• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
Hoop spelfouten zeg in dit topic. Soms lastig om doorheen te komen.

Als je je druk maakt over spelfouten op een internetforum is het wellicht tijd om je prioriteiten in het leven te herordernen. Echt waar, who cares? We schrijven hier geen scripties o.i.d.
 

7threst

Member
Hoop spelfouten zeg in dit topic. Soms lastig om doorheen te komen.

Meen je dit serieus? Want het valt behoorlijk mee.

Plus, who cares? Niet perse naar jou gerich Piliniak, maar er wordt altijd teveel gewicht gehangen aan spelling en te weinig aan wat er daadwerkelijk wordt gezegd imo. Waarom dat is laat zich raden maar het is behoorlijk jammer. Zo kom je nooit tot interessante inhoudelijke discussies en blijft de conversatie aan de oppervlakte omdat deze al steekt bij de spelling. Jammer is dat. Vandaar dat grammarnazi's ook zo irritant zijn. Ik krijg daar altijd een 'niets is zo leuk dan anderen op hun tekortkomingen' wijzen, terwijl er nooit daadwerkelijk over de inhoud hoeft worden nagedacht.
 
Ik woon anti-kraak in Maastricht, 175 euro voor ongeveer 45m2, inclusief. Je moet een douche delen met 3 man en de keuken met nog wat meer maar het is prima te doen.

Wow dat is wel goedkoop. Ik ga me er in verdiepen.

Ik zit in Enschede, betaal 280 per maand voor 'n kamer van ongeveer 20 vierkante meter. Deel het huis met nog 5 andere jongens, we hebben ook 'n gedeelde badkamer en douche. Ik ben er blij mee, zeker als ik zie wat sommige mensen moeten betalen voor veel kleinere en slechter gelegen kamers.

Waar studeer je? Sommige steden zijn duurder dan anderen. Enschede valt dan nog wel mee volgensmij.

Oeps, vergeten te vermelden. Ik studeer in Delft. +/- 300 euro voor 18m2 is ook het gemiddelde in Delft. Ik vind dat wel veel geld man. Ik ben zulke vaste lasten niet gewend. Ik zal daarom moeten afwegen of op kamers wonen dan wel zo verstandig is.
 

WriterGK

Member
Ik woon nu nog thuis. Maar weet iemand een goede site om je te registreren om naar verloop van tijd aanspraak op een woning te maken in omgeving Rijswijk, Den Haag, Voorburg, Zoetermeer etc?
 
Meen je dit serieus? Want het valt behoorlijk mee.

Plus, who cares? Niet perse naar jou gerich Piliniak, maar er wordt altijd teveel gewicht gehangen aan spelling en te weinig aan wat er daadwerkelijk wordt gezegd imo. Waarom dat is laat zich raden maar het is behoorlijk jammer. Zo kom je nooit tot interessante inhoudelijke discussies en blijft de conversatie aan de oppervlakte omdat deze al steekt bij de spelling. Jammer is dat. Vandaar dat grammarnazi's ook zo irritant zijn. Ik krijg daar altijd een 'niets is zo leuk dan anderen op hun tekortkomingen' wijzen, terwijl er nooit daadwerkelijk over de inhoud hoeft worden nagedacht.

Vanuit de context laat het zich raden dat hij het als grap bedoelde.

Daarnaast is het belangrijk wie de spreker is. Iemand die geen native speaker is, kun je fouten niet kwalijk nemen. Een native speaker wel, natuurlijk.

Desondanks stikt het hier op gaf van de native speakers die "your / you're" ; "there / their" ; "for intensive purposes / for all intents and purposes" typen fouten maken. Ik denk dat native speakers gewoon een grotere tolerantie voor fouten in de eigen taal (en eigen gebruik daarvan) aanhouden omdat ze al "binnen" zijn. "per definitie geïntegreerd" dus.
Daar zullen vast wel interessante studies naar zijn. In de Hans Teeuwen verwoording dan he: "interessant!" :p

Maar goed, je moet wel zeggen wat je wilt communiceren en niet vertrouwen op dingen als "dat heb ik bedoeld", want dat is mentale chantage achteraf. We zijn geen Aziaten, dus de verzender is verantwoordelijk voor de juist betekenis, niet de ontvanger.

Hoi.

Ik woon nu nog thuis. Maar weet iemand een goede site om je te registreren om naar verloop van tijd aanspraak op een woning te maken in omgeving Rijswijk, Den Haag, Voorburg, Zoetermeer etc?

Kamernet?

Ik zou anti-kraak, zeker in de huidige markt, ook serieus bekijken trouwens.

Voor studenten zijn er in elk geval veel snellere (en goedkopere) mogelijkheden dan voor (andere) particulieren. Het snelst blijft echter de via-via route, helaas.
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Ik woon nu nog thuis. Maar weet iemand een goede site om je te registreren om naar verloop van tijd aanspraak op een woning te maken in omgeving Rijswijk, Den Haag, Voorburg, Zoetermeer etc?

Staedion, Vestia en Haag Wonen, wellicht. Geen idee hoe lang je ingeschreven moet zijn voor je kans maakt op een enigszins acceptabel hok though. Ik woon sinds deze lente in Den Haag maar ben meteen richting de commerciële hoek gegaan omdat ik vlot wat nodig had. In Groningen heb ik 3 jaar ingeschreven gestaan voor ik iets vond wat ik echt leuk vond en kon betalen, maar stel me voor dat het daar makkelijker gaat dan in de Randstad.

Aangezien er momenteel ook gigantisch veel huizen leegstaan zou je ook kunnen kijken of je niet op die manier ergens terecht kan. Vrienden van me huren momenteel een compleet belachelijke kantoorvilla in Bezuidenhout. Betalen gezamenlijk wel zo'n €1700 aan huur maar dan heb wel een fitnessruimte, hot tub in de achtertuin en een soort balzaal als kamer... Best okay - mits je keuken e.d met mensen wil delen.
 
Zijn er hier mensen die regio R'Dam wonen en nog leuke openeningsaanbiedingen van Halo 4 weten? Ik meen dat er in de Media Markt Maastricht het spel voor 33 euro over de toonbank gaat a.s. dinsdag, en in Eindhoven voor 39 euro. Ik wil weten wat het in Rotterdam gaat kosten maar die pannekoeken nemen de telefoon niet op :mad:
 

Nemo

Will Eat Your Children
Staedion, Vestia en Haag Wonen, wellicht. Geen idee hoe lang je ingeschreven moet zijn voor je kans maakt op een enigszins acceptabel hok though. Ik woon sinds deze lente in Den Haag maar ben meteen richting de commerciële hoek gegaan omdat ik vlot wat nodig had. In Groningen heb ik 3 jaar ingeschreven gestaan voor ik iets vond wat ik echt leuk vond en kon betalen, maar stel me voor dat het daar makkelijker gaat dan in de Randstad.

Aangezien er momenteel ook gigantisch veel huizen leegstaan zou je ook kunnen kijken of je niet op die manier ergens terecht kan. Vrienden van me huren momenteel een compleet belachelijke kantoorvilla in Bezuidenhout. Betalen gezamenlijk wel zo'n €1700 aan huur maar dan heb wel een fitnessruimte, hot tub in de achtertuin en een soort balzaal als kamer... Best okay - mits je keuken e.d met mensen wil delen.
Anti-kraakwonen was tot ong een jaar geleden ook best een goede optie als je krap bij kas zat. Maar tegenwoordig moet je daar voor uitgenodigd worden bij veel plekken heb ik vernome

Als je nog een paar jaar te gaan hebt is woonnet haaglanden de beste optie, maar dan moet je wel gelijk vast inschrijve (10 euro pj)
 

Piliniak

Member
Meen je dit serieus? Want het valt behoorlijk mee.

Plus, who cares? Niet perse naar jou gerich Piliniak, maar er wordt altijd teveel gewicht gehangen aan spelling en te weinig aan wat er daadwerkelijk wordt gezegd imo. Waarom dat is laat zich raden maar het is behoorlijk jammer. Zo kom je nooit tot interessante inhoudelijke discussies en blijft de conversatie aan de oppervlakte omdat deze al steekt bij de spelling. Jammer is dat. Vandaar dat grammarnazi's ook zo irritant zijn. Ik krijg daar altijd een 'niets is zo leuk dan anderen op hun tekortkomingen' wijzen, terwijl er nooit daadwerkelijk over de inhoud hoeft worden nagedacht.

Lastig om doorheen te komen was niet helemaal serieus. Maar lichtjes storend vind ik het wel. De meeste browsers hebben wel een aardige spellingchecker. Bij zo'n rood kringeltje niet even kijken wat er misschien fout is vind ik een teken van luiheid. (En natuurlijk hebben een hoop mensen hun browser op Engels staan of de spellingchecker uit.) Maarja, ik ben dan ook een beetje een spellingnazi.

Viel me alleen op. In een discussie zal ik het nooit tegen iemand gebruiken.
 
Zijn er hier mensen die regio R'Dam wonen en nog leuke openeningsaanbiedingen van Halo 4 weten? Ik meen dat er in de Media Markt Maastricht het spel voor 33 euro over de toonbank gaat a.s. dinsdag, en in Eindhoven voor 39 euro. Ik wil weten wat het in Rotterdam gaat kosten maar die pannekoeken nemen de telefoon niet op :mad:

Volgens de gast in de mediamarkt gaan ze in Enschede Halo 4 morgen al verkopen toen ik er vandaag was. Had 'm eigenlijk bij de Eplaza ge pre-ordered maar die is verhuisd ofzo.
 
Volgens de gast in de mediamarkt gaan ze in Enschede Halo 4 morgen al verkopen toen ik er vandaag was. Had 'm eigenlijk bij de Eplaza ge pre-ordered maar die is verhuisd ofzo.

Het gaat mij niet zo zeer om de verkoopdatum, maar meer om de verkoop prijs. Ik zit erg krap bij kas en koop eigenlijk nooit games in de winkel. Meestal 3-4 maanden na release op marktplaats (I know :( ). Het laatste spel dat ik @launch in de winkel heb gekocht is Battlefield 3, en daarvoor Gears of War 2 (in 2008 ja). Als ze in een van de vestigingen van Media Markt R'Dam het spel voor 33 euro over de toonbank doen ga ik hem zeker halen. Ik heb aanstaande woensdag mijn laatste tentamen van deze periode dus tegen die tijd kan ik ook niet ver reizen. Normaal gesproken vind ik het niet erg om ver te reizen, ik heb wel eens 2 uur heen en 2uur terug in de trein gezeten voor Tekken 6 + Arcade Stick (Marktplaats, 15 euro xD).
 

Lol, volgensmij zat ie er donderdag nog.

Het gaat mij niet zo zeer om de verkoopdatum, maar meer om de verkoop prijs. Ik zit erg krap bij kas en koop eigenlijk nooit games in de winkel. Meestal 3-4 maanden na release op marktplaats (I know :( ). Het laatste spel dat ik @launch in de winkel heb gekocht is Battlefield 3, en daarvoor Gears of War 2 (in 2008 ja). Als ze in een van de vestigingen van Media Markt R'Dam het spel voor 33 euro over de toonbank doen ga ik hem zeker halen. Ik heb aanstaande woensdag mijn laatste tentamen van deze periode dus tegen die tijd kan ik ook niet ver reizen. Normaal gesproken vind ik het niet erg om ver te reizen, ik heb wel eens 2 uur heen en 2uur terug in de trein gezeten voor Tekken 6 + Arcade Stick (Marktplaats, 15 euro xD).

Hmmm, zit er een GameMania bij jou in de buurt? Daar kun je hem misschien goedkoper 2e hands kopen een of twee dagen na release.
 
Hmmm, zit er een GameMania bij jou in de buurt? Daar kun je hem misschien goedkoper 2e hands kopen een of twee dagen na release.

Toevallig is de E-Plaza in ons winkelcentrum overgenomen door GameMania xD Ik ga hem niet tweedehands kopen, maar ik ga denk ik wel een aantal oude spellen inruilen voor korting. Dat laatste heb ik liever niet, ook al heb ik games die al langer dan een jaar niet heb gespeeld, ik wil ze toch om de een of andere reden niet kwijt. Als je ze verkoopt/ inruilt dan is de waarde van dat spel meestal rond de 5 euro.. nou dan hou ik hem liever :)
 

Nemo

Will Eat Your Children
Lol, volgensmij zat ie er donderdag nog.
Er zijn denk ik nog wel een paar open, als je toevallig de sluitingsdatum weet kan je er langs gaan voor wat opruimprijzen. Ben zelf ook wel altijd op zoek naar vita games

edit, de webshop schijnt ook nog tm vandaag nog korting te hebben, 10% op consoles en 15 op games
 
Er zijn denk ik nog wel een paar open, als je toevallig de sluitingsdatum weet kan je er langs gaan voor wat opruimprijzen. Ben zelf ook wel altijd op zoek naar vita games

edit, de webshop schijnt ook nog tm vandaag nog korting te hebben, 10% op consoles en 15 op games

De webshop blijft open, alleen de fysieke winkels sluiten.
 

Flo

Member
Staedion, Vestia en Haag Wonen, wellicht. Geen idee hoe lang je ingeschreven moet zijn voor je kans maakt op een enigszins acceptabel hok though. Ik woon sinds deze lente in Den Haag maar ben meteen richting de commerciële hoek gegaan omdat ik vlot wat nodig had. In Groningen heb ik 3 jaar ingeschreven gestaan voor ik iets vond wat ik echt leuk vond en kon betalen, maar stel me voor dat het daar makkelijker gaat dan in de Randstad.

Aangezien er momenteel ook gigantisch veel huizen leegstaan zou je ook kunnen kijken of je niet op die manier ergens terecht kan. Vrienden van me huren momenteel een compleet belachelijke kantoorvilla in Bezuidenhout. Betalen gezamenlijk wel zo'n €1700 aan huur maar dan heb wel een fitnessruimte, hot tub in de achtertuin en een soort balzaal als kamer... Best okay - mits je keuken e.d met mensen wil delen.

Geloof dat het bij Haag wonen redelijk snel kan gaan, met name als je wel in Rotterdam wil wonen (en dan bedoel ik een jaar of anderhalf). Delft is wat lastiger, maar niet slecht te doen dacht ik. Is het als student niet altijd het handigst om via via aan een kamer te komen?
 

Boozeroony

Gold Member
Geloof dat het bij Haag wonen redelijk snel kan gaan, met name als je wel in Rotterdam wil wonen (en dan bedoel ik een jaar of anderhalf). Delft is wat lastiger, maar niet slecht te doen dacht ik. Is het als student niet altijd het handigst om via via aan een kamer te komen?

Via via is sowieso te prefereren, maar lastig als je niet beschikt over een dergelijk netwerk. Kamernet is handig om er in te rollen. Als je eenmaal een kamer hebt, dan moet je inderdaad alert blijven op gunstigere woonruimtes.
 

Chuckie

Member
Hoop spelfouten zeg in dit topic. Soms lastig om doorheen te komen.

okc.gif
 

Wazzim

Banned
Er zijn denk ik nog wel een paar open, als je toevallig de sluitingsdatum weet kan je er langs gaan voor wat opruimprijzen. Ben zelf ook wel altijd op zoek naar vita games

edit, de webshop schijnt ook nog tm vandaag nog korting te hebben, 10% op consoles en 15 op games
Dus op de sluitingsdagen hebben ze pas de echt goede kortingen? Ik was laatst namelijk langs een E-Plaza geweest waar alleen PS2/NDS spellen in de aanbieding waren..
 

2San

Member
Nooooo, fucking mycom heeft mn Halo 4 limited edition order gecanceld. >_> Krijg ik ook nu pas te horen(ik moest zelf de bestel status checken). Gewoon van de winkel halen dan. Is er al een winkel dit het vandaag al verkoopt? Ik woon in Hoofddorp, in Amsterdam is ook goed.
 

2San

Member
Ik heb 'em gepreordered bij de Gamemania waar het spel verassend genoeg uitverkocht is sinds a paar week al.
Zoals het hoort, mensen geen valse hoop en last minute in problemen brengen. :| Ik weet dat Saturn ze heeft, maar voor 77 euro(limited edition) doet pijn. >_>
 

Kabouter

Member
Er is direct al een map pack? Is dat niet enorm lastig voor mensen die de gewone versie halen en direct van servers gekickt worden als er een map aan de beurt is die ze niet hebben? Niet echt een mooie actie voor een franchise die toch goeddeels om de multiplayer draait.
 
Er is direct al een map pack? Is dat niet enorm lastig voor mensen die de gewone versie halen en direct van servers gekickt worden als er een map aan de beurt is die ze niet hebben? Niet echt een mooie actie voor een franchise die toch goeddeels om de multiplayer draait.

Nee, het is voor wat komt (dus net zoals iets als een Season Pass zeg maar). En daarnaast zijn het dacht ik geen mappen maar extra coop missies (Spartan Ops).

EDIT: Mijn fout, het zijn wel gewoon competieve mappen, maar het werkt wel zoals een Season Pass.
 

Overdoziz

Banned
Nee, er komen 3 map packs uit in het komende... half jaar ongeveer denk ik. Je kan nu al een map pack pass kopen waarmee je gelijk alle drie hebt, wat in totaal goedkoper is dan elke los kopen. Je krijgt die pass ook bij de Limited Edition. Ik wacht eerst wel of de game uberhaupt leuk is voordat ik aan map packs begin.

Edit: Eerste komt in December uit.
 

2San

Member
Er is direct al een map pack? Is dat niet enorm lastig voor mensen die de gewone versie halen en direct van servers gekickt worden als er een map aan de beurt is die ze niet hebben? Niet echt een mooie actie voor een franchise die toch goeddeels om de multiplayer draait.
Nee niet direct, maar ik weet al dat ik Halo vol dedicatie ga spelen. Als het goed is wordt je niet gekickt je wordt gewoon gematcht met mensen die de map pack ook niet hebben.

Nee, het is voor wat komt (dus net zoals iets als een Season Pass zeg maar). En daarnaast zijn het dacht ik geen mappen maar extra coop missies (Spartan Ops).
Nee Spartan Ops is gratis(tenminste de eerste seizoen). Ik praat over de War games map pass. 3 map packs met in totaal 9 maps.
 

Overdoziz

Banned
En bij Halo (in ieder geval de vorigen) was het nooit zo dat je gekickt werd als je bepaalde DLC niet had. Je hebt gewoon playlist waar DLC optioneel is en als één iemand in de lobby een map niet heeft kan je daar gewoon niet voor voten, of een playlist heeft DLC verplicht waar je dus gewoon niet in kan als je bepaalde DLC niet hebt.
 

Kabouter

Member
Ah, kijk, dat maakt het al wat logischer. Ja, dan is de limited edition kopen zo gek nog niet natuurlijk als je weet dat je al die maanden aan het spelen blijft.
 
Ik zou gewoon morgen ergens een leuke openingsactie scroren voor Halo 4. Stel dat hij 39 euro gaat kosten bij media markt, voor 23 euro heb je 2100 MS Points. In totaal is dat 62 euro voor Halo 4 + 'Season Pass'. Je krijgt alleen die bonus content niet.. FUD etc.

Ik had ook graag een LE willen hebben. Ik denk niet dat ik erop voorbereid was dat deze Limited Edition daadverkelijk Limited was.

En bij Halo (in ieder geval de vorigen) was het nooit zo dat je gekickt werd als je bepaalde DLC niet had. Je hebt gewoon playlist waar DLC optioneel is en als één iemand in de lobby een map niet heeft kan je daar gewoon niet voor voten, of een playlist heeft DLC verplicht waar je dus gewoon niet in kan als je bepaalde DLC niet hebt.

Hier heb ik al helemaal een hekel aan. Ik heb persoonlijk iets tegen betaald DLC (is iets principeels). In Halo 3 en Halo: Reach kon in de playlists die ik het leukst vond niet meer spelen omdat ik de DLC niet had. Ik weet niet meer welke playlists dat waren omdat ik een tijdje niet online ben geweest, maar bijvoorbeeld Multi-Team. Maak dan gewoon een Multi-Team playlists voor mensen mét DLC en een playlist voor mensen zonder DLC. Mensen die geen DLC hebben worden op de huidige manier heel erg beperkt.
 

2San

Member
Ah, kijk, dat maakt het al wat logischer. Ja, dan is de limited edition kopen zo gek nog niet natuurlijk als je weet dat je al die maanden aan het spelen blijft.
Was zeker niet gek toen ik hem voor 63 euro had gereserveerd. ._.
Ik zou gewoon morgen ergens een leuke openingsactie scroren voor Halo 4. Stel dat hij 39 euro gaat kosten bij media markt, voor 23 euro heb je 2100 MS Points. In totaal is dat 62 euro voor Halo 4 + 'Season Pass'. Je krijgt alleen die bonus content niet.. FUD etc.

Ik had ook graag een LE willen hebben. Ik denk niet dat ik erop voorbereid was dat deze Limited Edition daadverkelijk Limited was.
Ja, ik ga gewoon alle winkels langs in Hoofddorp centrum. Als ik geen leuke deal kan vinden heb ik nog Saturn voor 77 euro. >_>
 

Overdoziz

Banned
Ik zou gewoon morgen ergens een leuke openingsactie scroren voor Halo 4. Stel dat hij 39 euro gaat kosten bij media markt, voor 23 euro heb je 2100 MS Points. In totaal is dat 62 euro voor Halo 4 + 'Season Pass'. Je krijgt alleen die bonus content niet.. FUD etc.

Ik had ook graag een LE willen hebben. Ik denk niet dat ik erop voorbereid was dat deze Limited Edition daadverkelijk Limited was.
FUD moet je sowieso via de HaloWaypoint Xbox app streamen dus fuck die shit. Dan komen ze aanzetten met 360p filmpjes, is het echt niet waard.
 

Overdoziz

Banned
Ik heb de Limited Edition van Alan Wake maanden na release gekocht voor 25 euro :p
Bij de Saturn een hele tijd geleden was de LE 19,98 en de normal versie 19,99. :p Toen heb ik de LE maar gekocht, zit een leuk boekje bij. Ik heb ook de Limited Edition van Bioshock 2 op releasedag tweedehands voor 38 euro kunnen kopen bij de Gamemania.
 
Trouwens, ik neem aan dat de LE ook gewoon in de schappen zal liggen? In dat geval zou ik zeker naar de Media Markt gaan morgen vroeg want de kan is groot dat als de normale editie flinkt wordt afgeprijst, de LE ook ook wordt afgeprijst, wat Halo 4 betreft.
Ik heb op launch day de Limited Edition van Battlefield 3 voor 49 euro gekocht, normale editie van 39 euro o.i.d. Proberen kan geen kwaad. Ik ben morgen vrij dus ik ga denk ik vroeg naar de winkel toe.
 

Hoo-doo

Banned
Kan iemand mij uitleggen waarom die Halo 4 Consoles zo fucking duur zijn?

Totaal geen schaalvoordeel....

Wat betaal je daarvoor?
Ik zag de 4GB Xbox 360 slim staan bij de Mediamarkt voor 177 euro, dat is wel een net prijsje om m'n oude launch model zonder HDMI te vervangen.

Die Halo 4 consoles zijn toch stront lelijk, dat scheelt.
 

2San

Member
Wat betaal je daarvoor?
Ik zag de 4GB Xbox 360 slim staan bij de Mediamarkt voor 177 euro, dat is wel een net prijsje om m'n oude launch model zonder HDMI te vervangen.

Die Halo 4 consoles zijn toch stront lelijk, dat scheelt.
Damn leeft ie nog dan?

Die Halo 4 console kost overal 320 van wat ik zie.
 
Wat betaal je daarvoor?
Ik zag de 4GB Xbox 360 slim staan bij de Mediamarkt voor 177 euro, dat is wel een net prijsje om m'n oude launch model zonder HDMI te vervangen.

Die Halo 4 consoles zijn toch stront lelijk, dat scheelt.

Die 4GB Slim is wel zo kaal als maar kan. Voor 50 euro meer heb je een Xbox 360 250GB, Forza 4, Skyrim en 2 controllers..

Ik heb trouwens net MediaMarkt Rotterdam Centrum gebeld, ze zeggen dat ze Halo 4 voor rond de 49 gaan verkopen..
 

itsgreen

Member
Die 4GB Slim is wel zo kaal als maar kan. Voor 50 euro meer heb je een Xbox 360 250GB, Forza 4, Skyrim en 2 controllers..

Ik heb trouwens net MediaMarkt Rotterdam Centrum gebeld, ze zeggen dat ze Halo 4 voor rond de 49 gaan verkopen..

Precies, ik wil mijn Slim gaan vervangen, heb ik eigenlijk elke 2 jaar gedaan, ben je altijd in de garantie... hoopte hem te vervangen voor een model waar bij twee controllers zaten + Halo 4 voor rond de 250....

Ik denk nu misschien die Forza 4, Skyrim bundel te doen en Halo 4 los te kopen, maarja...
 
Top Bottom