• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Voetbaltopic is

a) Raar
b) Heeel veel premier league
c) Raar
d) Gokken
e) Raar

Vind het tijdens champions league wel leuk om mee te posten, maar meestal wordt het toch ondergesneeuwd door de regulars.
Wordt een regular en problem solved. ;)

Nee ik moet je gelijk geven; het is inderdaad PL galore. Als je daar niets mee hebt, heb je er weinig aan.

80% van mijn posts zijn offtopic dus het is er ook vrij gezellig
Is dat codetaal voor een gloryhole ofzo? :p
Ach je moet wat bij gebrek aan een slowchat
 

Chuckie

Member
iemand al de Wii-U?

tumbleweed.gif
 
Haha. Nou ik heb 'm sinds gisteren. Flinke (FLINKE) update maar hij werkt.
NSMB-U is geweldig. Ziet er erg goed uit. eb ook Trine 2 gedownload. Nintendoworld nog niet gespeeld.
Het os is traaaag... Je zit echt wel iets te lang te wachten op overschakelen van bijvoorbeeld spel naar home.

Controller is groot. Maar is zoals velen zeggen erg comfortabel. Het is heeeel even wennen om twee schermen in de gaten te houden.

Haha, kabouter buttplug. Staat hij og op Eendrachtsplein in Rotterdam?
 
Haha. Nou ik heb 'm sinds gisteren. Flinke (FLINKE) update maar hij werkt.
NSMB-U is geweldig. Ziet er erg goed uit. eb ook Trine 2 gedownload. Nintendoworld nog niet gespeeld.
Het os is traaaag... Je zit echt wel iets te lang te wachten op overschakelen van bijvoorbeeld spel naar home.

Controller is groot. Maar is zoals velen zeggen erg comfortabel. Het is heeeel even wennen om twee schermen in de gaten te houden.

Haha, kabouter buttplug. Staat hij og op Eendrachtsplein in Rotterdam?

Dat vind ik dus raar, de OS heeft 1GB ram ter beschikking en nog is het traag?
 

Sadist

Member
Het is wachten op de eerste firmware update die de OS sneller maakt. Zal vast snel gebeuren.

En ik wil er ook eentje :( Maar kan het nog niet verantwoorden. Dan maar lekker Virtue's Last Reward spelen en volgende week Paper Mario.
 

Aiii

So not worth it
Vraag me af of dat wel snel gebeurt, geen enkel OS van Nintendo is ooit snel geweest, ook nu op de 3DS niet. Als je naar de eShop gaat, dan moet je wachten, dan moet je iets selecteren, dan moet je wachten, dan moet je een game kiezen, dan moet je wachten, dan moet je kiezen iets te downloaden, dan moet je wachten, dan ga je downloaden, dan moet je wachten, downloaden is traag, dus wachten.

Als je vanuit een DS game naar het 3DS menu gaat? Wachten.

Als je vanuit een notificatie naar een andere notificatie gaat? Wachten.

Als je een applicatie wil starten? Wachten.

Meer dan twintig games op je homescreen? Lol wachten.

Nintendo sucked gewoond donkey balls in programmeren, ze maken toffe games, maar (en ja, onpopulaire mening enzo) ik zou zoveel blijer zijn als Nintendo zich richtte op games maken i.p.v. hardware ontwikkelen. Die Wii U komt er in huize Aiii ook nog wel hoor, daar niet van. Maar ben ik echt tevreden met Nintendo's hardware? mweh.
 
8e plek voor landen om geboren in te worden in 2013 is toch wel netjes, niet?

1. Switzerland

2. Australia

3. Norway

4. Sweden

5. Denmark

6. Singapore

7. New Zealand

8. Netherlands

9. Canada

10. Hong Kong

In ieder geval boven Duitsland :p
 

Nemo

Will Eat Your Children
8e plek voor landen om geboren in te worden in 2013 is toch wel netjes, niet?



In ieder geval boven Duitsland :p
Ik zie Nederland altijd in top 10 lijsten staan, maar zie het toch zwaar achteruitgaan, is dat omdat het vroeger echt zoveel beter was? In dat geval gaat er toch echt iets mis volgens mij, of is dat op wereldwijde schaal?
 
Nintendo sucked gewoond donkey balls in programmeren, ze maken toffe games, maar (en ja, onpopulaire mening enzo) ik zou zoveel blijer zijn als Nintendo zich richtte op games maken i.p.v. hardware ontwikkelen. Die Wii U komt er in huize Aiii ook nog wel hoor, daar niet van. Maar ben ik echt tevreden met Nintendo's hardware? mweh.

De games die Nintendo maakt vind ik nou ook niet zooo. Welke first party Nintendo games zijn er nou eigenlijk naast de Mario franchise? Pikmin heeft me nooit aangesproken. Daarnaast?
 

Aiii

So not worth it
De games die Nintendo maakt vind ik nou ook niet zooo. Welke first party Nintendo games zijn er nou eigenlijk naast de Mario franchise? Pikmin heeft me nooit aangesproken. Daarnaast?

Zelda, Metroid, Pokémon, Donkey Kong, Kirby, Golden Sun, etc etc
 
De games die Nintendo maakt vind ik nou ook niet zooo. Welke first party Nintendo games zijn er nou eigenlijk naast de Mario franchise? Pikmin heeft me nooit aangesproken. Daarnaast?
Mario games zijn over het algemeen geweldig in kwaliteit. Zelfs de sport games en zeker de rpg's (paper mario, etc)
Zelda is top kwaliteit, Metroid. Donkey Kong is erg goed maar niet "top" naa mijn mening. En ik vind persoonlijk Pikmin ook top, top, top kwaliteit.

Ik kan niet inschatten hoeveel kans je deze games gegeven hebt. Maar uiteraard is het maar net waar je interesses liggen. kirby spreekt my iets minder aan maar is niet slecht. Pokemon spreekt me helemaal niet aan zelfs maar ik hoor van veel mensen dat ze het erg goed vinden.
 

Kabouter

Member
Nintendo sucked gewoond donkey balls in programmeren, ze maken toffe games, maar (en ja, onpopulaire mening enzo) ik zou zoveel blijer zijn als Nintendo zich richtte op games maken i.p.v. hardware ontwikkelen. Die Wii U komt er in huize Aiii ook nog wel hoor, daar niet van. Maar ben ik echt tevreden met Nintendo's hardware? mweh.

Ik moet zeggen dat ik de Wii nog wel een redelijk sterk ontwikkeld product vond vanuit hardware perspectief, met als enige echte klacht dat ze de noodzaak van motionplus hadden moeten voorzien en die technologie gewoon vanaf het begin al in de Wiimotes had moeten zitten. Ik vond daar het besturingssysteem en de hele online-infrastructuur (of het gebrek daaraan), een veel groter probleem eigenlijk.

De WiiU komt op mij echter behoorlijk over als een behoorlijk karig ontwikkeld product zowel qua hardware als software. Standaard goedkoop PC geheugen gebruiken, geen analoge triggers op de pad (waardoor racegames die niet Mario Kart zijn dus direct al niet gaan), trage interface, veel crashes. En ja, over de algemene snelheid van de console kun je natuurlijk twisten, maar ik vind €350 wel erg veel voor wat je lijkt te krijgen zo anno 2012. Al hoor ik wel dat de streaming van die touchpad erg netjes werkt, dus dat is wel knap gedaan. Ik vind de touchpad ook best een goed en praktisch idee.

Denk niet dat ik er ooit één zal kopen, ik zie ook niet echt iets wat nou echt eens wat anders te bieden heeft. Ik vond Wii Sports echt een heel sterke titel, direct toegankelijk en erg leuk in gezelschap. Wii Sports Resort zette dat goeddeels voort. Ik zie daarentegen niks van dat soort echt op de Wii U. Traditionele Nintendo titels interesseren me niet zo, zeker niet genoeg om een console ervoor te kopen.
 

Dina

Member
Grootste probleem is inderdaad hoe de Wii U online regelt. Totaal geen lessen getrokken uit hoe Microsoft en in mindere mate Sony dit al zeven jaar geleden geregeld hadden. Maar men verzuimt weer de grondlaag te leggen van een toekomstig online framework en wat dit betreft loopt de console al achter op het moment dat het in de winkels ligt.

Ik hoor overigens ook erg veel problemen met de wi-fi receiver van de Wii U. En als je dan online bent download de eerste systeem update erg traag en is ook nog eens flink groot.
 
Ik zie Nederland altijd in top 10 lijsten staan, maar zie het toch zwaar achteruitgaan, is dat omdat het vroeger echt zoveel beter was? In dat geval gaat er toch echt iets mis volgens mij, of is dat op wereldwijde schaal?

Als je het met 1988 vergelijkt, is Nederland 2 plekken omhoog gegaan. Ik heb zo snel geen data van andere jaren dus dat zegt opzich niet zo veel. Amerika is sinds die tijd wel van de 1e naar de 16e plek gegaan. Frankrijk ook: van de 2e naar de 26e plek. Ik kan het dus niet met zekerheid zeggen, maar volgensmij is Nederland vrij stabiel gebleven in de laatste jaren.
 
Ik moet zeggen dat ik de Wii nog wel een redelijk sterk ontwikkeld product vond vanuit hardware perspectief, met als enige echte klacht dat ze de noodzaak van motionplus hadden moeten voorzien en die technologie gewoon vanaf het begin al in de Wiimotes had moeten zitten. Ik vond daar het besturingssysteem en de hele online-infrastructuur (of het gebrek daaraan), een veel groter probleem eigenlijk.

De WiiU komt op mij echter behoorlijk over als een behoorlijk karig ontwikkeld product zowel qua hardware als software. Standaard goedkoop PC geheugen gebruiken, geen analoge triggers op de pad (waardoor racegames die niet Mario Kart zijn dus direct al niet gaan), trage interface, veel crashes. En ja, over de algemene snelheid van de console kun je natuurlijk twisten, maar ik vind €350 wel erg veel voor wat je lijkt te krijgen zo anno 2012. Al hoor ik wel dat de streaming van die touchpad erg netjes werkt, dus dat is wel knap gedaan. Ik vind de touchpad ook best een goed en praktisch idee.

Denk niet dat ik er ooit één zal kopen, ik zie ook niet echt iets wat nou echt eens wat anders te bieden heeft. Ik vond Wii Sports echt een heel sterke titel, direct toegankelijk en erg leuk in gezelschap. Wii Sports Resort zette dat goeddeels voort. Ik zie daarentegen niks van dat soort echt op de Wii U. Traditionele Nintendo titels interesseren me niet zo, zeker niet genoeg om een console ervoor te kopen.
Ja ze hebben echt de plank een beetje misgeslagen wat mij betreft. Ik weet dat ik met de first party games en enkele third party games veel lol ga hebben, en al zeker mijn vriendin en mijn zoontje. Maar ik zou ook de multiplats het eerste jaar hebben gekocht als ze beter hadden geweest dan de ps3 of 360 versies. Maar tot nu toe zijn ze allemaal minder (op trine 2 na) of gelijk. Dit is een gemiste kans. Zo hadden ze het eerste jaar wat trouwe klanten en ontwikkelaars kunnen verleiden. Nu lijkt het er op dat Nintendo zowel de klanten als de ontwikkelaars op geen ENKELE manier tegemoed is gekomen. Als ik geen grote tan was van de Nintendo spellen en niet al jaren op Nintendo spellen in HD aan het wachten was dan zou ik de WiiU ook nooit gekocht hebben.

Helaas hebben ze niet NET effe dat stapje meer gedaan. Ik denk dat ze het op de lange termijn niets meer had gekost als ze IETS modernere componenten hadden gekocht. Waarschijnlijk had het ze meer opgeleverd. Dan maar te koste van bc.. Wie wil die lelijke Wii spellen nou nog spelen?

Ik gok zelfs dat deze console gaat floppen. En ik hoop dat het dan een les is voor Nintendo om niet ALLEEN maar het goedkoopste van het goedkoopste in hun consoles te doen om de winst te maximaliseren. Er is best een tussenweg tussen maximale winst en alles met verlies verkopen.
 
Mario games zijn over het algemeen geweldig in kwaliteit. Zelfs de sport games en zeker de rpg's (paper mario, etc)
Zelda is top kwaliteit, Metroid. Donkey Kong is erg goed maar niet "top" naa mijn mening. En ik vind persoonlijk Pikmin ook top, top, top kwaliteit.

Ik kan niet inschatten hoeveel kans je deze games gegeven hebt. Maar uiteraard is het maar net waar je interesses liggen. kirby spreekt my iets minder aan maar is niet slecht. Pokemon spreekt me helemaal niet aan zelfs maar ik hoor van veel mensen dat ze het erg goed vinden.

Ik heb ze geen kans gegeven. Pokemon vond ik leuk toen er nog 150 waren, Zelda spreekt mij niet aan en de rest ook niet. Zullen vast goede games zijn, maar gewoon niet voor mij.

Ik heb net een Eiwit, Choco-cruesli en appelsap shake op. Why.
 
Ik heb ze geen kans gegeven. Pokemon vond ik leuk toen er nog 150 waren, Zelda spreekt mij niet aan en de rest ook niet. Zullen vast goede games zijn, maar gewoon niet voor mij.

Ik heb net een Eiwit, Choco-cruesli en appelsap shake op. Why.
Dat laatste probleem ken ik. Maar dan met chips en bier.
 

2San

Member
Ik moet zeggen dat ik de Wii nog wel een redelijk sterk ontwikkeld product vond vanuit hardware perspectief, met als enige echte klacht dat ze de noodzaak van motionplus hadden moeten voorzien en die technologie gewoon vanaf het begin al in de Wiimotes had moeten zitten. Ik vond daar het besturingssysteem en de hele online-infrastructuur (of het gebrek daaraan), een veel groter probleem eigenlijk.
Ik vond dat altijd het leuke aan mn Wii. Ik weet meer opties kan geen kwaad, maar zie de Wii U met z'n day 1 5gb update en 200mb patches. Bij de Wii deed alles het gewoon, cd erin en spelen. Je hebt altijd je PS360/PC voor online. Slechte console als je er maar één kan hebben. Als je echter al een ps3 of een 360 hebt, is het een heel leuk ding.
 

Thud

Member
Vraag me af of dat wel snel gebeurt, geen enkel OS van Nintendo is ooit snel geweest, ook nu op de 3DS niet. Als je naar de eShop gaat, dan moet je wachten, dan moet je iets selecteren, dan moet je wachten, dan moet je een game kiezen, dan moet je wachten, dan moet je kiezen iets te downloaden, dan moet je wachten, dan ga je downloaden, dan moet je wachten, downloaden is traag, dus wachten.

Als je vanuit een DS game naar het 3DS menu gaat? Wachten.

Als je vanuit een notificatie naar een andere notificatie gaat? Wachten.

Als je een applicatie wil starten? Wachten.

Meer dan twintig games op je homescreen? Lol wachten.

Nintendo sucked gewoond donkey balls in programmeren, ze maken toffe games, maar (en ja, onpopulaire mening enzo) ik zou zoveel blijer zijn als Nintendo zich richtte op games maken i.p.v. hardware ontwikkelen. Die Wii U komt er in huize Aiii ook nog wel hoor, daar niet van. Maar ben ik echt tevreden met Nintendo's hardware? mweh.

Ze zijn daar te eigenwijs voor om een degelijk systeem met behulp van externe partijen te maken. Maargoed tegenwoordig moet je met alles wachten en daar heb ik geen trek in. Terug naar vroeger waar als je de game erin stopte meteen het scherm tevoorschijn kwam. Schijt aan de rest, het draait om de games.
 

Sadist

Member
Eh, ik heb juist niet de populaire mening dat de Wii als enige "console" hebben best wel tof is. Ik heb het idee dat ik er veel meer uit heb gehaald dan anderen de afgelopen zes jaar. Tuurlijk, heb een paar jaartjes terug een redelijk mooie PC gekocht waardoor ik wat multiplats snel heb ingehaald zoals BioShock, RE 5, Dead Space, Batman Arkham Asylum etc. maar eerlijk gezegd ben ik blij dat ik die PC gekocht heb en niet een PS3 of 360. Over het algemeen was ik toch teleurgesteld door sommige parade paardjes, waardoor denk ik een paar keer gevloekt had wanneer ik een smak geld had uitgegeven voor de HD systemen.

Het stomme is met die machines is er op zich niks mis mee, maar zodra ik iets van Nintendo krijg hebben ze weer een raar iets waarvan ik denk "verdomme dit is awesome" en ben ik daar alweer in mijn nopjes mee. Dus ik zou het verschrikking vinden als Nintendo de hardware business zou verlaten, dan krijg ik te maken met dingen die ik persoonlijk geen reet aan zou vinden bij MS en Sony consoles.

Maar goed, ik ben de persoon die alles wat met the Elder Scrolls te maken heeft de ruimte zou inschieten en die de "grote" jongens van deze generatie zoals Mass Effect/Assassin's Creed/Call of Duty ea. gewoon heel gemiddelde spelletjes vind om het zo ongenuanceerd eruit te gooien.
 

Kabouter

Member
Ik vond dat altijd het leuke aan mn Wii. Ik weet meer opties kan geen kwaad, maar zie de Wii U met z'n day 1 5gb update en 200mb patches. Bij de Wii deed alles het gewoon, cd erin en spelen. Je hebt altijd je PS360/PC voor online. Slechte console als je er maar één kan hebben. Als je echter al een ps3 of een 360 hebt, is het een heel leuk ding.

Ja, ik ben groot voorstander van patches en systeemupdates. Moet je je eens voorstellen dat je met de Xbox 360 nog met het eerste dashboard zat. Moderne games zitten tevens gewoon onvermijdelijk met bugs, beter dat je ze op kunt lossen met patches dan dat je er gewoon mee zit. Komt nog eens bij dat een 1GB update (want dat was de systeemupdate) niks is dezer dagen, en een 200MB update al helemaal niet.
 
Ik moet zeggen dat ik de Wii nog wel een redelijk sterk ontwikkeld product vond vanuit hardware perspectief, met als enige echte klacht dat ze de noodzaak van motionplus hadden moeten voorzien en die technologie gewoon vanaf het begin al in de Wiimotes had moeten zitten. Ik vond daar het besturingssysteem en de hele online-infrastructuur (of het gebrek daaraan), een veel groter probleem eigenlijk.

De WiiU komt op mij echter behoorlijk over als een behoorlijk karig ontwikkeld product zowel qua hardware als software. Standaard goedkoop PC geheugen gebruiken, geen analoge triggers op de pad (waardoor racegames die niet Mario Kart zijn dus direct al niet gaan), trage interface, veel crashes. En ja, over de algemene snelheid van de console kun je natuurlijk twisten, maar ik vind €350 wel erg veel voor wat je lijkt te krijgen zo anno 2012. Al hoor ik wel dat de streaming van die touchpad erg netjes werkt, dus dat is wel knap gedaan. Ik vind de touchpad ook best een goed en praktisch idee.

Denk niet dat ik er ooit één zal kopen, ik zie ook niet echt iets wat nou echt eens wat anders te bieden heeft. Ik vond Wii Sports echt een heel sterke titel, direct toegankelijk en erg leuk in gezelschap. Wii Sports Resort zette dat goeddeels voort. Ik zie daarentegen niks van dat soort echt op de Wii U. Traditionele Nintendo titels interesseren me niet zo, zeker niet genoeg om een console ervoor te kopen.

Zo denk ik er ook over, ik zal ooit wel de WiiU halen, mischien volgend jaar, maar momenteel is er geen enkel prikkel om er één te kopen. Voornamelijk het aanbod in games spreekt een PS360 gamer niet aan, BLOPS2, Batman, ME3 zijn games die allang gespeeld zijn. Laat ze eerst de problemen fixen en meer games aankondigen. Voorlopig zijn er maar 2 games waarnaar ik uitkijk: Wonderful 101 en Pikmin 3.
 
Ja, ik ben groot voorstander van patches en systeemupdates. Moet je je eens voorstellen dat je met de Xbox 360 nog met het eerste dashboard zat. Moderne games zitten tevens gewoon onvermijdelijk met bugs, beter dat je ze op kunt lossen met patches dan dat je er gewoon mee zit. Komt nog eens bij dat een 1GB update (want dat was de systeemupdate) niks is dezer dagen, en een 200MB update al helemaal niet.

Klopt, ik heb gisteren een 1.79GB van Battlefield 3 gedownload.
 

2San

Member
Ja, ik ben groot voorstander van patches en systeemupdates. Moet je je eens voorstellen dat je met de Xbox 360 nog met het eerste dashboard zat. Moderne games zitten tevens gewoon onvermijdelijk met bugs, beter dat je ze op kunt lossen met patches dan dat je er gewoon mee zit. Komt nog eens bij dat een 1GB update (want dat was de systeemupdate) niks is dezer dagen, en een 200MB update al helemaal niet.
Developers komen weg met moord hierzo. Ik vind dat je sowieso bugs verwacht van moderne game meer te maken heeft met dat quality control. Het gedachte dat alles valt te updaten, is de standaard van QC zwaar verlaagd. Day 1 gaming is gewoon een risico deze dagen. De eerste 360 dashboard deed z'n ding en was snel. Nu zit je met een dash die traag is dat allemaal troep laat zien die je niet wil. De Wii kon je ook gewoon update, maar ze gingen nooit te ver daarmee.

Kijk ik vind een goeie online infrastructuur wel belangrijk, maar ik vond het fijn dat ik tenminste 1 console had in de ps360wii generatie die een meer traditionele ervaring bood. Voor mij hoeven alle 3 consoles niet hetzelfde ding doen.
 

Kabouter

Member
Developers komen weg met moord hierzo. Ik vind dat je sowieso bugs verwacht van moderne game meer te maken heeft met dat quality control. Het gedachte dat alles valt te updaten, is de standaard van QC zwaar verlaagd. Day 1 gaming is gewoon een risico deze dagen. De eerste 360 dashboard deed z'n ding en was snel. Nu zit je met een dash die traag is dat allemaal troep laat zien die je niet wil. De Wii kon je ook gewoon update, maar ze gingen nooit te ver daarmee.

Kijk ik vind een goeie online infrastructuur wel belangrijk, maar ik vond het fijn dat ik tenminste 1 console had in de ps360wii generatie die een meer traditionele ervaring bood. Voor mij hoeven alle 3 consoles niet hetzelfde ding doen.

Games zijn heel wat complexer geworden de afgelopen jaren, dus sluipen er meer fouten in, dat is onvermijdelijk. En een hoop van die bugs spoor je pas op wanneer de grote userbase de game ervaart. Ja, natuurlijk heb je meer bugs vanwege deadlines. Maar denk maar niet dat deadlines zonder online updates wegvallen, die houd je toch.

Het eerste 360 dashboard was helemaal zo snel niet en uitermate beperkt overigens, en zeker niet berekend op een lange levensduur. De interface van de Marketplace bijvoorbeeld was totaal niet berekend op de hoeveelheden games die inmiddels zijn verschenen. Daarnaast was streamen van video lastiger, kon je games niet installeren voor kortere laadtijden etc.

Hier een quote uit een 360 review uit 2005:
The main beef I have with this set up is that the interface could use a little work. Finding content to download and then finding it on my hard drive takes a few more steps than it should. Also, why can't I do anything else while I download? Are you honestly telling me this hardware can't let me play Zuma while I'm downloading some videos? Lame. Allowing me full use of the dashboard while downloading is something they need to start offering yesterday.
 

2San

Member
Er zijn meer dan genoeg games uit die praktisch voor iedereen gebroken is day 1.

Ja maar de Wii kon ook update, ze gaan er gewoon niet zo ver in. Je kon ook dat ding gebruiken zonder te updaten. Updates zijn cool als bij opties blijft, alles wordt nu geforceerd.

edit: Maar ja, je hebt gelijk liever updates dan niets. Ik mis gewoon de ouwe tijd denk ik.
 
Ik vind day-1 patches niet eens zo erg. Gezien hoe groot de industrie inmiddels is kan ik begrijpen dat uitgevers een game op een betaald moment ''af'' willen hebben om de marketing en distributie op gang te brengen. Het is ook weer niet zo dat games niet te spelen slecht zijn bij launch. Eigenlijk is de enige keer dat ik het een dev/publisher kwalijk heb genomen dat ze bagger uitbrachten toen Skyrim uit kwam. De PS3 versie was volgens diverse fora onspeelbaar en buggy as shit.

Maar updates kunnen inderdaad ook heel veel toegevoegde waarden. Om een voorbeeld te geven: Titan-update voor de PS3 versie van Unreal Tournament 3.
 
Net voor de x'de keer de laatste aflevering van Scrubs gekeken (seizoen 8). Man tears :') Wat een geweldige show, wat een geweldig einde. Mooi, emotioneel, grappig, serieus, leerzaam, liefdevol, behartigend, geweldig. Een paar woorden om de (imo) geweldigste show ooit te omschrijven. Het heeft zo'n prachtig verhaal dat het niet zomaar een tv serie is, maar real life.
 

MNC

Member
Help jonges

Sinterklaas surprise op stage. Heb een buitenlandse/ex-pat student voor de surprise, Chinees. Spreekt geen nederlands, etc. Wat kan ik hier in godsnaam voor maken? Ik heb al een paar flauwe hollandse dingetjes (molen, klompjes) gekocht, maar wat kan ik eromheen knutselen?
 

Linius

Member
Net voor de x'de keer de laatste aflevering van Scrubs gekeken (seizoen 8). Man tears :') Wat een geweldige show, wat een geweldig einde. Mooi, emotioneel, grappig, serieus, leerzaam, liefdevol, behartigend, geweldig. Een paar woorden om de (imo) geweldigste show ooit te omschrijven. Het heeft zo'n prachtig verhaal dat het niet zomaar een tv serie is, maar real life.

En dit gaat allemaal over Scrubs? Ga eens wat meer series kijken joh :p
 

Linius

Member
Ben zelf actief met Far Cry 3, ook een heerlijk spel. Moet de co-op nog eens checken maar die schijnt ook wel de moeite waard te zijn. En dan is er nog multiplayer maar voorlopig vermaak ik me prima solo op het eiland.
 
Scrubs is inderdaad een geweldige serie. M'n enige probleem is dat ik het altijd op tv heb gevolgd waardoor ik dus nu niet weet welke seisoenen ik wel en neit helemaal heb gezien.
 
Top Bottom