Ik kijk ook steeds minder films. Met een film ben je zo 3 uur kwijt terwijl afleveringen in series niet langer dan een uurtje zullen duren. Ik ben op het moment Band of Brothers aan het kijken. Heb er vroeger flarden van gezien maar ik ga het nu eens fatsoenlijk bekijken.
Ik merk juist dat met series je veel meer tijd kwijt bent, je merkt het alleen niet als je naar een leuke serie kijkt. Heb weleens hele dagen niets anders zitten doen dan naar een TV serie kijken
Dat is true, maar ik krijgt altijd een verslavend gevoel waarbij 1 aflevering nooit genoeg is Laatst weer gehad met the Wire, dag en nacht liggen kijkenJe bent wel meer tijd kwijt (in totaal) Maar niet per dag. Ik kom vaak thuis van een lange dag, en dan heb ik echt niet meer de tijd om een film van 2 uur te kijken, maar een serie van ca 45 minuten kan nog wel. Ik vind sowieso dat de TV series tegenwoordig van wat hogere kwaliteit zijn dan films.
Desondanks kan ik wel enorm genieten van die ene keer dat ik wel naar de bios kan......en met mn meiske naar Avengers of Dark Knight Rises ga. Gaf mag dan zuur als de pest zijn... ik heb t zwaar naar mn zin gehad.
Met series kan ik ook nooit slechts 1 aflevering kijken. Meestal jaag ik zo'n serie er in zo kort mogelijke tijd doorheen.
Ah ik moet Game of thrones seizoen 2 en The Wire nog zien, en academiejaar is net begonnen damn.
Heel simpel; Je kan gewoon op stations/supermarkten een (anonieme) OV chipkaart kopen, dan geld erop zetten door te pinnen en deze kan je dan gebruiken in trein, tram en bus. http://www.ov-chipkaart.nl/aanvragen/En weet er hier iemand hoe die OV-chip kaarten werken? Blijkbaar is dat nu de norm voor het openbaar vervoer daar in Rotterdam, maar ik denk niet dat ik die als buitenlander kan gebruiken (of toch wel?).
Ah ik moet Game of thrones seizoen 2 en The Wire nog zien, en academiejaar is net begonnen damn.
Ja dat wordt een mooi begin!
Ik ben ook bezig met The Wire, maar daar loont het voor mij echt om maximaal 1 aflevering per week te kijken. Met die serie is het veel specialer om ze niet allemaal er doorheen te jagen. Zit nu in seizoen 4, en net wel weer 1 en 2 er doorheen gejaagd.
Kan ook niet wachten op GoT seizoen 3!
Tentamens komen er helaas wel weer aan, dus dit weekend maar eens even (na deze post) een contactloos bestaan leven
Ik snap echt niet hoe school en studeren in de weg kan staan van af en toe een aflevering van je favoriete serie kijken. Je bent toch niet 24 uur per dag bezig met studeren?
Sorry if this is the wrong thread to ask in but can anyone recommend any hotels in Amsterdam close to the Ziggo Dome, really want to see the Swedish House Mafia one last time and Amsterdam is the closest and cheapest event just hope I can get a ticket for the second date. I know Hostels will be cheaper but my friends are fussy and wont do hostels thanks!
Heel simpel; Je kan gewoon op stations/supermarkten een (anonieme) OV chipkaart kopen, dan geld erop zetten door te pinnen en deze kan je dan gebruiken in trein, tram en bus. http://www.ov-chipkaart.nl/aanvragen/
nvm. beaten
Alright, ik zal dat dan eens bekijken. Ook eens aan mijn klasgenoten vragen wat die doen.
En hoe zit het met nota's nemen in de les aan de unief? Gebruiken jullie vaak een laptop/notebook, of nog old-fashioned pen en papier?
Alright, ik zal dat dan eens bekijken. Ook eens aan mijn klasgenoten vragen wat die doen.
En hoe zit het met nota's nemen in de les aan de unief? Gebruiken jullie vaak een laptop/notebook, of nog old-fashioned pen en papier?
Ja dat wordt een mooi begin!
Ik ben ook bezig met The Wire, maar daar loont het voor mij echt om maximaal 1 aflevering per week te kijken. Met die serie is het veel specialer om ze niet allemaal er doorheen te jagen. Zit nu in seizoen 4, en net wel weer 1 en 2 er doorheen gejaagd.
Kan ook niet wachten op GoT seizoen 3!
Tentamens komen er helaas wel weer aan, dus dit weekend maar eens even (na deze post) een contactloos bestaan leven
Ik snap echt niet hoe school en studeren in de weg kan staan van af en toe een aflevering van je favoriete serie kijken. Je bent toch niet 24 uur per dag bezig met studeren?
Met een laptop ben ik sneller maar ik vind schrijven met pen en papier gewoon veel fijner tijdens college.
Broedervuist.Brofist
Wacht, dus ik koop zo'n sportpas (3 maand) voor 45 euro en ik kan overal en altijd gaan dansen, zwemmen, boksen, voetballen, etc.?
:O
Wat is GAF in het Nederlands eigenlijk een lijpe bedoening.
Dat YOLO gedoe kan maar beter snel stoppenZag net dit, lol.
Zag net dit, lol.
Buitenlander hé, had ook niks anders verwacht
Kom je hier bij een video eventjes om buitenlanders te bashen? Vervolgens blijkt die "buitenlander" gewoon ene Jan, Piet of Kees te zijn. Ik heb ze geteld en ik tel enkel 6 aziaten, 2 marrokanen (niet in de rij en geen relschoppers) en een turk die rustig zit te chillen op de bank en die niemand lastig valt. De rest is allemaal van Nederlandse afkomst. Alsof alleen buitenlanders zich kunnen misdragen, zie Haren, zie verschillende voetbalwedstrijden.
Heb je mij ooit horen zeggen dat Nederlanders zich niet misdragen? Nee, inderdaad niet. Oh en dit is wel degelijk een buitenlander hoor. Maarre als jij je zo snel opwind over iets als een youtube comment moet je misschien is ff een chillpill nemen, want zo red je het niet tot je 50e als je je over allerlei kleine dingetjes druk gaat maken
Ik kijk de hele serie eens per jaar. Ik denk dat ik de hele serie nu al iets van zeven keer gezien heb. Echt briljant en het is jammer dat The Pacific wat minder goed was.Net Band of Brothers afgekeken. Aflevering 9 is echt... damn.
The Pacific is wel een goede serie maar het is heel jammer dat ze bewust minder de nadruk op de personages gelegd hebben. Hierdoor is het een stuk minder meeslepend en uiteindelijk is dat juist het gene waardoor BoB zo goed is: je voelt echt mee met iedereen.Ik heb BoB ook al meerdere keren gezien, en moet nog steeds een keer beginnen aan The Pacific. Ik hoor alleen van alle kanten dat het een stuk minder goed is als BoB dus ik ben bang dat het erg gaat tegenvallen.
Ik moet BoB nog steeds zien. Ik denk dat ik gewoon eens de blu-ray oppik als ie weer in de aanbieding is.
Ik moet BoB nog steeds zien. Ik denk dat ik gewoon eens de blu-ray oppik als ie weer in de aanbieding is.
Wat een schandeIk moet BoB nog steeds zien. Ik denk dat ik gewoon eens de blu-ray oppik als ie weer in de aanbieding is.
Zal waarschijnlijk niet eerder dan volgend jaar worden met al die andere geplande uitgaven
Heb voor nu nog Firefly en Serenity (Blu) in mijn Zavvi mandje zitten
Ik kijk de hele serie eens per jaar. Ik denk dat ik de hele serie nu al iets van zeven keer gezien heb. Echt briljant en het is jammer dat The Pacific wat minder goed was.