• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Precies, ik wil mijn Slim gaan vervangen, heb ik eigenlijk elke 2 jaar gedaan, ben je altijd in de garantie... hoopte hem te vervangen voor een model waar bij twee controllers zaten + Halo 4 voor rond de 250....

Ik denk nu misschien die Forza 4, Skyrim bundel te doen en Halo 4 los te kopen, maarja...

Ik deed dat eerst ook, console kopen en na een bepaalde tijd verkopen etc. Ik was er zo goed in dat ik zelfs winst wist me maken xD Maar na een bepaalde tijd lukt het gewoon niet meer.. ik heb een 360 Elite van +/- 3 jaar oud en als ik nu op marktplaats kijk voor hoeveel ze weg gaan dan hou ik ze liever. Ik zie 360 consoles op marktplaats met veel games voor rond de 120 euro verkocht worden.
 
Ben vandaag bij de mediamarkt langsgeweest om Halo 4 proberen op te halen omdat de gast gister in de winkel zei dat ik 'm vandaag kon komen halen. Maa toen ik aan de balie kwam zei een andere kerel weer dat ik 'm pas morgen kon komen halen :(

Heb ik voor niks al m'n schoolwerk gister gedaan. Mja, dan maar alles nu doen en morgen niks doen :p
 

itsgreen

Member
In Enschede voor 80 euro (denk ik :p). Ik ga 'm morgenochtend om een schappelijke tijd ophalen en dan de hele dag no-lifen. Zometeen ff voer inkopen voor morgen zodat ik alleen 's avonds nog van m'n kamer hoef te komen.

Hmmm ik ga vanmiddag ook maar eens kijken hoe en wat... wordt een interessante dag morgen...

Nieuw bed (via de Wehkamp, interesante kortingen),
Halo 4,
City - Ajax,
US Verkiezingen
 
D

Deleted member 1235

Unconfirmed Member
Ik moet morgen helaas werken, maar heb woensdag wel vrij. Dat wordt fijn de hele nacht doorhalen met Halo 4 :)

Ik heb woensdag vrij..... omdat ik een UPC probleem hebt en moet op de monteur wachten :(

had 120Mb internet besteld en in plaats van 120Mb krij ik een internet snelheid van....... 0.19Mb

WTF UPC Halo is crap over dial up :/
 

2San

Member
Ik heb woensdag vrij..... omdat ik een UPC probleem hebt en moet op de monteur wachten :(

had 120Mb internet besteld en in plaats van 120Mb krij ik een internet snelheid van....... 0.19Mb

WTF UPC Halo is crap over dial up :/
De Halo campaigns zijn meestal wel goed. ;)

Je krijgt ook een slechte ping zeker? Tis wel zuur voor je man.
 

Arjen

Member
Heb wel een 360 (een launch model nog wel!) maar vind Halo echt niks aan.
Heb al een half jaartje ook geen gold meer en speel alleen nog maar single player eigenlijk.
 

Hoo-doo

Banned
Heb wel een 360 (een launch model nog wel!) maar vind Halo echt niks aan.
Heb al een half jaartje ook geen gold meer en speel alleen nog maar single player eigenlijk.

Nee, inderdaad. Ik zat half half te denken om een nieuwe 360 te kopen met Halo 4 toen ik me realiseerde dat ik de laatste 3 Halo games totaal geen klap aan vond. Stomme hype ook altijd.

Beter om dat geld te besparen en over hopelijk een jaar een nextgen console aan te schaffen, of mijn gaming PC een upgrade te geven.
 

Overdoziz

Banned
halo fo lyfe

Morgen van 8:30 tot 9:30 even een tentamen maken en dan lekker de hele Halo 4 campaign doorspelen, op Legendary natuurlijk.
 
halo fo lyfe

Morgen van 8:30 tot 9:30 even een tentamen maken en dan lekker de hele Halo 4 campaign doorspelen, op Legendary natuurlijk.

mazzelaar.. ik heb woensdag avond tentamen.. als ik hem spel morgen koop kan ik pas woensdag om 22.00 voor het eerst spelen :mad:

Is hier iemand die in de buurt van maastricht woont?

Toch meteen legendary? Ik ga eerst heroic doen en bewaar legendary voor 't weekend.


Ah joh begin gelijk aan legendary. Vind jij het leuk om dezelfde campaign zo snel weer opnieuw te spelen?
 

Kiraly

Member
Na de nieuwe Assassin's Creed die met veel moeite bijna speelbaar is, begint het toch wel te kriebelen voor nieuwe next-gen consoles.
 

Overdoziz

Banned
Toch meteen legendary? Ik ga eerst heroic doen en bewaar legendary voor 't weekend.
Legendary ja, hier in het Noorden zijn we niet van die watjes die op een lager niveau spelen. :)
Ah joh begin gelijk aan legendary. Vind jij het leuk om dezelfde campaign zo snel weer opnieuw te spelen?
Ik heb de campaign van The Darkness 2 de eerste dag dat ik 'em had op het op één na moeilijkste niveau uitgespeeld en de dag erna gelijk nog een keer uitgespeeld maar dan op het moeilijkste. Die game is zo goed, jammer dat ie zo kort is.
 
Ah joh begin gelijk aan legendary. Vind jij het leuk om dezelfde campaign zo snel weer opnieuw te spelen?

Jazeker! Speel de campaigns van halo minstens 10 keer ofzo. Volgensmij heb ik ook zoiets met Reach gedaan destijds

Legendary ja, hier in het Noorden zijn we niet van die watjes die op een lager niveau spelen. :)

Ik heb de campaign van The Darkness 2 de eerste dag dat ik 'em had op het op één na moeilijkste niveau uitgespeeld en de dag erna gelijk nog een keer uitgespeeld maar dan op het moeilijkste. Die game is zo goed, jammer dat ie zo kort is.

Ik heb m'n hele leven op 'n hoger niveau gezeten dan bij jullie in het Noorden :p
 
Ik heb de campaign van The Darkness 2 de eerste dag dat ik 'em had op het op één na moeilijkste niveau uitgespeeld en de dag erna gelijk nog een keer uitgespeeld maar dan op het moeilijkste. Die game is zo goed, jammer dat ie zo kort is.

Jazeker! Speel de campaigns van halo minstens 10 keer ofzo. Volgensmij heb ik ook zoiets met Reach gedaan destijds

Hmm kan me wel wat bij voorstellen. Ik heb dat heel erg met de Ninja Gaiden games. Had het met NG op de Xbox en nu met NG2 op de 360. Ik heb alle weapon master achievements al en ik blijf het maar opnieuw spelen! Ik hoef nog maar een keer op zijn moeilijkste niveau uit te spelen en dan heb ik 1000/1000 in Ninja Gaiden 2.
Wat dat betreft voegen achievements echt wat doe aan de replayability van een spel. De weapon master achievements stellen voor dat je het spel moet uitspelen door maar 1 wapen te gebruiken in de hele campaign, en er zijn nog wat verschillende wapens in NG2. Echt super voldoenend gevoel als je ze eenmaal allemaal hebt !

#EenOeroudKwaadSteektDeKopWeerOp

Ik heb die email gehad.. ugh.. zouden ze het letterlijk 1op1 vertalen of zitten er zouden ze mensen hebben die het op een manier vertalen waarop die zin het beste uit de verf komt?

Hoe cheezy het ook klinkt, 'Eeuwenoud Kwaad Ontwaakt' klinkt al veel beter dan.. ugh..
 

MedIC86

Member
Misschien niet helemaal de juiste plek om het te vragen, maar aangezien er toch over consoles word gepraat:

Ik heb de WiiU gepreorderd, met 2 nieuwe nunchcucks en 2 nieuwe wiimotes (volgens mij zijn het gewoon dezelfde als van de normale Wii alleen dan in de blauwe WiiU verpakking)
maar als ik hier een battery pack voor koop werken die dan? ik weet niet of het design is veranderd vanwege de 'refresh'.
 

2San

Member
Not sure if its been discussed yet, anyone in here watch Alleen maar nette mensen yet?
And what do you think of it?
Dunno, afaik Dutch people don't watch Dutch movies. :p The trailer sorta looks fun though. "Speculaas" xD Haven't heard that one in a while.
 
BTW e-plaza(retail) gaat blijkbaar sluiten?

Ja. Bart Smit moet eindelijk hebben ingezien dat twee ketens nergens op sloeg.

Overigens is Dimensionplus al sinds maart weg, mocht iemand net als ik nog spaarpunten willen inzetten. :(

Niet dat ik Halo 4 ga kopen. De serieuzere reviews geven zeer sterk de indruk dat de campaign enigszins vervelend is. En een aantal andere curieuze zaken voor een AAA-productie. De graphics zijn leuk, maar ik vond Reach ook waardeloos. Scheelt ook weer geld natuurlijk.
 
D

Deleted member 1235

Unconfirmed Member
De Halo campaigns zijn meestal wel goed. ;)

Je krijgt ook een slechte ping zeker? Tis wel zuur voor je man.
Ping is Alton's 14ms.... Heel vervelende problem

Urgh, Dutch on the iPad doesn't work. Hah. Technician on the phone is confused, sees the modem fine, setting is 120mb and the old modem was doing 120 mb fine, with an occasional reset, which is why I switched it for this lemon when it arrived. :(
 

Nemo

Will Eat Your Children
Dus op de sluitingsdagen hebben ze pas de echt goede kortingen? Ik was laatst namelijk langs een E-Plaza geweest waar alleen PS2/NDS spellen in de aanbieding waren..
Ik had in DH op de laatste dag nog wat games gekocht voor niet meer dan 100 euro. Beste is even bellen voor de sluitingsdatum, soms is het de laatste week of weekend ipv alleen de laatste dag denk ik
 

2San

Member
Ja. Bart Smit moet eindelijk hebben ingezien dat twee ketens nergens op sloeg.

Overigens is Dimensionplus al sinds maart weg, mocht iemand net als ik nog spaarpunten willen inzetten. :(
True, maar in E-plaza had je tenminste nog mensen die iets van games afwisten. Dimensionplus was al een tijdje troep, dus ik vind het wel terecht. :x

Heren, de webshop van Intertoys verkoopt Halo 4: LE voor 59 euro! Heb mijne net besteld, 59.nogiets euro inclusief verzendkosten :)

http://www.intertoys.nl/games/halo-4-limited-edition-x360-588054.html
Staat 69 voor mij, maar ik ga morgen zowiezo lanks hun winkel. Hopelijk hebben ze daar iets goed.
 

Kabouter

Member
Heb wel een 360 (een launch model nog wel!) maar vind Halo echt niks aan.
Heb al een half jaartje ook geen gold meer en speel alleen nog maar single player eigenlijk.

Bij mij zijn er al goed wat stuk gegaan, maar ik heb inmiddels ook mijn gold laten verlopen, vind het allemaal wel best zonder. Gebruik het ding amper, misschien gemiddeld eens in de paar weken, en dan ook nog vaak voor video kijken in plaats van gamen. Er is niet zo gek veel te spelen, en inderdaad, Halo vind ik ook behoorlijk saai.
 

Wazzim

Banned
Ik heb woensdag vrij..... omdat ik een UPC probleem hebt en moet op de monteur wachten :(

had 120Mb internet besteld en in plaats van 120Mb krij ik een internet snelheid van....... 0.19Mb

WTF UPC Halo is crap over dial up :/

Holy shit, 0.19mb in plaats van 120mb :O

Bij mij zijn er al goed wat stuk gegaan, maar ik heb inmiddels ook mijn gold laten verlopen, vind het allemaal wel best zonder. Gebruik het ding amper, misschien gemiddeld eens in de paar weken, en dan ook nog vaak voor video kijken in plaats van gamen. Er is niet zo gek veel te spelen, en inderdaad, Halo vind ik ook behoorlijk saai.

Ik speelde altijd nog Forza 4 of wat Xbox Live Arcade spellen maar nu gebruiken de koters thuis de 360 vooral voor Just Dance etc.
 

Arjen

Member
Bij mij zijn er al goed wat stuk gegaan, maar ik heb inmiddels ook mijn gold laten verlopen, vind het allemaal wel best zonder. Gebruik het ding amper, misschien gemiddeld eens in de paar weken, en dan ook nog vaak voor video kijken in plaats van gamen. Er is niet zo gek veel te spelen, en inderdaad, Halo vind ik ook behoorlijk saai.

Ben die van mij 2x kwijt geweest voor reparatie. Er zijn perioden dat ik maanden niet aan het gamen ben (vooral in de zomer) maar nu het donkerder wordt gooi ik er nog wel wat vaker een rpg in.
 
Voor mensen die een nieuwe Xbox 360 willen voor zichzelf of iemand kennen die er een wil, Media Markt Maastricht bestaat 8 jaar, aanstaande woensdag verkopen zij:

-Xbox 360 250 GB
-Skyrim (Digitaal)
-Forza 4
-2 Controllers
-Headset

Voor maar 177 euro :|. Aanstaande woensdag verkopen zij ook Halo 3 voor 33 euro dus je hebt al het bovenstaande + Halo 3 voor 210 euro!

Ik weet niet tot wanneer die actie duurt.
 

WriterGK

Member
Voor mensen die een nieuwe Xbox 360 willen voor zichzelf of iemand kennen die er een wil, Media Markt Maastricht bestaat 8 jaar, aanstaande woensdag verkopen zij:

-Xbox 360 250 GB
-Skyrim (Digitaal)
-Forza 4
-2 Controllers
-Headset

Voor maar 177 euro :|. Aanstaande woensdag verkopen zij ook Halo 3 voor 33 euro dus je hebt al het bovenstaande + Halo 3 voor 210 euro!

Ik weet niet tot wanneer die actie duurt.

Probleem is dat ik in regio Den Haag woon... en de Media Markten hebben landelijk zelden echt dezelfde aanbiedingen....
 

Tr4nce

Member
Overigens is Dimensionplus al sinds maart weg, mocht iemand net als ik nog spaarpunten willen inzetten. :(

Dit vind ik zo ontzettend jammer hè. Ik woon zelf in de stad Groningen, en ik weet nog dat ik met een kameraad ergens in de jaren negentig voor het eerst bij Dimension Plus binnen stapte. En daar stond in volle glorie een N64 te prijken met een demo van Mario64. Net zoals ik had toen ik de SNES voor het eerst in mijn leven zag, was ik nu ook weer helemaal vol verbazing. Geweldig man. Nu jaren later, is Dimension Plus failliet. Er is geloof ik nog geprobeerd om een tijdje door te gaan met post-order, maar dat is nu ook voorbij. Als je naar de website van DP gaat, dan word je doorverwezen naar Nedgame.

Gigantisch triest hoe dit soort kleine bedrijfjes langzaam aan worden opgeslokt door grote bedrijven als Mediamarkt, Game Mania etc. etc. Ik vind die kleine shopjes juist mooi. Goed persoonlijk contact, bij problemen viel er altijd wat te regelen, en de mensen hebben gewoon echt verstand van de producten die ze verkopen. Sterker nog, ik heb me ooit op aanraden van een werknemer van DP aangemeld op dit forum. Ik geef mijn geld duizend maal liever uit in zo'n shopje dan aan zo'n groot kutbedrijf als Mediamarkt. Spijtig hoor. Ik heb geloof ik alle games die ik ooit heb gekocht, bij Dimension Plus gekocht. Die spaarpunten interesseren me weinig. Ik vind het jammer dat zulke oprechte, kleine winkeltjes straks helemaal geen bestaansrecht meer kunnen hebben.
 
Top Bottom