Canis lupus
Member
Hoe zijn de levertijden bij bol?
De dag nadat je besteld, heb je het in huis. Alleen maar goede ervaringen met Bol
De dag nadat je besteld, heb je het in huis. Alleen maar goede ervaringen met Bol
Ik weet nog dat mn broer goed boos was op Bol.com, omdat ze zijn limited edition van Halo:Reach laat gingen leveren. Hij kon het wel gewoon cancelen en had het later gewoon van een winkel gekocht.
Prima!
(Ik werk bij bol.com )
wut?Als biochemisch/forensisch expert? Bol is onze eigen vaderlandse Umbrella corp?
Als biochemisch/forensisch expert? Bol is onze eigen vaderlandse Umbrella corp?
't Kan raar lopen, het leven. Twee masters op zak en supervisor bij bol.com...
Ik zit wel lekker bij bol.com en alleen als ik een supergeschikte vavature zie als forensisch wetenschapper zal ik solliciteren. Qua salaris is de wetenschap toch een stapje terug...
Hij heeft ervan geleerd. We gaan de lijstje af, tot nu toe: DimensionPlus, Bol.com, yourgamezone en Mycom. Zijn no-no's voor pre-orderen van LE's. Zijn opzich wel verder betrouwbare sites.Tbh, pre-releases en LE's kan je beter bij een andere toko aanschaffen. Neem deze tip van een insider ter harte
Hij heeft ervan geleerd. We gaan de lijstje af, tot nu toe: DimensionPlus, Bol.com, yourgamezone en Mycom. Zijn no-no's voor pre-orderen van LE's. Zijn opzich wel verder betrouwbare sites.
Af van winkel stress en nu naar developers hebben gebroken online game gelevered stress. ._.
Ja dat weet ik, maar anders is het zo'n triest lijstje. ;(Dimension Plus is opgedoekt.
Ugh doet me nog steeds pijnDimension Plus is opgedoekt.
Dimension Plus is opgedoekt.
Ja dat weet ik, maar anders is het zo'n triest lijstje. ;(
Ugh doet me nog steeds pijn
Straks wiskunde tentamen.. ik ben niet normaal nerveus :'(
Succes! En eet een banaan voor je tentamen, ik weet niet waarom het werkt, maar het helpt echt tegen de stress.Straks wiskunde tentamen.. ik ben niet normaal nerveus :'(
Succes!
Succes! En eet een banaan voor je tentamen, ik weet niet waarom het werkt, maar het helpt echt tegen de stress.
Succes!
Kauwgom kauwen helpt ook met concentratie is mij verteld
Hah, goed gemaakt uiteindelijk?
Ik had zelf een Statistiek toets. Ik dacht eerst dat het niets werd, maar misschien zit er wel een 7 of hoger in.
Ik weet hoe je je voelt, dit jaar leek alles opeens heel ingewikkeld. Vorige week had ik een toets waar ik alles opeens kwijt was, ik ging twijfelen over de meest simpele dingen, dus het wordt dat wordt zeker een 1. Denk dat ik m'n andere tentamens wel redelijk gemaakt heb, dus hopelijk maar 1 her.Thanks, maar hij ging echt zwaar kut. Door de zenuwen en druk maakte ik fouten die ik groep 8 niet eens zou maken. Echt zonde. Maarja, die toets was ook wel zwaar. Ik heb veel oefententamens gemaakt maar het niveau van deze was echt veel hoger dan wat ik gewend was.
Ik ben wel echt van slag. Ik heb Halo 4 hier naast me in zijn seal nog liggen en ik heb geen eens zin om het te spelen . Als ik deze goed zou hebben gemaakt zou ik de eerste periode foutloos hebben afgesloten. Nu moet ik januari herkansen, en deze periode wordt al heel druk. Achja, uiteindelijk komt het goed.
Prima!
(Ik werk bij bol.com )
Zo blij dat ik al mijn vakken gehaald heb. Nu alleen nog even afstuderen. Ergens rond 12 december mijn verdediging...
Zo blij dat ik al mijn vakken gehaald heb. Nu alleen nog even afstuderen. Ergens rond 12 december mijn verdediging...
Gefeliciteerd man!
Verdediging komt vast goed, maar succes ermee!
Aah examen week de drama en tranen.
Vanochtend net Linear algebra herkanst.
Wel goed gevoel erover maar had ik eerste keer ook en toen kreeg ik een 5.3
En leren ging niet echt met stage en halo 4 maar heb ergens in feb weer een kans mocht ik het verneukt hebben. Moet nog 1 wiskunde vak statistiek maken volgende periode dan heb ik jaar 2 informatica ook binnen.
Lineaire Algebra denk je vaak te simpel over. Ik had hem zelf net gehaald, maar aangezien ik nu Lineaire Algebra 2 heb begin ik het steeds meer te waarderen en heb ik er iets meer grip op. Maar goed het is wel belangrijk dat je het haalt en er mee kan werken, want lineaire algebra en ook statistiek komt vaak terug.
Al die kennis van vorig jaar heb ik in elk geval nodig gehad voor het maken van huiswerk. Een beetje uitdaging vind ik wel prima.
Jeej, geen domme gifs van anime meisjes meer in het Pics That Make You Laugh topic...
...voor nu.
Ah tentamen stress hier zo, Ik heb mn tentamens van de periode al 2 weken terug gehad. 2 van de 3 gehaald, wel aardig als je nagaat hoeveel tijd ik erin heb gestoken. xD Zat ook toevalig Lineaire Algebra tussen. Ik doe Bedrijfseconomie dus ik weet niet precies hoe vergelijkbaar dat is. Het vak was Methode en Techniek Algemene Economie.
Wel ja, dat is duidelijk, maar ik vraag me dus af hoe groot het verschil is. Aangezien algebra alleen een bijzaak is voor ons. Welke onderwerpen bijvoorbeeld.Ga er maar vanuit dat er bij een vak LA aan een beta faculteit een aardig stuk dieper op de materie ingegaan wordt dan bij iets als Bedrijfseconomie.