Meen je dit serieus? Want het valt behoorlijk mee.
Plus, who cares? Niet perse naar jou gerich Piliniak, maar er wordt altijd teveel gewicht gehangen aan spelling en te weinig aan wat er daadwerkelijk wordt gezegd imo. Waarom dat is laat zich raden maar het is behoorlijk jammer. Zo kom je nooit tot interessante inhoudelijke discussies en blijft de conversatie aan de oppervlakte omdat deze al steekt bij de spelling. Jammer is dat. Vandaar dat grammarnazi's ook zo irritant zijn. Ik krijg daar altijd een 'niets is zo leuk dan anderen op hun tekortkomingen' wijzen, terwijl er nooit daadwerkelijk over de inhoud hoeft worden nagedacht.
Vanuit de context laat het zich raden dat hij het als grap bedoelde.
Daarnaast is het belangrijk wie de spreker is. Iemand die geen native speaker is, kun je fouten niet kwalijk nemen. Een native speaker wel, natuurlijk.
Desondanks stikt het hier op gaf van de native speakers die "your / you're" ; "there / their" ; "for intensive purposes / for all intents and purposes" typen fouten maken. Ik denk dat native speakers gewoon een grotere tolerantie voor fouten in de eigen taal (en eigen gebruik daarvan) aanhouden omdat ze al "binnen" zijn. "per definitie geïntegreerd" dus.
Daar zullen vast wel interessante studies naar zijn. In de Hans Teeuwen verwoording dan he: "interessant!"
Maar goed, je moet wel zeggen wat je wilt communiceren en niet vertrouwen op dingen als "dat heb ik bedoeld", want dat is mentale chantage achteraf. We zijn geen Aziaten, dus de verzender is verantwoordelijk voor de juist betekenis, niet de ontvanger.
Hoi.
Ik woon nu nog thuis. Maar weet iemand een goede site om je te registreren om naar verloop van tijd aanspraak op een woning te maken in omgeving Rijswijk, Den Haag, Voorburg, Zoetermeer etc?
Kamernet?
Ik zou anti-kraak, zeker in de huidige markt, ook serieus bekijken trouwens.
Voor studenten zijn er in elk geval veel snellere (en goedkopere) mogelijkheden dan voor (andere) particulieren. Het snelst blijft echter de via-via route, helaas.