niet eens uit. Beetje vreemd dit.
Volgens mij is er bij fouten een wettelijke verplichting het geld terug te storten dat je op dergelijke wijze onrechtmatig hebt gekregen, dus uiteindelijk zul je het geld wel terug zien.
BW6 art. 203 said:1
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
2
Betreft de onverschuldigde betaling een geldsom, dan strekt de vordering tot teruggave van een gelijk bedrag.
Wat heeft hij nu weer gefliktDie Van Gaal hé! Wat een kerel.
Wat heeft hij nu weer geflikt