• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Spiders

Member
De dag nadat je besteld, heb je het in huis. Alleen maar goede ervaringen met Bol

Mijn LE van Halo 3 die ik bij Bol heb besteld kreeg ik een dag te laat, maar dat is ook weer 5 jaar geleden. Sindsdien kreeg ik alles gewoon op tijd.


Nog 5.5 uur doen alsof ik werk en dan kan ik eindelijk Halo 4 spelen!
 
Ook naar België? Ik wil daar Ninokuni bestellen, scheelt toch wel €5 met TheHut. Maar de laatste keer dat ik van een NL site bestelde, kreeg ik mijn game 2 weken later thuis.
 

2San

Member
Ik weet nog dat mn broer goed boos was op Bol.com, omdat ze zijn limited edition van Halo:Reach laat gingen leveren. Hij kon het wel gewoon cancelen en had het later gewoon van een winkel gekocht.
 

Boozeroony

Gold Member
Ik weet nog dat mn broer goed boos was op Bol.com, omdat ze zijn limited edition van Halo:Reach laat gingen leveren. Hij kon het wel gewoon cancelen en had het later gewoon van een winkel gekocht.

Tbh, pre-releases en LE's kan je beter bij een andere toko aanschaffen. Neem deze tip van een insider ter harte ;)
 

Boozeroony

Gold Member
Als biochemisch/forensisch expert? Bol is onze eigen vaderlandse Umbrella corp?

't Kan raar lopen, het leven. Twee masters op zak en supervisor bij bol.com...

Ik zit wel lekker bij bol.com en alleen als ik een supergeschikte vavature zie als forensisch wetenschapper zal ik solliciteren. Qua salaris is de wetenschap toch een stapje terug...
 

Linius

Member
't Kan raar lopen, het leven. Twee masters op zak en supervisor bij bol.com...

Ik zit wel lekker bij bol.com en alleen als ik een supergeschikte vavature zie als forensisch wetenschapper zal ik solliciteren. Qua salaris is de wetenschap toch een stapje terug...

Supervisor bij Bol is beter betaald dan een beroep waarbij je flinke kwalificaties moet hebben? Mad world.
 
Hij is binnen!!

k89kyu6owyk92tkr.jpg
 

2San

Member
Tbh, pre-releases en LE's kan je beter bij een andere toko aanschaffen. Neem deze tip van een insider ter harte ;)
Hij heeft ervan geleerd. We gaan de lijstje af, tot nu toe: DimensionPlus, Bol.com, yourgamezone en Mycom. Zijn no-no's voor pre-orderen van LE's. Zijn opzich wel verder betrouwbare sites. :)

Af van winkel stress en nu naar developers hebben gebroken online game gelevered stress. ._.
 
Hij heeft ervan geleerd. We gaan de lijstje af, tot nu toe: DimensionPlus, Bol.com, yourgamezone en Mycom. Zijn no-no's voor pre-orderen van LE's. Zijn opzich wel verder betrouwbare sites. :)

Af van winkel stress en nu naar developers hebben gebroken online game gelevered stress. ._.

Dimension Plus is opgedoekt.
 

2San

Member
Btw voor diegene die Online gaan Halo 4'en. Update Waypoint(via Halo 4) menu. Dit fixte alle problemen tot nu toe.
 

CrunchyB

Member
De dag nadat je besteld, heb je het in huis. Alleen maar goede ervaringen met Bol

Een paar jaar geleden rond kerst had ik een boek besteld, er waren echter problemen met de levering en toen kreeg ik het iets van 2 weken later, maar wel met een fatsoenlijke waardebon er bij.

Nette zaak hoor, en ook erg leuke reclamespotjes ;)
 

Succes! En eet een banaan voor je tentamen, ik weet niet waarom het werkt, maar het helpt echt tegen de stress.


Kauwgom kauwen helpt ook met concentratie is mij verteld :p

Hah, goed gemaakt uiteindelijk?

Ik had zelf een Statistiek toets. Ik dacht eerst dat het niets werd, maar misschien zit er wel een 7 of hoger in.

Thanks, maar hij ging echt zwaar kut. Door de zenuwen en druk maakte ik fouten die ik groep 8 niet eens zou maken. Echt zonde. Maarja, die toets was ook wel zwaar. Ik heb veel oefententamens gemaakt maar het niveau van deze was echt veel hoger dan wat ik gewend was.

89016530104806513_VSqOfSZ5_c.jpg


Ik ben wel echt van slag. Ik heb Halo 4 hier naast me in zijn seal nog liggen en ik heb geen eens zin om het te spelen :( . Als ik deze goed zou hebben gemaakt zou ik de eerste periode foutloos hebben afgesloten. Nu moet ik januari herkansen, en deze periode wordt al heel druk. Achja, uiteindelijk komt het goed.
 

soepje

Member
Thanks, maar hij ging echt zwaar kut. Door de zenuwen en druk maakte ik fouten die ik groep 8 niet eens zou maken. Echt zonde. Maarja, die toets was ook wel zwaar. Ik heb veel oefententamens gemaakt maar het niveau van deze was echt veel hoger dan wat ik gewend was.

89016530104806513_VSqOfSZ5_cjpg


Ik ben wel echt van slag. Ik heb Halo 4 hier naast me in zijn seal nog liggen en ik heb geen eens zin om het te spelen :( . Als ik deze goed zou hebben gemaakt zou ik de eerste periode foutloos hebben afgesloten. Nu moet ik januari herkansen, en deze periode wordt al heel druk. Achja, uiteindelijk komt het goed.
Ik weet hoe je je voelt, dit jaar leek alles opeens heel ingewikkeld. Vorige week had ik een toets waar ik alles opeens kwijt was, ik ging twijfelen over de meest simpele dingen, dus het wordt dat wordt zeker een 1. Denk dat ik m'n andere tentamens wel redelijk gemaakt heb, dus hopelijk maar 1 her.
Als we er allebei wat tijd aan besteden gaan we gewoon samen voor de voldoende in januari!
 
Aah examen week de drama en tranen.
Vanochtend net Linear algebra herkanst.
Wel goed gevoel erover maar had ik eerste keer ook en toen kreeg ik een 5.3 :(

En leren ging niet echt met stage en halo 4 maar heb ergens in feb weer een kans mocht ik het verneukt hebben. Moet nog 1 wiskunde vak statistiek maken volgende periode dan heb ik jaar 2 informatica ook binnen.
 

Wazzim

Banned
Ja leren voor tentamens, niet echt iets waar ik al te goed in ben.

Ik ben meestal veel te laks en haal dan vijfjes door wat algemene kennis.

Ben bang dat dat bij die van morgen ook het geval zal zijn :|
 

Thud

Member
Aah examen week de drama en tranen.
Vanochtend net Linear algebra herkanst.
Wel goed gevoel erover maar had ik eerste keer ook en toen kreeg ik een 5.3 :(

En leren ging niet echt met stage en halo 4 maar heb ergens in feb weer een kans mocht ik het verneukt hebben. Moet nog 1 wiskunde vak statistiek maken volgende periode dan heb ik jaar 2 informatica ook binnen.

Lineaire Algebra denk je vaak te simpel over. Ik had hem zelf net gehaald, maar aangezien ik nu Lineaire Algebra 2 heb begin ik het steeds meer te waarderen en heb ik er iets meer grip op. Maar goed het is wel belangrijk dat je het haalt en er mee kan werken, want lineaire algebra en ook statistiek komt vaak terug.

Al die kennis van vorig jaar heb ik in elk geval nodig gehad voor het maken van huiswerk. Een beetje uitdaging vind ik wel prima.
 
Heb laatst m'n eerste tentamen terug gekregen. 'n 6 en dat viel me heeeeel erg mee. Had zeker gedacht dat ik geen voldoende zou halen. Morgen m'n 3e en laatste tentamen.
 
Lineaire Algebra denk je vaak te simpel over. Ik had hem zelf net gehaald, maar aangezien ik nu Lineaire Algebra 2 heb begin ik het steeds meer te waarderen en heb ik er iets meer grip op. Maar goed het is wel belangrijk dat je het haalt en er mee kan werken, want lineaire algebra en ook statistiek komt vaak terug.

Al die kennis van vorig jaar heb ik in elk geval nodig gehad voor het maken van huiswerk. Een beetje uitdaging vind ik wel prima.

Ja had vorig jaar een ander boek degene die school aanrade om te kopen.
Boek was zo vaag en slecht je zou bijna denken dat ze een contract hadden.

Heb nu deze keer amazon door gespeurd voor een goed boek dat doe ik meestal nu dat ik al twee keer genaaid ben met slecht boeken die school op het boekenlijst zette.

Maar met dit boek legt alles duidelijker uit is wel in het engels maar is geen ramp mij.
Enige probleem was de termen opzoeken.

Zo was er een probleem van wat is de afstand tussen een punt en een gegeven vlak.
Nergens te vinden in het boek. :(
Maar dit komt vooral omdat ik nu op stage zit en gewoon te weinig tijd overhoud om met school bezig te zijn of de wil om te leren na 8 uren werken.
Niet verwacht dat programmeren en debuggen zo vermoeiend kon zijn mentaal dan :p

Maar ben zo ie zo van plan om linear algebra boek uit te werken.
Dit is het boek trouwens heb alleen de 3de editie kon ik op bol.com kopen 2de hands voor 10 euro dacht is een koopje.

http://www.amazon.com/dp/0321385179/?tag=neogaf0e-20
 
Linear Algebra and It's applications gebruiken wij ook. Ik moet het doen met de 3e editie. Goed en begrijpelijk boek.


Wat 'Pics that make you laugh betreft', is er zitten daar een paar idioten die heel de thread verpesten met nu niet grappige reposts van BFF, Feel troep en anime onzin.
 

2San

Member
Ah tentamen stress hier zo, Ik heb mn tentamens van de periode al 2 weken terug gehad. 2 van de 3 gehaald, wel aardig als je nagaat hoeveel tijd ik erin heb gestoken. xD Zat ook toevalig Lineaire Algebra tussen. Ik doe Bedrijfseconomie dus ik weet niet precies hoe vergelijkbaar dat is. Het vak was Methode en Techniek Algemene Economie.
 

Jesse-

Member
Ah tentamen stress hier zo, Ik heb mn tentamens van de periode al 2 weken terug gehad. 2 van de 3 gehaald, wel aardig als je nagaat hoeveel tijd ik erin heb gestoken. xD Zat ook toevalig Lineaire Algebra tussen. Ik doe Bedrijfseconomie dus ik weet niet precies hoe vergelijkbaar dat is. Het vak was Methode en Techniek Algemene Economie.

Ga er maar vanuit dat er bij een vak LA aan een beta faculteit een aardig stuk dieper op de materie ingegaan wordt dan bij iets als Bedrijfseconomie.
 

2San

Member
Ga er maar vanuit dat er bij een vak LA aan een beta faculteit een aardig stuk dieper op de materie ingegaan wordt dan bij iets als Bedrijfseconomie.
Wel ja, dat is duidelijk, maar ik vraag me dus af hoe groot het verschil is. Aangezien algebra alleen een bijzaak is voor ons. Welke onderwerpen bijvoorbeeld.
 
Top Bottom