• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
Drugsgebruik in de techno scene kan ik beamen.

lol... is ook niet echt het grootste geheim ofzo.


Ik kom zelden BN-ers tegen. Taument en Blinker enzo nog wel toen ze in Z'meer woonden.

Wel heb ik een avondke gezopen met Quintis (van Raymann). Die gast is zo superrelaxed. Ongelofelijk vriendelijk, blijft tof tegen de tientallen mensen die Soko Soko of Lekker lekker met Lassi tegen hem zeggen, en gewoon onwijs makkelijk om hele gesprekken met m te voeren.
 

Aiii

So not worth it
Ik browse veel NeoGAF op den iPad, dan is het nogal kut om teveel gifjes op 1 pagina in te moeten laden ^^
 

-MB-

Member
jolande%20sap%20stekker.JPG


Dus Jolande Sap heeft er zelf maar de stekker uit haar fractieleiderschap getrokken :)
 

Tr4nce

Member
Zo! Net mijn nieuwe track af! Hopen dat mijn label hem wil hebben. Is pas mijn eerste track nadat ik 3 maand geleden voor het eerst gesigned ben. :)

Als je geïnteresseerd bent: soundcloud Rik Kiers!
 

CrunchyB

Member
Wow, nog even en we kunnen Enschede-GAF oprichten.. veel mensen hier :p

Viel te verwachten natuurlijk. Technische Universiteit, stelletje nerds allemaal.

:D Zelf ben ik een UT-er uit '99. Vervolgens in Enschede blijven plakken.

Ach, die goede oude tijd, de m/v verhouding was echt 10:1. Eigenlijk gewoon een nachtmerrie voor iedere jongeman van 18 jaar. En dat vertellen ze je niet als je je inschrijft :/

Tegenwoordig heb je Psycholgie, BMT, TG en al die bullshit studies as Creative Technology. Alles om meer studenten hier te krijgen.
 

Nemo

Will Eat Your Children
Zo! Net mijn nieuwe track af! Hopen dat mijn label hem wil hebben. Is pas mijn eerste track nadat ik 3 maand geleden voor het eerst gesigned ben. :)

Als je geïnteresseerd bent: soundcloud Rik Kiers, dan Morrison Kiers - ID.
Wel nice, is dat prog house toevallig?
 
Viel te verwachten natuurlijk. Technische Universiteit, stelletje nerds allemaal.

:D Zelf ben ik een UT-er uit '99. Vervolgens in Enschede blijven plakken.

Ach, die goede oude tijd, de m/v verhouding was echt 10:1. Eigenlijk gewoon een nachtmerrie voor iedere jongeman van 18 jaar. En dat vertellen ze je niet als je je inschrijft :/

Tegenwoordig heb je Psycholgie, BMT, TG en al die bullshit studies as Creative Technology. Alles om meer studenten hier te krijgen.

He, niet op TG gaan haten he!
 

meppi

Member
Wow, het doet maar raar om GAF te lezen in het Nederlands.

Op de een of andere manier hebben mijn hersenen er serieus problemen mee.
Ik verwacht altijd dat het allemaal in het Engels is. :)
 

MedIC86

Member
Misschien niet helemaal de juiste plek ervoor, maar misschien dat toch iemand kan helpen.

Even een korte vraag: ik heb een pioneer receiver met 4 hdmi ingangen en 1 uitgang. Deze zijn alle 4 in gebruik, nu komt de WiiU er binnenkort aan en wil ik deze ook graag op mijn receiver aansluiten. Is het mogelijk om hier een (goede kwaliteit) HDMI switch voor te gebruiken (op één van de vier poorten)? of gaat de receiver dan gek doen?
 

CrunchyB

Member
He, niet op TG gaan haten he!

Ik haatte in mijn post niet op TG!

Lees het als:

"Tegenwoordig heb je Psycholgie, BMT, TG en al die bullshit studies as Creative Technology." Ik had het over studies die meer vrouwen aantrekken.

Natuurlijk heb ik ook wel zo mijn kanttekeningen bij TG, nu je er zelf over begint ;)
Je wordt geen arts en het technisch gedeelte is vrij lafjes. Vlees noch vis. Maar misschien wel nuttig.

Maar verder heeft de UT er dus een handje van om studies te verzinnen die in mijn ogen geen bestaansrecht hebben, zoals Advanced Technology (aka ik weet niet wat ik moet studeren en natuurkunde klinkt saai) of Creative Technology (hetzelfde als AT maar dan van de EWI faculteit!). En het werkt! Want ze krijgen nieuwe studenten, er is meer geld en dus komen er mooie nieuwe glimmende gebouwen. Want daar gaat het uiteindelijk om.

Even een korte vraag: ik heb een pioneer receiver met 4 hdmi ingangen en 1 uitgang. Deze zijn alle 4 in gebruik, nu komt de WiiU er binnenkort aan en wil ik deze ook graag op mijn receiver aansluiten. Is het mogelijk om hier een (goede kwaliteit) HDMI switch voor te gebruiken (op één van de vier poorten)? of gaat de receiver dan gek doen?

Ja, gewoon een switch halen, moet geen enkel probleem geven. Deze misschien?

http://dx.com/p/6-port-1080p-hdmi-switch-with-remote-controller-5-in-1-out-113844?item=4
 
Ik haatte in mijn post niet op TG!

Lees het als:

"Tegenwoordig heb je Psycholgie, BMT, TG en al die bullshit studies as Creative Technology." Ik had het over studies die meer vrouwen aantrekken.

Natuurlijk heb ik ook wel zo mijn kanttekeningen bij TG, nu je er zelf over begint ;)
Je wordt geen arts en het technisch gedeelte is vrij lafjes. Vlees noch vis. Maar misschien wel nuttig.

Maar verder heeft de UT er dus een handje van om studies te verzinnen die in mijn ogen geen bestaansrecht hebben, zoals Advanced Technology (aka ik weet niet wat ik moet studeren en natuurkunde klinkt saai) of Creative Technology (hetzelfde als AT maar dan van de EWI faculteit!). En het werkt! Want ze krijgen nieuwe studenten, er is meer geld en dus komen er mooie nieuwe glimmende gebouwen. Want daar gaat het uiteindelijk om.

Ik moet dan ook wel eerlijk zeggen dat ik zelf ook nog geen goed beeld heb met wat ik er later mee wil gaan doen. Heb er de keuze voor gemaakt omdat het me vooral interesant leek om te doen.

Gewoon hopen dat we over zo'n 6 jaar hard nodig zijn :p
 

CrunchyB

Member
Ik moet dan ook wel eerlijk zeggen dat ik zelf ook nog geen goed beeld heb met wat ik er later mee wil gaan doen. Heb er de keuze voor gemaakt omdat het me vooral interesant leek om te doen.

Gewoon hopen dat we over zo'n 6 jaar hard nodig zijn :p

Ik vind ook dat je van 18-jarigen niet kan verwachten dat ze hun hele carrière al uitgestippeld hebben.

Ik ben eigenlijk wel voor een soort basisingenieur 1e jaar. Waar je al je de belangrijkste wiskunde krijgt en inleiding mechanica, programmeren, etc. Dat je daarna pas je definitieve studie kiest. Die basis is bij de meeste opleiding toch wel ongeveer gelijk, het is dus een kostenbesparing, de Uni kan dat jaar heel goed in elkaar zetten en het zal heel veel gedoe besparen als je eigenlijk van studie wilt wisselen.

Maar nee hoor, elke opleiding wil zijn eigen ding doen.
 
Ik ben meer een Feyenoord man, maar ben trots op de prestatie die Ajax vanavond heeft geleverd! Goed voetbal tegen het overschatte, zielloze miljonairs team uit Engeland!
 

Dascu

Member
Iemand van Rotterdam die morgenavond naar DREDD wil gaan kijken in de Pathé?


Edit: Ugh, tonen ze niet meer in Schouwburgplein.
 

Arjen

Member
Als oude lul vind ik hardstyle maar een slap aftreksel van het echet werk waar ik vroeger in mijn trainingspakkie op liep te feesten.
thunderdome981usns.jpg

Maar goed, ieder zijn meug.
 

Nyx

Member
Als oude lul vind ik hardstyle maar een slap aftreksel van het echet werk waar ik vroeger in mijn trainingspakkie op liep te feesten.
Maar goed, ieder zijn meug.

+1

Hardstyle is echt om te janken, hardcore tegenwoordig trouwens ook.
 

Valravn

Member
Hey mede Dutch-gaffers!

Het was gister een leuke avond voor de Ajax-supporter. Ik hoop dat ze dit kunnen volhouden. Het is trouwens best opvallend dat de competitiewedstrijd voor een internationale wedstrijd, vaak bar slecht gespeeld wordt.
 

TheOddOne

Member
Wel heb ik een avondke gezopen met Quintis (van Raymann). Die gast is zo superrelaxed. Ongelofelijk vriendelijk, blijft tof tegen de tientallen mensen die Soko Soko of Lekker lekker met Lassi tegen hem zeggen, en gewoon onwijs makkelijk om hele gesprekken met m te voeren.
Heb dit ook gehoord van enkele kennissen, vooral zijn verhalen op feesten in Suriname zijn hilarisch.
 

Chuckie

Member
Hey mede Dutch-gaffers!

Het was gister een leuke avond voor de Ajax-supporter. Ik hoop dat ze dit kunnen volhouden. Het is trouwens best opvallend dat de competitiewedstrijd voor een internationale wedstrijd, vaak bar slecht gespeeld wordt.

Nou maar hopen dat de competitiewedstrijd na een internationale wedstrijd ook bar slecht gespeeld wordt.
 
Top Bottom