• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Ragnamith

Member
Delft hier.

Is hier trouwens nog iemand geaboneerd op de Power Unlimited? Haal er nooit iets nieuws uit, maar het is heerlijk leesvoer voor op de plee.

Ook hier Delft.

PU nooit echt gelezen, vond het vroeger wel leuk maar tegenwoordig niet echt meer.
Ben het ook vaak oneens met de meningen :/
 

Arjen

Member
Heeeel soms koop ik hem nog los uit jeugsentiment aangezien ik vanaf nummer 1 een abbo had. Maar ik ben duidelijk de doelgroep niet meer.
 

Kabouter

Member
Ze zouden ons New York moeten teruggeven de smiechten!!!!1111

Ik weet het niet hoor, als we Nieuw Amsterdam terugkrijgen hebben we het hoofdzakelijk over het financial district van Manhattan. Niet echt waar ik op zit te wachten eigenlijk gezien de gebeurtenissen van de afgelopen jaren :p.
 

Chuckie

Member
Als ik het me goed herinner vond ik PU altijd al meuk (misschien is dat nu anders hoor... ik heb t al in geen jaaaaaaaaaaaaaaaren meer gelezen)
 

Sadist

Member
Okay, ben ik de enige die moest lachen om de tag van Kabouter? :lol

En de PU? Vorig jaar opgezegd, wou het eigenlijk twee jaar geleden doen. Ik voel me nergens te oud voor, maar in het geval van de PU kwam dat wel bovendrijven. Dat en het constante gefap op de Assassin's Creed reeks was misselijkmakend. Dus...

Oh ja, als je gaming voorkeur toch meer neigt naar Nintendo heb je er ook niet veel aan ondanks dat ik Jurjen wel kan waarderen.
 

Thud

Member
Ik dacht dat jij het Animé draadje wel zou onder spammen om je 300 posts te halen. Valt me tegen hoor :p

Nee, dat gaat mij te snel en is te weird. Altijd het gevoel of daar pedo's zitten. Maar ik had wel genoeg posts volgens mij, alleen was mijn junior tijd nog niet voorbij :p.
 
Het jammere is dat, hoewel de PU vrij slecht is (hoewel ik altijd wel hard moet lachen om de bijschriften van Ed), er weinig is van betere kwaliteit qua tijdschriften.
 

Overdoziz

Banned
Normale and krentenoliebollen vind ik allebei geweldig maar ik heb nog nooit eten met warme appel erin lekker gevonden. Warme appeltaart uitgezonderd. :)
 

Hoo-doo

Banned
Oliebollen kan ik prima laten liggen, vind er ook niks aan.

Chocolade pepernoten, daarentegen, tering. Ik vreet een kilozak van die bagger op in een paar dagen, en daarna voel ik me extreem schuldig en honger ik mezelf uit en train ik 2 keer zo hard ter compensatie.
 

Sadist

Member
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben nu bijna 4 afgevallen...maar t gaat echt laaaaaangzaaaaam :p
Elke dag een uur naar je werk fietsen en uitzendkracht werk doen waar je veel spul moet tillen heeft wonderen gedaan hehe.

Wel grappig, want voordat ik met het werk begon had ik net nieuwe broeken gekocht omdat ik iets teveel was aangekomen. Nu zakken diezelfde broeken me constant af :p
 

Chuckie

Member
Elke dag een uur naar je werk fietsen en uitzendkracht werk doen waar je veel spul moet tillen heeft wonderen gedaan hehe.

Wel grappig, want voordat ik met het werk begon had ik net nieuwe broeken gekocht omdat ik iets teveel was aangekomen. Nu zakken diezelfde broeken me constant af :p

Haha, ja dat heb ik dus ook met mijn broeken. Ik moet nu echt riemen dragen anders loop ik de hele dag te hijsen.
 
*gaat naar weegschaal*

weegschaal: "gefeliciteerd met de diabetes!"

*trapt weegschaal uit raam*

Terwijl ik toch ook actief werk verricht. Maar ik ga op dit moment ook niet naar de sportschool of iets dergelijks. Dat moet eigenlijk toch gewoon een vaste routine zijn, vind ik.
(net als fietsen vroegah, zeg maar. Voor dag en dauw al 20km getrapt hebben, dan val je wel af)
 
Ben in 2 maanden tijd van 108kg naar 100kg gegaan.
Alleen nu weer met creatine begonnen om toch even te helpen om voor het eind dit jaar naar de 90kg benchpress te pushen dus hou redelijk veel vocht vast.

Hoop dat het over 2 weken zo ver is dat is dan ook de einde van mijn 5/3/1 cycle. Dan kan ik de op kracht gebaseerde dieet veranderen in niet meer een schransen als een muthafucker zolang ik mijn eiwitten maar krijg in een meer cleanere dieet.
En heel wat meer cardio wel blij dat ik het nog wel mooi op de 100kg heb kunnen houden. Doel is 80kg deze zomer.
 
Ik ben van plan na de kerst te beginnen met naar de sportschool te gaan. Volgensmij ben ik qua gewicht niet echt veel aangekomen, maar m'n buik voelt toch echt een stuk ronder aan. Ik ga nog wel 'ns bij m'n ouders op de weegschaal staan en kijken of ik nog altijd rond de 75 zweef :p
 

7threst

Member
Hey Dutch GAF, iemand enig idee waar ik een WiiU kan bestellen en dat ik dan verzekerd ben om deze volgende week ook te krijgen? Of is dit een beetje een onbegonnen zaak?
 
Hey Dutch GAF, iemand enig idee waar ik een WiiU kan bestellen en dat ik dan verzekerd ben om deze volgende week ook te krijgen? Of is dit een beetje een onbegonnen zaak?

Bol.com is bij mij altijd goed geweest met op release bezorgen. Was wel alleen met spellen en misschien is de WiiU onderhand al uitverkocht daar.
 
Hey Dutch GAF, iemand enig idee waar ik een WiiU kan bestellen en dat ik dan verzekerd ben om deze volgende week ook te krijgen? Of is dit een beetje een onbegonnen zaak?
Levering voor NL is echt helemal uitverkocht al weken geleden als het goed is.

bol.com nam nog pre-oorders aan van de week maar ik geloof er niets van dat ze die allemaal kunnen krijgen volgende week.

Denk dat het ook nog wel even gaat duren voordat er weer levering is, Nederland/EU staat niet echt hoog in het lijstje als het gaat om levering van Nintendo home consoles.
 
Ik ben van plan na de kerst te beginnen met naar de sportschool te gaan. Volgensmij ben ik qua gewicht niet echt veel aangekomen, maar m'n buik voelt toch echt een stuk ronder aan. Ik ga nog wel 'ns bij m'n ouders op de weegschaal staan en kijken of ik nog altijd rond de 75 zweef :p

Ik heb dit maar voorgenomen weegschaal is een leugenaar een grote spiegel vertelt de waarheid. Als je ontevreden bent als je in een spiegel kijkt dan ben je waarschijnlijk te dik of te dun. Mits je niet lijdt aan een waanzin zoals annorexia of het tegenovergestelde.

Er zit soms ook wel een kilo of 2~3 verschil aan de tijdstip dat ik weeg.
 
Iedereen weet dat gewicht eigenlijk onzin is he?
Ik heb een vriend van me die 100KG weegt en 2% vet heeft.

Het gaat allemaal om % lichaamsvet.
Hou dat zo laag mogelijk + conditie.
 
Iedereen weet dat gewicht eigenlijk onzin is he?
Ik heb een vriend van me die 100KG weegt en 2% vet heeft.

Het gaat allemaal om % lichaamsvet.
Hou dat zo laag mogelijk + conditie.

Net ff uitgerekend. Ik heb 11,4% lichaamsvet. Volgens de site zit dat nog onder het aanbovelen percentage voor mannen van mijn leeftijd.
 
Top Bottom