Overigens is Dimensionplus al sinds maart weg, mocht iemand net als ik nog spaarpunten willen inzetten.
Dit vind ik zo ontzettend jammer hè. Ik woon zelf in de stad Groningen, en ik weet nog dat ik met een kameraad ergens in de jaren negentig voor het eerst bij Dimension Plus binnen stapte. En daar stond in volle glorie een N64 te prijken met een demo van Mario64. Net zoals ik had toen ik de SNES voor het eerst in mijn leven zag, was ik nu ook weer helemaal vol verbazing. Geweldig man. Nu jaren later, is Dimension Plus failliet. Er is geloof ik nog geprobeerd om een tijdje door te gaan met post-order, maar dat is nu ook voorbij. Als je naar de website van DP gaat, dan word je doorverwezen naar Nedgame.
Gigantisch triest hoe dit soort kleine bedrijfjes langzaam aan worden opgeslokt door grote bedrijven als Mediamarkt, Game Mania etc. etc. Ik vind die kleine shopjes juist mooi. Goed persoonlijk contact, bij problemen viel er altijd wat te regelen, en de mensen hebben gewoon echt verstand van de producten die ze verkopen. Sterker nog, ik heb me ooit op aanraden van een werknemer van DP aangemeld op dit forum. Ik geef mijn geld duizend maal liever uit in zo'n shopje dan aan zo'n groot kutbedrijf als Mediamarkt. Spijtig hoor. Ik heb geloof ik alle games die ik ooit heb gekocht, bij Dimension Plus gekocht. Die spaarpunten interesseren me weinig. Ik vind het jammer dat zulke oprechte, kleine winkeltjes straks helemaal geen bestaansrecht meer kunnen hebben.