Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen
Baas!
Team Light is het enige team as far as i´m concernedHad je geen ander kleurtje kunnen kiezen... dit is niet te lezen!
Team Light is het enige team as far as i´m concerned
Slachten jullie je eigen schaap dan?Geef mij maar Suiker en Offerfeest, buik vol lekker eten
Tis binnenkort Offerfeest en we hebben nog steeds geen schaap gezocht =(
Dat meen je niet D:Rechts naar links smileys zijn uit den boze.
Rechts naar links smileys zijn uit den boze.
. . . (/` _)` ︵ ┬─┬┻━┻◡ノ(° □°ノ
van links naar rechts is ie wel duidelijker
. . . (/` _)` ︵ ┬─┬
Ik vernam gisteren het nieuws dat Tjolk na 20+ jaar weer is teruggekeerd in de supermarkt. Hoe is het mogelijk?
Ben erg benieuwd naar de 'vernieuwde smaak' en ook een beetje welk bedrijf hierachter zit.
Ik vernam gisteren het nieuws dat Tjolk na 20+ jaar weer is teruggekeerd in de supermarkt. Hoe is het mogelijk?
Ben erg benieuwd naar de 'vernieuwde smaak' en ook een beetje welk bedrijf hierachter zit.
Ik wil wel een zoetsappig "lief plaatje van de dag" posten, maar geloof niet dat iemand daarop zit te wachtenDeze thread gaat nog altijd als een tierelier merk ik?
Ik wil wel een zoetsappig "lief plaatje van de dag" posten, maar geloof niet dat iemand daarop zit te wachten
Deze thread gaat nog altijd als een tierelier merk ik?
De kerst is hier ook alvast besproken.. Nieuwjaarsplannen misschien?
De kerst is hier ook alvast besproken.. Nieuwjaarsplannen misschien?
Oh wauw, wist niet eens dat er een OT van ons kikkerlandje was.
dus... wat vinden we van Alberto Stegeman?
Wie is Alberto Stegeman?
Een heel irritant menneke op TV
Heb mijn TV 0,5 jaar geleden ook opgezegd, helemaal geen spijt van.
Heb nog wel NL, 1,2 en 3, dus ik kijk nog Journaal en studio sport, en heel af en toe DWDD
Is er al een Nederlandse DRIVECLUB?
Die faux outrage en verhalen over boycotten en blablabla, het is zo ontzettend *shrug*
Iedereen zit zo in de extremen tegenwoordig dat er geen enkele goede discussie mogelijk is, Piet hoeft helemaal niet weg, maar hij mag best iets minder blackface en iets meer roet en we zijn klaar.
That is all, maar omdat heel Nederland meteen in de boom vliegt als er maar iemand waagt over te beginnen zitten we muurvast.