• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Kabouter

Member
Mooie shirts op zich, maar ik moet toch wat enthousiaster zijn over de perspectieven van ons nationale elftal wil ik er één aanschaffen. :p
 
Jij begrijpt mij.

Ik wil er 1 met Memphis achterop, doe jij met of zonder rugnummer ?

Je kan er trouwens 1 kopen voor 85 euro op de Aktiesport site, zijn ze ergens nog goedkoper te vinden? Zag er vandaag 1 in de winkel hangen ergens voor 120...

Er zijn minder "legit" manieren om aan shirtjes te komen die misschien niet helemaal echt zijn, maar wel van een dus danige kwaliteit zijn dat ze wel echt lijken.

En 't wordt waarschijnlijk RVP.

Backstabbing son of a bitch.
 
Er zijn minder "legit" manieren om aan shirtjes te komen die misschien niet helemaal echt zijn, maar wel van een dus danige kwaliteit zijn dat ze wel echt lijken.

En 't wordt waarschijnlijk RVP.

Backstabbing son of a bitch.

#TeamLegit

Ik wil gewoon een echte #YOLO

RVP is ook een mooie keus, Robben is altijd goed, Sneijder blijft een baas. Memphis is gewoon het meest swaggertastisch zoals de jeugd dat zo mooi zegt. Het is dat of Leroy Fer aka Lerra F.
 

Alpende

Member
Namen achterop shirts ben ik nooit zo'n fan van, gewoon zonder naam vind ik veel mooier. Die shirts van 120 eurie zijn trouwens het type shirt dat de speler ook draagt. Degene van 80 eutjes zijn replica's or so I'm told. Gewoon goed materiaal hoor, heb er zelf 1 van Milan.
 

Chuckie

Member
Namen achterop shirts ben ik nooit zo'n fan van, gewoon zonder naam vind ik veel mooier. Die shirts van 120 eurie zijn trouwens het type shirt dat de speler ook draagt. Degene van 80 eutjes zijn replica's or so I'm told. Gewoon goed materiaal hoor, heb er zelf 1 van Milan.

Ja die extradure hebben allemaal van die ventilatiegleuven/roosters in de zijkant enzo.

De replica's zijn overigens superkwaliteit. Ik heb het shirt uit 2008 en het ziet er nog steeds als gloednieuw uit.
 

Divius

Member
Lekker weertje trouwens vandaag! Lekker in de tuin een beetje te zonnen, boekje lezen en morgen BBQen & bieren met wat vrienden. Het goede leven!
 

-MB-

Member
Zit weer lekker aan de verkeerde kant van Nederland, hier word het de gehele dag kloteregen... Daar gaat die 1e dag dat er mooi weer voorspeld werd.
 

Sadist

Member
Hier is het benauwd. Altijd in de achterhoek, bij de gemiddelde weersverwachting mogen we altijd een graad of twee, drie erboven op tellen.
 

soepje

Member
Klopt, 20-26 graden, halfbewolkt en droog op dinsdag. Prima weer. Allicht een stuk beter dan het loeihete noodweer van morgen.
Noodweer ben ik zelf ook niet echt een fan van, maar gewoon een lekker strandweertje op m´n vrije dag is toch niet zoveel gevraagd :(?
 

Rorsach

Member
Het is fokking snoeiheet hier, met felle zon (West-Brabant). De rest van het gezin is opgezouten naar het zwembad in de achtertuin van m'n schoonouwelui, dus lekker rustig hier.

Maar natuurlijk vieren we morgen de verjaardag van 2 van mijn jong, met een bbq voor de familie. De giga partytent om droog te blijven staat al in de achtertuin.
 

7threst

Member
Holy fuck, vannacht was al over-the-top onweer (ik heb buiten met open mond naar de bliksem staan staren, het ging maar door...) maar nu lijkt de apocalypse dan echt aangebroken. Ik moet gewoon het fucking licht aandoen in huis haha :)
 

Hrothgar

Member
Het slechte weer moet mij nog bereiken, tot een half uur geleden volop zon, nu lichte bewolking.

Iemand van jullie zo gek om een allnighter te doen om de Sony E3 conference te kijken?
 
Het slechte weer moet mij nog bereiken, tot een half uur geleden volop zon, nu lichte bewolking.

Iemand van jullie zo gek om een allnighter te doen om de Sony E3 conference te kijken?

Ik overweeg het weer. Volgende week tentamens, maar morgen vrij. Ik zou dus verstandig op tijd kunnen tukken en morgen leren, maar denk dat ik weer lekker op blijf tot 5 uur om teleurgesteld te worden door een Sony persconferentie.
 

Arjen

Member
img_20140612_1528534bqwh.jpg


Valt nog niet mee zo'n WK schema maken.
 

soepje

Member
Godverdegodverdegodver..

Afgelopen dinsdagavond tentamen gemaakt.. Staat op dat ding aangegeven dat je je boek erbij mag gebruiken.. Krijg nu een mailtje ''Oh nee, was toch niet de bedoeling. Telt niet! Opnieuw :D!''

En dan te bedenken dat we vorig jaar al een tentamen gemaakt hebben voor dat vak, maar door ziekte van de leerkracht toentertijd hebben we daar ons cijfer nooit van terug gekregen waardoor iedereen automatisch opnieuw op mocht komen draven dit jaar..

Ben normaal niet zo´n heethoofd, maar begin me nu toch wel behoorlijk te irriteren.. Wat een gedoe om een paar studiepunten.. :/

Tijd voor vakantie :/
 
Slecht begin van m'n WK pool dit, Kroatië had moeten winnen voor die heerlijke punten! Scheids zat wel echt met z'n hoofd in z'n reet, waren niet de beste beslissingen ooit.
 

soepje

Member
Pfft, dat schiet niet op. Heb ik gelukkig (nog) niet gehad.
Gebeuren wel meer vage dingen, maar drie keer een tentamen maken voor een vak door fouten van de school is toch wel erg overdreven :/
Mijn laatste tentamen is 7,5 jaar geleden.

Sorry Soep.
Wordt hoog tijd om weer eens wat te gaan leren Aiii. Studeren op latere leeftijd houdt de geest jong en soepel :D
 
Top Bottom