• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen
5fy4JeJ.png

Baas!
 
Ik vernam gisteren het nieuws dat Tjolk na 20+ jaar weer is teruggekeerd in de supermarkt. Hoe is het mogelijk?
Ben erg benieuwd naar de 'vernieuwde smaak' en ook een beetje welk bedrijf hierachter zit.
 

Kabouter

Member
Nou ja, ik moet zeggen, als ik naar buiten kijk schijnt de zon ietsje en is het droog, het kan best erger deze tijd van het jaar. Gisteren bijvoorbeeld :p.
 

hiro4

Member
Voor mijn gevoel hebben we dit jaar al 2 of 3 Zwarte Pieten topics gehad.
Gelukkig dit jaar Smash Wii U op Sinterklaas :p
 

Arjen

Member
Oh wauw, wist niet eens dat er een OT van ons kikkerlandje was.

dus... wat vinden we van Alberto Stegeman?

Schandalig natuurlijk, dat dit kan in Nederland, dit was onder Wilders nooit gebeurd.

Ik kan me er nul druk om maken, hij is met het pasje van iemand anders binnen gekomen, oeeeeee.
 

Arjen

Member
Heb mijn TV 0,5 jaar geleden ook opgezegd, helemaal geen spijt van.
Heb nog wel NL, 1,2 en 3, dus ik kijk nog Journaal en studio sport, en heel af en toe DWDD
 

hiro4

Member
Heb mijn TV 0,5 jaar geleden ook opgezegd, helemaal geen spijt van.
Heb nog wel NL, 1,2 en 3, dus ik kijk nog Journaal en studio sport, en heel af en toe DWDD

Meer heb je tegenwoordig ook niet nodig eigenlijk, zeker met internet en Netflix en alle andere mogelijkheden.

Enige reden waarom wij hier nog TV hebben is vanwege de kinder zenders voor de kid. Maar aanbod of netflix wordt ook steeds beter.

Gaan er trouwens nog mensen naar First Look dit weekend?
 

Divius

Member
Ik heb zo'n grafhekel aan reclames dat ik al in geen jaren meer TV heb gekeken. Als er iets is wat ik echt wil zien (gebeurt zelden) dan neem ik het op en kijk ik het later zodat ik de reclames kan skippen.
 

Alpende

Member
Ik heb altijd een pokke hekel aan die reclames bij de samenvattingen van de CL. Eerst 5 minuten reclame voordat je de overige wedstrijden van die pot kan zien dan WEER 5 MINUTEN RECLAME voor de overige wedstrijden.

Ik haat het.
 

Aiii

So not worth it
Is er al een Nederlandse DRIVECLUB? :D

Ik kom niet op de server, dus ook geen club :(

Die game is btw zwaar awesome, heb zo'n Thrustmaster stuurtje en ik heb nog nooit een game gehad die zo lekker ingesteld was op het stuurtje, damn <3
 

Geido

Member
Ik kijk ook al jaren amper tv, heel soms expeditie robinson.

Het voelt ontzettend middeleeuws aan om op een bepaald tijdstip op je bank te moeten zitten om een bepaald programma te kijken.
 

Arjen

Member
De tering, dat hele Albert Heijn en Zwarte Piet verhaal maakt wat los zeg, mensen worden zo absurd vurig er van dat ik bijna niet durf te zeggen dat ik het wel prima vind
 

Aiii

So not worth it
Die faux outrage en verhalen over boycotten en blablabla, het is zo ontzettend *shrug*

Iedereen zit zo in de extremen tegenwoordig dat er geen enkele goede discussie mogelijk is, Piet hoeft helemaal niet weg, maar hij mag best iets minder blackface en iets meer roet en we zijn klaar.

That is all, maar omdat heel Nederland meteen in de boom vliegt als er maar iemand waagt over te beginnen zitten we muurvast.
 

Chuckie

Member
Die faux outrage en verhalen over boycotten en blablabla, het is zo ontzettend *shrug*

Iedereen zit zo in de extremen tegenwoordig dat er geen enkele goede discussie mogelijk is, Piet hoeft helemaal niet weg, maar hij mag best iets minder blackface en iets meer roet en we zijn klaar.

That is all, maar omdat heel Nederland meteen in de boom vliegt als er maar iemand waagt over te beginnen zitten we muurvast.

Ik ben het echt 110% met je eens.
 

Arjen

Member
Ja helemaal mee eens Aiiii.
Middenweg lijkt haast niet meer mogelijk, is dit nou iets van de laatste jaren, of ben ik nu een oude lul?
 
Top Bottom