• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Goldrusher

Member
Ik ben dol op marsepein, maar die balletjes zijn ranzig man. Je moet die echte shit van een banketbakker hebben.
Bakkers hebben ze toch ook?

Vreemde bakkers hebben jullie.
Alleen maar blokken en/of figuurtjes? Geen van die aardappeltjes bij de bakker te krijgen?
 

Chuckie

Member
Vreemde bakkers hebben jullie.
Alleen maar blokken en/of figuurtjes? Geen van die aardappeltjes bij de bakker te krijgen?

Er is van alles bij de bakker te krijgen, maar die fiese aardappeltjes zijn over het algemeen degene die je bij de Appie in een zakkie koopt.
 

Goldrusher

Member
Zelfs de grote beurzen stellen niets voor. Alleen de key notes zijn leuk.

De zaal zelf is verschrikkelijk druk en er is niets te doen. Alleen maar wat demo's waarvoor je uren moeten aanschuiven.
 

Dreaver

Member
Er zijn er toch al zon 1500

En ik wist echt niet dat jij Neerlands was Dreaver :p

Haha ja dat ben ik, heb ik stiekem al wat naamsbekendheid opgebouwd op GAF? Ik post zeer weinig. :)

Gaat iemand hier naar First Look dit jaar?
Ik ging vroeger altijd naar de voorloper van First Look (ik geloof HCC dagen). Ik vond het altijd erg leuk omdat ik elk jaar gratis kaartjes kreeg. Ik vond dit altijd erg leuk
Toen ben ik er een aantal jaren niet geweest (het was toen al First Look geloof ik). Toevallig ben ik afgelopen jaar geweest.

Wat een spijt heb ik er van. Ik ben er hooguit 20 minuten geweest. Er waren amper games (te spelen). Voor de AAA titels moest je letterlijk anderhalf uur in de rij staan en het was zeeeer klein. Dan ben ik nog niet eens begonnen over alle 14-jarige CoD jongetjes en de overload aan übernerds (die in hun dagelijkse leven in een World of Warcraft shirt lopen en socially zeer awkward zijn). Erg jammer, aangezien ik het vroeger altijd zeer leuk vond. Misschien ben ik er ook wel een beetje overheen gegroeid.


_________________

Ik ben nu overigens bezig om al mijn bestanden te back-uppen omdat ik Windows 7 ga herinstalleren. 200 gigabyte, duurt een eeuwigheid. :(
 

Aiii

So not worth it
081129_sinterklaas_duits_02.jpg


Vanmiddag de eerste kruidnoten gekocht bij de Hema. Blijven toch de beste.

Dit jaar is de intocht letterlijk achter mijn huis, ik ben totally hyped voor Sinterklaas.

Al ben ik voornamelijk mijn peetdochter en neefje van 4 en 6 helemaal gek aan het maken :lol:
 

confuziz

Banned
Ik moet dit even kwijt.

Ik had vandaag een sollicitatie in Tiel (woon zelf in enschede), en ik dacht, hé, laat ik eens met het openbaar vervoer gaan.

WAT EEN ELLENDE

trein die gewoon totaal niet komt opdagen (wel syntus overigens), treinen die vertraging op vertraging hebben zodat er geen aansluiting meer mogelijk is.

Mijn totale reistijd vandaag (dus heen + terug) : 6 uur. Ik maak geen grap. 6 UUUUR!!!!

Met de auto doe je er minder dan de helft over.
 
Ik moet dit even kwijt.

Ik had vandaag een sollicitatie in Tiel (woon zelf in enschede), en ik dacht, hé, laat ik eens met het openbaar vervoer gaan.

WAT EEN ELLENDE

trein die gewoon totaal niet komt opdagen (wel syntus overigens), treinen die vertraging op vertraging hebben zodat er geen aansluiting meer mogelijk is.

Mijn totale reistijd vandaag (dus heen + terug) : 6 uur. Ik maak geen grap. 6 UUUUR!!!!

Met de auto doe je er minder dan de helft over.


Maarre hoe ging de sollicitatie??
3AQmK.gif
 

Divius

Member
Comments moet je ook gewoon niet lezen, als je dat doet dan voel je gewoon je hercencellen afsterven. Zelfde met youtube.
 

Dreaver

Member
Nujij zit echt vol met rare mensen. Ik weet niet of het grootste deel trolls of sociaal gehandicapte mensen zijn maar ik vind het vrij dramatisch.

Geen Stijl vind ik dan wel weer tof. Ik vind hun stijl best cool omdat ze lef hebben en 'prikkelende' journalistiek. Ze durven verder te gaan, soms iets te ver. Ik denk eerlijk gezegd dat de gemiddelde lezer van GS wel redelijk begaafd is.

Vind het jammer dat Rutger weg is bij GS. Wat een held. Hoe hij iedereen 'trolled' is geweldig. Mensen die boos/raar/gesloten reageren worden vaak helemaal afgebrand.
 
Hey guys, would you help a fellow gaffer here? :)

I need to find a new place to live in Amsterdam before the 1st of November so if you know of anybody renting out some room or studio please PM me. Thanks a bunch!
 

Chuckie

Member
Nujij zit echt vol met rare mensen. Ik weet niet of het grootste deel trolls of sociaal gehandicapte mensen zijn maar ik vind het vrij dramatisch.

Geen Stijl vind ik dan wel weer tof. Ik vind hun stijl best cool omdat ze lef hebben en 'prikkelende' journalistiek. Ze durven verder te gaan, soms iets te ver. Ik denk eerlijk gezegd dat de gemiddelde lezer van GS wel redelijk begaafd is.

Vind het jammer dat Rutger weg is bij GS. Wat een held. Hoe hij iedereen 'trolled' is geweldig. Mensen die boos/raar/gesloten reageren worden vaak helemaal afgebrand.

Aanvankelijk hadden ze wel prikkelende journalistiek, maar het is al een tijdje hetzelfde.
Rutger vind ik helemaal niet geniaal, dat vind ik een enorme trieste blaaskaak.
Als je altijd trolt ben je natuurlijk helemaal niet met journalistiek bezig.

De gemiddelde 'lezer' is vast begaafd, de gemiddelde reaguurder al een stuk minder. Als je maar hard en vaak dingen als: Haatbaard, Kutmarrokaan, Linkse Kerk etcetera roept ben je popi-jopi daar. Iedereen roept elkaar na, en het zijn altijd dezelfde berichten.
Als je man, blank en rechts bent, dan is het GS publiek vast onwijs leuk. Alle andere groepen moeten het daar ontgelden.
 

Stridone

Banned
Aanvankelijk hadden ze wel prikkelende journalistiek, maar het is al een tijdje hetzelfde.
Rutger vind ik helemaal niet geniaal, dat vind ik een enorme trieste blaaskaak.
Als je altijd trolt ben je natuurlijk helemaal niet met journalistiek bezig.

De gemiddelde 'lezer' is vast begaafd, de gemiddelde reaguurder al een stuk minder. Als je maar hard en vaak dingen als: Haatbaard, Kutmarrokaan, Linkse Kerk etcetera roept ben je popi-jopi daar. Iedereen roept elkaar na, en het zijn altijd dezelfde berichten.
Als je man, blank en rechts bent, dan is het GS publiek vast onwijs leuk. Alle andere groepen moeten het daar ontgelden.

Blank? Een van de reporters van Powned is een Marokkaan. En het is nog altijd beter dan het NuJij publiek dat consistent blijft volhouden dat er absolúút geen problemen met de islam of Marokkanen in Nederland zijn. Niet dat ik een GeenStijl type ben..
 

Wessiej

Member
Blank? Een van de reporters van Powned is een Marokkaan. En het is nog altijd beter dan het NuJij publiek dat consistent blijft volhouden dat er absolúút geen problemen met de islam of Marokkanen in Nederland zijn. Niet dat ik een GeenStijl type ben..

Ik werk bij NUjij, ach je hebt gekkies van beide kanten :p Ze komen niet alleen van links, zeker niet ;)
 

Linius

Member
Ik werk bij NUjij, ach je hebt gekkies van beide kanten :p Ze komen niet alleen van links, zeker niet ;)

Ik zit altijd te genieten van die reacties op NUjij. Het houdt m'n trein reis naar college altijd wel boeiend. Het valt me ook op dat de mensen daar elkaar soms net zo goed kennen als forum bezoekers dat hebben met elkaar terwijl het een nieuws platform betreft :p
 

Chuckie

Member
Blank? Een van de reporters van Powned is een Marokkaan. En het is nog altijd beter dan het NuJij publiek dat consistent blijft volhouden dat er absolúút geen problemen met de islam of Marokkanen in Nederland zijn. Niet dat ik een GeenStijl type ben..

Haha, 'een van de reporters van Powned is een Marokkaan'..... dat klinkt echt eng veel als het bekende: Ik ben geen racist...een van mijn vrienden is zwart....maaaaaaaar.... :p

En als je goed gelezen had, had ik het over het publiek/reaguurders van de site, niet over het personeel. ;)
 

Linius

Member
Ik moet ook maar eens regelmatiger in dat laatste film topic posten. Al vind ik het soms lastig in het Engels een nette mening te formuleren over films. En ik kijk de laatste tijd ook stukken minder. Meer van de series tegenwoordig.
 

Overdoziz

Banned
Ik kijk ook steeds minder films. Met een film ben je zo 3 uur kwijt terwijl afleveringen in series niet langer dan een uurtje zullen duren. Ik ben op het moment Band of Brothers aan het kijken. Heb er vroeger flarden van gezien maar ik ga het nu eens fatsoenlijk bekijken.
 

Hoo-doo

Banned
Ik kijk ook steeds minder films. Met een film ben je zo 3 uur kwijt terwijl afleveringen in series niet langer dan een uurtje zullen duren. Ik ben op het moment Band of Brothers aan het kijken. Heb er vroeger flarden van gezien maar ik ga het nu eens fatsoenlijk bekijken.

Super serie!

Ik ben inderdaad ook helemaal niet meer van de films eigenlijk, alleen maar series.
 
Top Bottom