• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

....................

snapte je nou echt niet dat hij "ons" ALS LAND bedoelde, gewoon ons Nederland.

btw best we ziek hoe het er nu aan toe gaat hopelijk wordt het niet nog veel erger.
 

Chuckie

Member
Ik zat ineens te denken.... ik was ooit op Bali en toen waren er rellen tussen twee dorpen.
Gasten met stokken slaan en machete's... toen kwam er een truck aan rijden met circa 20 politimannen, gewapend met M16's (of iets soortgelijks).
De commandant pakte zijn megafoon en zei: Jullie hebben 5 minuten om weg te wezen, anders openen we het vuur.

En ze waren weg binnen 5 minuten.

Zou dat geen idee zijn voor Haren.
 

SJRB

Gold Member
WooZo.jpg

*edit - quoted for size
 

7threst

Member
Thanks iedereen!

Mag/kan/wil je vertellen waar/als wat?

Is als redacteur bij een uitgever van IT- en vaktijdschriften in Rijswijk. Aankomende donderdag begin ik met mijn proefperiode, erg tof!

Geleficiteerd! Werkloosheid kan een mens echt lui maken.

Precies, je wordt er zo verschrikkelijk vlak van, je wilt gewoon onder de mensen zijn en dingen doen. Plus, eiondelijk betekenen weekends en vakanties weer iets :)
 

Martian

Member
Jezus wat een stelletje trieste figuren.

Nou was het ook wel te verwachten dat als er 2000(?) mensen ergens naar toe komen van overal en nergens, dat er ook wel een beetje gekloot zou worden. Maar dit vind ik echt lager dan laag.

Helaas is het niet zo dat alleen de relschoppers een aandeel hierin hebben, de gemeente had van mij ook wel iets beter mogen reageren.

Maarja, laten we hopen dat het niet een nieuwe rage oid wordt.
 

7threst

Member
Ik heb dan liever dat ze eerst Nederland opschonen. Genoeg troep om hier op te ruimen toch? :)

Maar goed, wellicht nog meer creepy dan de chaos van gisteren is de keuze van veel jongeren om leeg en nutteloos te gaan rellen bij een dom facebook-feestje in plaats van iets van een ideaal na te streven of zich druk te maken om het behoud van pensioen voor ouderen of de eigen rechten als werknemer. Een teken van deze tijd?
 

Tr4nce

Member
Als echte Stadjer, waar ik trots op ben, vind ik het TE triest voor woorden wat er gisteren allemaal gebeurd is in Haren. Mensen die van heinde en verre kwamen om hier even chaos te trappen. Mafkezen. Het allerergste vind ik nog dat de media nu WEER voetbal erbij gaan halen, en melden dat Project X door de (harde kern van FC Groningen) Z-Side gekaapt is. Te slecht voor woorden, de Z-Side was er misschien wel, maar heeft niets met die ongein te maken. Alle beelden die te vinden zijn, tonen jonge kereltjes, die nog geen plant/fiets zelf op kunnen tillen. Dit heeft niets met voetbal of de FC Groningen of de Z-Side te maken. Godverdomme.

nURUS.jpg
 

Divius

Member
Je moet die echte shit van een banketbakker hebben.
This is the truth like a cow.

Ik ben geen fan van Marsepein, maar die echte, ECHTE marsepein is toch wel erg lekker. Mijn zusje heeft een tijdje stagelopen bij een banketbakker en toen ze wel vaker van die lekkere zoete zooi mee.
 
Top Bottom