• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
Niet? Kan me niet herinneren ooit gelezen te hebben dat ie in London van de beademing is afgehaald namelijk.
 
Niet erg vaak eigenlijk, eigenlijk bijna altijd druk en toch niet vaak een reden om naar Antwerpen te gaan.

Ben overigens wat betreft die moordzaak wel bezorgd dat grootschalige DNA-testing straks de norm wordt na dit succes, ik zit toch zeker niet te wachten op de situatie dat de overheid het op zich neemt om een grote database op te richten ervoor. Temeer niet omdat we weten hoe goed de beveiliging van databases is bij onze overheid.

Zolang het stukken beter beveiligd wordt zou ik er absoluut geen problemen mee hebben. Volgensmij zouden er zo echt veel meer zaken opgelost kunnen worden.
 
Oliebollen... Magisch voedsel. Ik heb toen ik op de middelbare school zat een keer in de pauze 18 oliebollen gekocht bij zo'n gozer en ze gewoon allemaal achter elkaar opgegeten xD Ik kreeg na die dag altijd gratis snacks bij die gast.

Het is dat ik nu een beetje op mijn voedsel let, anders zou ik een oliebol only dieet aan gaan. OLIEBOLLENNNN
 

soepje

Member
Hm, een beetje vreemde vraag hier. Maar vanochtend heeft een junior member een bericht van Scorcho's vriendin geplaatst in de rip draad, met de vraag of er een thread van gemaakt kan worden.
Nu ken ik de hele persoon niet, dus ik voel me niet echt geroepen/zou het vreemd vinden, maar ondertussen is de rip draad alweer helemaal weggezakt. Iemand die zich geroepen voelt?
 

Arjen

Member
Hm, een beetje vreemde vraag hier. Maar vanochtend heeft een junior member een bericht van Scorcho's vriendin geplaatst in de rip draad, met de vraag of er een thread van gemaakt kan worden.
Nu ken ik de hele persoon niet, dus ik voel me niet echt geroepen/zou het vreemd vinden, maar ondertussen is de rip draad alweer helemaal weggezakt. Iemand die zich geroepen voelt?

Mischien handig om een mod erover te PM en zodat die de draad kan openen?
 

Goldrusher

Member
Omdat het downloadverbod eerder niet op een meerderheid in de Tweede Kamer kon rekenen, wordt er vanaf 1 januari 2013 een thuiskopieheffing ingevoerd.
Op bijvoorbeeld lege cd’s, dvd’s, smartphones, computers en tablets moet dan een heffing betaald worden om het downloaden te compenseren.

Dit heeft België al jaaaaren, jullie nog niet?
 

Kabouter

Member
Jazeker wel, het staat in het artikel niet goed aangegeven per 1 jan 2013 wordt hij VERHOOGD.
Het bestaat al jaren.

Oh? Ik dacht dat hij werd uitgebreid naar houders van digitale media anders dan lege CD's en DVD's. Ik dacht dat hij voorheen enkel daarvoor bestond, maar niet voor telefoons, digitale mediaspelers enzovoort.
 
Joh, het is Leon de Winter. Zijn columns in de Elsevier lieten weinig aan de verbeelding over ten opzichte van aan wiens zijde hij, ongeacht redelijkheid of argumentatie, staat.
Well then, let's gather some muslims and ambassadors from muslim countries and joke about how we should sterilize Israeli's and see how the country reacts then?
 

Xrenity

Member
Kabouter en Dina, beide van forum.gamer.nl destijds toch?

Geinig dat je hier nu mod bent Kabouter!

/edit
Heb jullie al wel vaker zien posten, maar dit is een mooie gelegenheid ;)

Ook echt 10 jaar geleden ofzo dat ik dat joinde :x
 

Scipius

Member
Ah, gelukkig, zwarte pieten topic is weer dicht.

Heel erg teleurstellend hoe die laatste pagina verliep, maar geen verrassing voor een Amerikaanse site.

De vergelijking met Thanksgiving is er één die ik ook al eerder maakte; natuurlijk is dat argument eentje die maar door een zeer kleine minderheid wordt aangehangen, maar de parallel met Zwarte Piet, het draagvlak voor verandering ervan in Nederland en de effecten van doorgedreven politieke correctheid is zeker aanwezig. Kennelijk werd de draad nu te ongemakkelijk voor onze Amerikaanse vrienden.

Ach ja, volgend jaar kunnen we weer van voor af aan beginnen ;).
 

Arjen

Member
Heel erg teleurstellend hoe die laatste pagina verliep, maar geen verrassing voor een Amerikaanse site.

De vergelijking met Thanksgiving is er één die ik ook al eerder maakte; natuurlijk is dat argument eentje die maar door een zeer kleine minderheid wordt aangehangen, maar de parallel met Zwarte Piet, het draagvlak voor verandering ervan in Nederland en de effecten van doorgedreven politieke correctheid is zeker aanwezig. Kennelijk werd de draad nu te ongemakkelijk voor onze Amerikaanse vrienden.

Ach ja, volgend jaar kunnen we weer van voor af aan beginnen ;).

Heel veel hebben een hele vervelende manier van discussiëren, probeer je een standpunt te maken, wordt het in het absurde getrokken met irritante one-liners. Ik merk dat in andere topics ook heel erg. Heb er rond de 15 in mijn ignore list gezet, en dat maakt het browsen van GAF een stuk fijner.
 
Top Bottom