Dutch Gronk
Banned
WAT. WAS. DIT.
Ik heb zojuist mijn VWO examen gehaald, opa.
Holy crap man, dat verschil ook tussen de eerste en tweede helft...
Ik heb zojuist mijn VWO examen gehaald, opa.
Haha, altijd geweldig.Dit blijft leuk, Jack van Gelder is de eindbaas van het Nederlands commentaar: https://www.facebook.com/photo.php?v=724450940945910
JE KAN ER GEEN HOUTJE TOUWTJE MEER VAN
Verdomme Jack :lol
Laat ik mijn eerste post hier dan ook maar plaatsen. Mag wel na gisteren.
Welkom!
Begin echt een hekel te krijgen aan die Roy Donders
Hmm, ik moet wat meer kleding hebben en zit zo eens op internet te kijken. Volgens de maattabellen bij zalando e.d. heb ik maat XXL nodig, terwijl alles wat in mijn kast hangt en goed zit in maten M en L zijn???
In de hele Noordzee is er niet genoeg zout voor World Cup-GAF nu, dankzij de magistrale winst van onze mannen!
Hup Nederland Hup!
Ik zou zelf nooit een pre-built pc kopen. Je kan het beter zelf samenstellen op een website als alternate.nlHeeft een van jullie toevallig ervaring met Compusale?
Ik zie hier een i7 PC voor 515 euro en vraag me af in hoeverre deze site betrouwbaar is.
Beetje domme vraag misschien, maar is het mogelijk om aan deze PC naar hartenlust te sleutelen? Of moeten het speciale PC's zijn. Het liefste wil ik er een betere videokaart inzetten en wat extra geheugen en opslag, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of dat zomaar bij elke computer kan
Why didn't someone we were having a zwarte piet thread? It's so damn early this year the pepernoten are not even in store.
Ik moest lachen Arjen, letterlijk mijn gedachte. Nice one.
Ik zou zelf nooit een pre-built pc kopen. Je kan het beter zelf samenstellen op een website als alternate.nl
Heb niet veel tijd nu, zal zometeen een uitgebreidere uitleg toevoegen.
Het is niet volledig foolproof, maar met wat youtube tutorials en onthouden dat je nooit echt kracht moet zetten kan er basically niets mis gaan.ah geweldig! Ja eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je een pc in elkaar zou moeten zetten, dus het liefste koop ik er een die voor mij gecustomized is (voor een redelijke prijs).
Wat me opviel bij mezelf, ik kan me er ook een stuk minder druk om maken nu het mooi weer is.
De rechter gaf de "zwarte eisers" gelijk in hun argument dat "de negatieve stereotypering van Zwarte Piet op de zwarte mens", leidt tot een inbreuk op hun privéleven. Daarmee is door de intocht, met daarin een belangrijke rol voor Zwarte Piet, artikel 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens geschonden.
Ik kan me er uberhaupt niet meer druk om maken, en al helemaal niet op GAF. Die threads zijn gewoon een jaarlijks (maandelijks?) ban-ritueel.
Zin in zaterdag, en de onvermijdelijke NL-BEL halve finale!
Wat wel storend is is de manier waarop sommigen Nederlanders wegzetten als racisten en dat we ons "niet moeten aanstellen" of "verschuilen achter traditie." Daar heb ik wel moeite mee, vooral bij Amerikanen, die natuurlijk zelf een ultra-patriotische cultuur hebben. Maar goed, dat negeren we dan maar.
Mooie shirts op zich, maar ik moet toch wat enthousiaster zijn over de perspectieven van ons nationale elftal wil ik er één aanschaffen.
Wel mooi dit, zo dacht volgens mij heel Nederland over dit WK
En juist die negativiteit is waarom we weer gaan knallen.
Geen hoogmoed, geen val. Dit wordt ons jaar.
Wel mooi dit, zo dacht volgens mij heel Nederland over dit WK.
Kan niet wachten tot de wedstrijd tegen CR eindelijk begint!
Mijn enthousiasme rijkt nog steeds niet veel verder dan de aanstaande wedstrijd