Ik ben van plan om het uit shirt te kopen.
Jij begrijpt mij.
Ik wil er 1 met Memphis achterop, doe jij met of zonder rugnummer ?
Je kan er trouwens 1 kopen voor 85 euro op de Aktiesport site, zijn ze ergens nog goedkoper te vinden? Zag er vandaag 1 in de winkel hangen ergens voor 120...
Ik app Messi wel even als je bepaalde shirtjes gaat kopen Bacon, I won't stand for this.
Er zijn minder "legit" manieren om aan shirtjes te komen die misschien niet helemaal echt zijn, maar wel van een dus danige kwaliteit zijn dat ze wel echt lijken.
En 't wordt waarschijnlijk RVP.
Backstabbing son of a bitch.
Namen achterop shirts ben ik nooit zo'n fan van, gewoon zonder naam vind ik veel mooier. Die shirts van 120 eurie zijn trouwens het type shirt dat de speler ook draagt. Degene van 80 eutjes zijn replica's or so I'm told. Gewoon goed materiaal hoor, heb er zelf 1 van Milan.
Hier is het benauwd. Altijd in de achterhoek, bij de gemiddelde weersverwachting mogen we altijd een graad of twee, drie erboven op tellen.
En dan zal je zien dat het dinsdag weer prachtig weer isJa, het is lekker bewolkt en droevig weer hier :O
En dan zal je zien dat het dinsdag weer prachtig weer is
Noodweer ben ik zelf ook niet echt een fan van, maar gewoon een lekker strandweertje op m´n vrije dag is toch niet zoveel gevraagd ?Klopt, 20-26 graden, halfbewolkt en droog op dinsdag. Prima weer. Allicht een stuk beter dan het loeihete noodweer van morgen.
Het slechte weer moet mij nog bereiken, tot een half uur geleden volop zon, nu lichte bewolking.
Iemand van jullie zo gek om een allnighter te doen om de Sony E3 conference te kijken?
Als ik het goed begrijp is over 3 kwartier de Microsoft presentatie (E3)?
Gebeuren wel meer vage dingen, maar drie keer een tentamen maken voor een vak door fouten van de school is toch wel erg overdreven :/Pfft, dat schiet niet op. Heb ik gelukkig (nog) niet gehad.
Wordt hoog tijd om weer eens wat te gaan leren Aiii. Studeren op latere leeftijd houdt de geest jong en soepelMijn laatste tentamen is 7,5 jaar geleden.
Sorry Soep.
Ik heb zojuist mijn VWO examen gehaald, opa.Mijn laatste tentamen is 7,5 jaar geleden.
Sorry Soep.
Ik heb zojuist mijn VWO examen gehaald, opa.
Wordt hoog tijd om weer eens wat te gaan leren Aiii. Studeren op latere leeftijd houdt de geest jong en soepel