Niet? Kan me niet herinneren ooit gelezen te hebben dat ie in London van de beademing is afgehaald namelijk.
Niet erg vaak eigenlijk, eigenlijk bijna altijd druk en toch niet vaak een reden om naar Antwerpen te gaan.
Ben overigens wat betreft die moordzaak wel bezorgd dat grootschalige DNA-testing straks de norm wordt na dit succes, ik zit toch zeker niet te wachten op de situatie dat de overheid het op zich neemt om een grote database op te richten ervoor. Temeer niet omdat we weten hoe goed de beveiliging van databases is bij onze overheid.
Ik heb mezelf al een paar keer op een zak kruidnoten getrakteerd
Ik heb me er al kotsmisselijk aan gegeten. Ik kap er mee voor dit jaar
Hm ja, niet eens december en nu al een beetje klaar met kruidnoten.
In December is het weer tijd voor de Oliebollen!
Hm ja, niet eens december en nu al een beetje klaar met kruidnoten.
Hm, een beetje vreemde vraag hier. Maar vanochtend heeft een junior member een bericht van Scorcho's vriendin geplaatst in de rip draad, met de vraag of er een thread van gemaakt kan worden.
Nu ken ik de hele persoon niet, dus ik voel me niet echt geroepen/zou het vreemd vinden, maar ondertussen is de rip draad alweer helemaal weggezakt. Iemand die zich geroepen voelt?
Goed idee, zal een pm naar kabouter sturen.
Heb het even aan Y2Kev gevraagd, hij regelt het verder als het goed is.
Omdat het downloadverbod eerder niet op een meerderheid in de Tweede Kamer kon rekenen, wordt er vanaf 1 januari 2013 een thuiskopieheffing ingevoerd.
Op bijvoorbeeld lege cd’s, dvd’s, smartphones, computers en tablets moet dan een heffing betaald worden om het downloaden te compenseren.
Jazeker wel, het staat in het artikel niet goed aangegeven per 1 jan 2013 wordt hij VERHOOGD.Dit heeft België al jaaaaren, jullie nog niet?
Jazeker wel, het staat in het artikel niet goed aangegeven per 1 jan 2013 wordt hij VERHOOGD.
Het bestaat al jaren.
Dus wij mogen meer gaan betalen.
En we krijgen een verbod?
Anyone talking about Leon de Winter?
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/11/leon_de_winter_steriliseer_pal.html
Well then, let's gather some muslims and ambassadors from muslim countries and joke about how we should sterilize Israeli's and see how the country reacts then?Joh, het is Leon de Winter. Zijn columns in de Elsevier lieten weinig aan de verbeelding over ten opzichte van aan wiens zijde hij, ongeacht redelijkheid of argumentatie, staat.
Joh, het is Leon de Winter. Zijn columns in de Elsevier lieten weinig aan de verbeelding over ten opzichte van aan wiens zijde hij, ongeacht redelijkheid of argumentatie, staat.
iets anders:
Kabouter heeft zeker ook 'daar komt gabbertje' op de radio gehoord deze week.
Well then, let's gather some muslims and ambassadors from muslim countries and joke about how we should sterilize Israeli's and see how the country reacts then?
Elsevier is sowieso kut. Afshin Ellian is er nog zo een.
Kabouter en Dina, beide van forum.gamer.nl destijds toch?
Geinig dat je hier nu mod bent Kabouter!
Er zijn wel dure heffingskosten op lege DVDs gekomen. Dual layers waren toen ook niet meer te importeren uit DuitslandDit heeft België al jaaaaren, jullie nog niet?
Kabouter en Dina, beide van forum.gamer.nl destijds toch?
Geinig dat je hier nu mod bent Kabouter!
Kabouter heeft zeker ook 'daar komt gabbertje' op de radio gehoord deze week.
Ook niet op IRC? Dan is dat vast iemand geweest met dezelfde nick.Nee, nooit echt actief geweest op gamer.nl eigenlijk..
Let's not pretend that the media or politicians would ignore Muslims encouraging genocide by sterilization.Idioten moet je negeren, niet activeren.
Niet op gamer.nl IRC in ieder geval.Ook niet op IRC? Dan is dat vast iemand geweest met dezelfde nick.
In December is het weer tijd voor de Oliebollen!
Kabouter en Dina
Nonsens, je eet toch geen kale oliebollen?Als er maar geen rozijnen inzitten.
Ah, gelukkig, zwarte pieten topic is weer dicht.
Anyone talking about Leon de Winter?
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/11/leon_de_winter_steriliseer_pal.html
Nonsens, je eet toch geen kale oliebollen?
Heel erg teleurstellend hoe die laatste pagina verliep, maar geen verrassing voor een Amerikaanse site.
De vergelijking met Thanksgiving is er één die ik ook al eerder maakte; natuurlijk is dat argument eentje die maar door een zeer kleine minderheid wordt aangehangen, maar de parallel met Zwarte Piet, het draagvlak voor verandering ervan in Nederland en de effecten van doorgedreven politieke correctheid is zeker aanwezig. Kennelijk werd de draad nu te ongemakkelijk voor onze Amerikaanse vrienden.
Ach ja, volgend jaar kunnen we weer van voor af aan beginnen .
Als er maar geen rozijnen inzitten.