• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
duibbe.gif
 
Hmm, ik moet wat meer kleding hebben en zit zo eens op internet te kijken. Volgens de maattabellen bij zalando e.d. heb ik maat XXL nodig, terwijl alles wat in mijn kast hangt en goed zit in maten M en L zijn???
 

LNBL

Member
Hmm, ik moet wat meer kleding hebben en zit zo eens op internet te kijken. Volgens de maattabellen bij zalando e.d. heb ik maat XXL nodig, terwijl alles wat in mijn kast hangt en goed zit in maten M en L zijn???

Hangt een beetje van de stof af toch? Maar zo een groot verschil is wel gek.

Nu tijd om de dubbel te pakken bij het Hockey!

Edit: Ehh volgens mij heb ik het gejinxed
 

Aiii

So not worth it
In de hele Noordzee is er niet genoeg zout voor World Cup-GAF nu, dankzij de magistrale winst van onze mannen!

Hup Nederland Hup!
 

Martian

Member
Heeft een van jullie toevallig ervaring met Compusale?
Ik zie hier een i7 PC voor 515 euro en vraag me af in hoeverre deze site betrouwbaar is.

Beetje domme vraag misschien, maar is het mogelijk om aan deze PC naar hartenlust te sleutelen? Of moeten het speciale PC's zijn. Het liefste wil ik er een betere videokaart inzetten en wat extra geheugen en opslag, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of dat zomaar bij elke computer kan
 
Heeft een van jullie toevallig ervaring met Compusale?
Ik zie hier een i7 PC voor 515 euro en vraag me af in hoeverre deze site betrouwbaar is.

Beetje domme vraag misschien, maar is het mogelijk om aan deze PC naar hartenlust te sleutelen? Of moeten het speciale PC's zijn. Het liefste wil ik er een betere videokaart inzetten en wat extra geheugen en opslag, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of dat zomaar bij elke computer kan
Ik zou zelf nooit een pre-built pc kopen. Je kan het beter zelf samenstellen op een website als alternate.nl

Heb niet veel tijd nu, zal zometeen een uitgebreidere uitleg toevoegen.
 

Aiii

So not worth it
Dat zal het zijn ja, plus het WK-succes natuurlijk.

Waarschijnlijk meer dat de discussie zo vaak voorbij komt en altijd hetzelfde is.
 

Martian

Member
Ik zou zelf nooit een pre-built pc kopen. Je kan het beter zelf samenstellen op een website als alternate.nl

Heb niet veel tijd nu, zal zometeen een uitgebreidere uitleg toevoegen.

ah geweldig! Ja eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je een pc in elkaar zou moeten zetten, dus het liefste koop ik er een die voor mij gecustomized is (voor een redelijke prijs).
 
ah geweldig! Ja eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je een pc in elkaar zou moeten zetten, dus het liefste koop ik er een die voor mij gecustomized is (voor een redelijke prijs).
Het is niet volledig foolproof, maar met wat youtube tutorials en onthouden dat je nooit echt kracht moet zetten kan er basically niets mis gaan.
Grafische kaarten kunnen maar op 1 manier in het slot, zelfde geldt voor processor, RAM, PSU is gewoon in je kast zetten en kabeltjes verbinden die ook allemaal maar op 1 manier in te pluggen zijn.
 

Hrothgar

Member
Wat me opviel bij mezelf, ik kan me er ook een stuk minder druk om maken nu het mooi weer is.

Ik kan me er uberhaupt niet meer druk om maken, en al helemaal niet op GAF. Die threads zijn gewoon een jaarlijks (maandelijks?) ban-ritueel.

Zin in zaterdag, en de onvermijdelijke NL-BEL halve finale!
 

LNBL

Member

Arjen

Member
Ik kan me er uberhaupt niet meer druk om maken, en al helemaal niet op GAF. Die threads zijn gewoon een jaarlijks (maandelijks?) ban-ritueel.

Zin in zaterdag, en de onvermijdelijke NL-BEL halve finale!

Zoals ik in dat topic al vertelde, de discussie hier heeft me wel tot inzicht gebracht.
Maar verder heb je gelijk, de discussie is niet mogelijk blijkbaar, alles anders dan toegeven dat het racistisch is wordt gestraft met een ban, belachelijk.
Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal, het is altijd nuttig om beide kanten te horen, daar leer je van.
 

Aiii

So not worth it
Ach, het is makkelijk te oordelen over dingen die je niet begrijpt, we doen het allemaal.

Het is overduidelijk dat Zwarte Piet's looks gebasseerd zijn op een stereotype. Wat de discussie in Nederland is is óf het een negatief stereotype is of niet. Die discussie kun je hier niet voeren omdat ze niet weten wat de reactie is op het figuur Zwarte Piet (100% geliefd) en dat is natuurlijk te begrijpen. Dus dan laat het maar, who cares?

Wat wel storend is is de manier waarop sommigen Nederlanders wegzetten als racisten en dat we ons "niet moeten aanstellen" of "verschuilen achter traditie." Daar heb ik wel moeite mee, vooral bij Amerikanen, die natuurlijk zelf een ultra-patriotische cultuur hebben. Maar goed, dat negeren we dan maar.
 

Arjen

Member
Wat wel storend is is de manier waarop sommigen Nederlanders wegzetten als racisten en dat we ons "niet moeten aanstellen" of "verschuilen achter traditie." Daar heb ik wel moeite mee, vooral bij Amerikanen, die natuurlijk zelf een ultra-patriotische cultuur hebben. Maar goed, dat negeren we dan maar.

Dat heb ik ook. Maar goed daarop reageren zal ongetwijfeld banbaar zijn. Dus laat maar.
 

LNBL

Member
Mooie shirts op zich, maar ik moet toch wat enthousiaster zijn over de perspectieven van ons nationale elftal wil ik er één aanschaffen. :p

Wel mooi dit, zo dacht volgens mij heel Nederland over dit WK.

Kan niet wachten tot de wedstrijd tegen CR eindelijk begint!
 

Arjen

Member
Wel lekker dat we een zaterdagavond wedstrijd hebben.
Ben echt helemaal gesloopt door dit WK, wedstrijden die om 01.00 aflopen, en dan weer 06.45 er uit, ik wordt er te oud voor.
 

LNBL

Member
Mijn enthousiasme rijkt nog steeds niet veel verder dan de aanstaande wedstrijd :D

Muah Belgie en Argentinie spelen niet top, al speelt Belgie dan weer beter dan Argentinie imo. Het 5-3-2 systeem deed het geweldig in de 2e helft tegen spanje en we hebben daarna niet meer tegen een echt "top" land gespeeld dat nadrukelijk de aanval zoekt, dus dat kan nog wel verassend uitvallen! We zullen het allemaal zien, uiteindelijk is een eventuele halve finale al meer dan wat de meeste hadden gehoopt.
 

Gallbaro

Banned
Hey Dutch GAF! Respectful question in English, as my spoken Dutch is limited.

Am I one of you? Post '85 born to Dutch Citizen, expat mother. My mother recently naturalized US with her spouse but I was an adult at the time and she retains dual.

Would just like an idea before I approach consulate for passport. Thanks.
 

LNBL

Member
Helaas allemaal, het was een mooi avontuur. Maar ik ben wel enorm trots op onze jongens, jammer dat Depay er niet in kwam.. Die had er wel 5 ingeschoten in de extra tijd:)
 
Top Bottom