• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
En juist die negativiteit is waarom we weer gaan knallen.

Geen hoogmoed, geen val. Dit wordt ons jaar.
 
Denk dat die formatie onze enige kans is. Heb er in ieder geval niet zoveel vertrouwen in.

Oh dat denk ik ook. Hele wedstrijd met z'n alle op de doellijn liggen en hopen dat Robben/RVP 1 briljant moment hebben en zo winnen. Dit team gaat het niet winnen op creativiteit/balbezit.

Maar wat wordt de opstelling dan? Gaan Huntelaar en Van Persie samen in de spits? Of wordt Robben of Depay tot spits omgevormd?

-----RVP---Huntelaar----
-Depay-------------Arjen-
----------Blind------------
Van Aanholt - Martins Indi (pls no)-Vlaar-Kongolo-Janmaat
----Cillesen?----
 
Oh dat denk ik ook. Hele wedstrijd met z'n alle op de doellijn liggen en hopen dat Robben/RVP 1 briljant moment hebben en zo winnen. Dit team gaat het niet winnen op creativiteit/balbezit.

Maar wat wordt de opstelling dan? Gaan Huntelaar en Van Persie samen in de spits? Of wordt Robben of Depay tot spits omgevormd?

-----RVP---Huntelaar----
-Depay-------------Arjen-
----------Blind------------
Van Aanholt - Martins Indi (pls no)-Vlaar-Kongolo-Janmaat
----Cillesen?----
Dat moet LVG uit gaan vogelen. Er zal sowieso op de counter gespeeld gaan worden tegen de sterke tegenstanders.
 

Alpende

Member
Ik hoop wel dat van Gaaltje de Jong als controleur in de 5-3-2 neer zet, die kan tenniste nog goed stofzuigen. Huntelaar en van Persie in 1 team heeft niet echt gewerkt.

Ik denk dat van Persie en Robben met z'n 2en voorin gaan lopen.
 

Divius

Member
Zag deze op de NOS voorbij komen;

647720.jpg
 

Alpende

Member
Ja dat kan ook, dat is dan nog meer verdedigend dan met 1 controleur. Je mist alleen wel snelheid vind ik. Robben is de enige in die opstelling die hard kan lopen.
 

LNBL

Member

Ben benieuwd hoe dit gaat zijn, ben er wel positief over eerlijk gezegd. Als dan ook nog de "buitenlanders" erbij komen zoals De Jong etc.

Samenwerking tussen Depay, V.Persie en Wijnaldum zou ook wel leuk kunnen uitpakken.
 
Ben benieuwd hoe dit gaat zijn, ben er wel positief over eerlijk gezegd. Als dan ook nog de "buitenlanders" erbij komen zoals De Jong etc.

Samenwerking tussen Depay, V.Persie en Wijnaldum zou ook wel leuk kunnen uitpakken.

Ik hoop dat wanneer de "buitenlanders" erbij komen, Clasie, De Vrij en Martins Indi naar de bank verwezen worden.
 

LNBL

Member
Denk dat Janmaat de rechtsachter ook wel op zak heeft, of Verhaegh moet gekke dingen gaan doen.

Ja de buitenposities wel idd, doelde meer op de achterste 3. Stel dat Vlaar in het midden staan, dan heb je nog BMI, Rekik, Veltman en De Vrij voor die 2 posities.
 

Divius

Member
Hoop toch ook dat vd Vaart wat speeltijd krijgt in de oefenwedstrijden en daarin weet uit te blinken, vind hem altijd een fijne speler. Lekker aanvallend en creatief.
 
Ja de buitenposities wel idd, doelde meer op de achterste 3. Stel dat Vlaar in het midden staan, dan heb je nog BMI, Rekik, Veltman en De Vrij voor die 2 posities.

Hoop op Veltman en Rekik. Denk overigens dat LvG sowieso voor Martins-Indi gaat aangezien die een kleine man crush op hem lijkt te hebben.

Hoop toch ook dat vd Vaart wat speeltijd krijgt in de oefenwedstrijden en daarin weet uit te blinken, vind hem altijd een fijne speler. Lekker aanvallend en creatief.

Wel een beetje oud, en lijkt het niet helemaal meer te kunnen belopen. Hoop stiekem dat Sneijder z'n vorm kan vinden, hij lijkt het in Turkije prima te doen, maar dat is toch wel een niveau lager.
 

FeD.nL

Member
Sneijder zou wel kunnen excelleren in dit systeem. Met Blind en de Jong straks op het middenveld wordt het moeilijk doordringen voor een tegenstander, denk dat Spanje het op die manier nog best lastig gaat krijgen. Alleen ben echt benieuwd hoe de aanval gaat uitpakken, liefst zou ik Huntelaar en van Persie zien met Robben in een vrijere rol maar denk dat dat niet gaat gebeuren.
 

Sadist

Member
Ugh, ik hoop toch zo erg dat Blind door het ijs zakt in de komende paar oefenduels. Hij is veel te traag voor beide posities waar van Gaal hem wil neerzetten. (en op de linksback positie is hij helemaal een drama met zijn tikkie terug) Ben ook pro-De Jong als controleur.

Ik zou alleen niet weten wie ik naast de Jong en Sneijer op het middenveld zou komen te staan. De Guzman is te wild, Clasie is na zestig minuten leeg gespeeld waarschijnlijk en Fer... ik weet niet. Maar Sneijder kan lekker balletjes geven op een van Persie en Robben in een vrije rol.

Zo blij ik ben met de 5-3-2 tactiek bij Feyenoord de laatste paar wedstrijden, kan dit op internationaal niveau natuurlijk zomaar in elkaar donderen.
 

LNBL

Member
Ugh, ik hoop toch zo erg dat Blind door het ijs zakt in de komende paar oefenduels. Hij is veel te traag voor beide posities waar van Gaal hem wil neerzetten. (en op de linksback positie is hij helemaal een drama met zijn tikkie terug) Ben ook pro-De Jong als controleur.

Ik zou alleen niet weten wie ik naast de Jong en Sneijer op het middenveld zou komen te staan. De Guzman is te wild, Clasie is na zestig minuten leeg gespeeld waarschijnlijk en Fer... ik weet niet. Maar Sneijder kan lekker balletjes geven op een van Persie en Robben in een vrije rol.

Zo blij ik ben met de 5-3-2 tactiek bij Feyenoord de laatste paar wedstrijden, kan dit op internationaal niveau natuurlijk zomaar in elkaar donderen.

Heb liever Fer en De Guzman die wat internationale ervaring hebben dan onze jonge honden uit de Eredivisie. Al heb ik nog wel wat vertrouwen in Blind als CDM naast De Jong, we zullen het zien vanavond.
 
Die is wel zeker van een plek bij de laatste 23 volgens mij

Speelde zeker een puike pot in mijn ogen. Heeft nog wel eens de neiging om misschien iets te veel te willen en voor eigen succes te gaan, maar kan die YOLO-mentaliteit wel waarderen. #YOLOMentaliteit
 

Divius

Member
#JLME
(je leeft maar eenmaal, rolt toch iets minder fijn van de tong)

Wedstrijd was overigens niet bijzonder overtuigend, ik had niet het idee 'daar speelt de aankomend wereldkampioen'.
 
Dus zware verlies voor Wilders.


Hoe bak je trouwens kroketten? Heb ze in de pan gebakt, harde korst maar vanbinnen was het een pap, of is dat de bedoeling?
 

Divius

Member
Hoe bak je trouwens kroketten? Heb ze in de pan gebakt, harde korst maar vanbinnen was het een pap, of is dat de bedoeling?
Frituurpan? En natuurlijk een knapperig, harde korst en de binnenkant is een soort ragout.

Jeej, even een berichtje terugkomend op mijn vorige post: het geld is terug gestort \o/. Faith in humanity restored.
Oh nice! Goed om te horen. Deed die persoon die foutief het geld had ontvangen daar nog moeilijk over? (misschien omdat hij/zij dacht: Free moneyz!)
 
Top Bottom