Onszelf?
Ja, onszelf.
Onszelf?
Ja, onszelf.
Ow gefeliciteerd man!!! awesome!!!Even wat positieve shit dan: jeuj GAF ik heb een baan sinds vandaag!
Bye bye werkeloosheid!
Even wat positieve shit dan: jeuj GAF ik heb een baan sinds vandaag!
Bye bye werkeloosheid!
....................
snapte je nou echt niet dat hij "ons" ALS LAND bedoelde, gewoon ons Nederland.
Bye bye werkeloosheid!
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Heb een werkende stream van Fok geplukt. Met radio commentaar van de regionale media en live beelden van kansloze gasten.
Maar de patat kraam is nog open, heerlijk die Nederlandse handelsgeest
Bye bye werkeloosheid!
....................
snapte je nou echt niet dat hij "ons" ALS LAND bedoelde, gewoon ons Nederland.
btw best we ziek hoe het er nu aan toe gaat hopelijk wordt het niet nog veel erger.
*edit - quoted for size
Bye bye werkeloosheid!
Mag/kan/wil je vertellen waar/als wat?
Geleficiteerd! Werkloosheid kan een mens echt lui maken.
Godsamme dies humor... Maar ze hadden wel een traangasgranaat of beanbag in zn bakkes mogen schieten.. Gaat toch om de intentie
Godsamme dies humor... Maar ze hadden wel een traangasgranaat of beanbag in zn bakkes mogen schieten.. Gaat toch om de intentie
*edit - quoted for size
Waarom Siberië de vruchten laten plukken van hun arbeid? Ze mogen wmb ook hier wel noeste arbeid verrichten hoor.Rage of niet die kut koters blijven bestaan. Ik stel voor om ze naar Siberische werkkampen te sturen.
Je klinkt als mijn vader :lolRage of niet die kut koters blijven bestaan. Ik stel voor om ze naar Siberische werkkampen te sturen.
Waarom Siberië de vruchten laten plukken van hun arbeid? Ze mogen wmb ook hier wel noeste arbeid verrichten hoor.
Ja is ook goed. Ik hoorde dat de Rotterdamse haven nog wat mannetjes zocht, kunnen ze prima bij.
Deze dingen heb ik ook al in huis:
Nu nog mandarijnen.
Wat zijn dat? Bedorven sinaasappels? Of moeten het oliebollen voorstellen
Marsepeinen bolletjes.
Ik ben dol op marsepein, maar die balletjes zijn ranzig man. Je moet die echte shit van een banketbakker hebben.
This is the truth like a cow.Je moet die echte shit van een banketbakker hebben.
Gatver...ik haaaaaat marsepein
Gaat iemand hier naar First Look dit jaar?