Baconsaurus Rex
Member
Denk dat die formatie onze enige kans is. Heb er in ieder geval niet zoveel vertrouwen in.
Denk dat die formatie onze enige kans is. Heb er in ieder geval niet zoveel vertrouwen in.
Dat moet LVG uit gaan vogelen. Er zal sowieso op de counter gespeeld gaan worden tegen de sterke tegenstanders.Oh dat denk ik ook. Hele wedstrijd met z'n alle op de doellijn liggen en hopen dat Robben/RVP 1 briljant moment hebben en zo winnen. Dit team gaat het niet winnen op creativiteit/balbezit.
Maar wat wordt de opstelling dan? Gaan Huntelaar en Van Persie samen in de spits? Of wordt Robben of Depay tot spits omgevormd?
-----RVP---Huntelaar----
-Depay-------------Arjen-
----------Blind------------
Van Aanholt - Martins Indi (pls no)-Vlaar-Kongolo-Janmaat
----Cillesen?----
Ben benieuwd hoe dit gaat zijn, ben er wel positief over eerlijk gezegd. Als dan ook nog de "buitenlanders" erbij komen zoals De Jong etc.
Samenwerking tussen Depay, V.Persie en Wijnaldum zou ook wel leuk kunnen uitpakken.
Ik hoop dat wanneer de "buitenlanders" erbij komen, Clasie, De Vrij en Martins Indi naar de bank verwezen worden.
Achterin lijkt alleen Vlaar mij een zekerheid, voor de 2 posities ernaast is niemand echt favoriet volgens mij
Denk dat Janmaat de rechtsachter ook wel op zak heeft, of Verhaegh moet gekke dingen gaan doen.
Ja de buitenposities wel idd, doelde meer op de achterste 3. Stel dat Vlaar in het midden staan, dan heb je nog BMI, Rekik, Veltman en De Vrij voor die 2 posities.
Hoop toch ook dat vd Vaart wat speeltijd krijgt in de oefenwedstrijden en daarin weet uit te blinken, vind hem altijd een fijne speler. Lekker aanvallend en creatief.
Had graag nog Van Dijk achterin gezien, maar daar heeft V,Gaal het niet zo mee
Ugh, ik hoop toch zo erg dat Blind door het ijs zakt in de komende paar oefenduels. Hij is veel te traag voor beide posities waar van Gaal hem wil neerzetten. (en op de linksback positie is hij helemaal een drama met zijn tikkie terug) Ben ook pro-De Jong als controleur.
Ik zou alleen niet weten wie ik naast de Jong en Sneijer op het middenveld zou komen te staan. De Guzman is te wild, Clasie is na zestig minuten leeg gespeeld waarschijnlijk en Fer... ik weet niet. Maar Sneijder kan lekker balletjes geven op een van Persie en Robben in een vrije rol.
Zo blij ik ben met de 5-3-2 tactiek bij Feyenoord de laatste paar wedstrijden, kan dit op internationaal niveau natuurlijk zomaar in elkaar donderen.
Die is wel zeker van een plek bij de laatste 23 volgens mij
Frituurpan? En natuurlijk een knapperig, harde korst en de binnenkant is een soort ragout.Hoe bak je trouwens kroketten? Heb ze in de pan gebakt, harde korst maar vanbinnen was het een pap, of is dat de bedoeling?
Oh nice! Goed om te horen. Deed die persoon die foutief het geld had ontvangen daar nog moeilijk over? (misschien omdat hij/zij dacht: Free moneyz!)Jeej, even een berichtje terugkomend op mijn vorige post: het geld is terug gestort \o/. Faith in humanity restored.
Dus zware verlies voor Wilders.
Hoe bak je trouwens kroketten? Heb ze in de pan gebakt, harde korst maar vanbinnen was het een pap, of is dat de bedoeling?
Na vandaag tot en met dinsdag vrij. Dat noem ik nog eens een lang weekend.