• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
Hier nog geen sneeuw gelukkig.

Vanmorgen wel een Duitser ontzettend geïrriteerd in m'n auto. Gast kwam in een woonwijk, vlakbij een middelbare school dus de straat zit altijd vol met fietsende jeugd, met een kilometer of 80 aanscheuren.

Had ie aan mij de verkeerde, op een bepaald moment reden we nog 10 km/u. En hij slingeren en toeteren achter me. Op een bepaald moment probeerde die ervoorbij te rijden, maar helaas moest ik juist op dat moment midden op de weg rijden, gewoon, kwam net zo uit.

Ik had nog gehoopt dat ie achter me aan kwam zodat ik, gezellig samen met twee op dat tijdstip altijd rokende collega's, een woordje met het heerschap kon wisselen, maar helaas.

Ik kan best aardig doorrijden, maar jezus wat ben ik allergisch dergelijk rijgedrag. Hij zou maar een bekende van je aanrijden.
 
Dus morgen gaat het hevig sneeuwen? Ik moet morgen het eerste uur op school zijn en ik moet reizn met de trein ... wat is het beste om te doen, NS reisplanner in de gaten houden?
 

Spiders

Member
Dus morgen gaat het hevig sneeuwen? Ik moet morgen het eerste uur op school zijn en ik moet reizn met de trein ... wat is het beste om te doen, NS reisplanner in de gaten houden?

Ik zou een tijdje voor je weg moet op de reisplanner kijken. Meer dan dat kun je ook eigenlijk niet doen.

Zelf moet ik om 7 uur naar m'n werk met de trein. Kijk er niet bepaald naar uit.
 

RanoNL

Member
Ben wel benieuwd eigenlijk, de tijd dat alles -althans, van de main series- van Nintendo ongezien een goede koop was is wel voorbij. Laat even weten wat je ervan vindt Rano.
Ik vind hem erg leuk tot nu toe. Slechts 1 wereld gespeeld. Dus moeilijk te zeggen of het zo blijft. En ik heb de vorige Paper Mario delen eigenlijk niet gespeeld.
 

Aiii

So not worth it
Ik vind hem erg leuk tot nu toe. Slechts 1 wereld gespeeld. Dus moeilijk te zeggen of het zo blijft. En ik heb de vorige Paper Mario delen eigenlijk niet gespeeld.

Oeh, dat is goed nieuws. Misschien toch maar eens oppikken dan over een maandje ofzo.

Eerst maar eens Persona 4 spelen.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Paper Mario is al uit?! Groot fan van de serie, maar ik had niet door dat 'ie al was uitgebracht :/
Zoveel toffe games, zo weinig tijd.
En geld.
 

Chuckie

Member
Ik vind hem erg leuk tot nu toe. Slechts 1 wereld gespeeld. Dus moeilijk te zeggen of het zo blijft. En ik heb de vorige Paper Mario delen eigenlijk niet gespeeld.

Ik heb Paper Mario and the Thousand Year Door gespeeld. Die artstyle vind ik zo dope. Was echt leuk spel :D

super-paper-mario--20070518013555694.jpg


Paper-mario-thousand-year-door-1.jpg
 

Aiii

So not worth it
Hier in Roermond sneeuwt het anders als een malle inmiddels.

Ik heb de auto in een parkeergarage staan en ik kom dat ding amper uit als het sneeuwt omdat de helling zo steil is. Eén keer was ik er bijna en toen gleed ik overdwars terug. Hoe ik toen geen deuk in mijn auto heb gekregen vraag ik me nu nog af.

Kutsneeuw.
 

Chuckie

Member
Ik las net dat het pas later in de ochtend serieus zou gaan sneeuwen :p Joke's (maybe) on you.

Wat is deze sneeuw nat zeg, blegh! Ik ben helemaal doorweekt..

Ja man, wtf is er met deze sneeuw. T blijft liggen, maar voelt echt raar aan als je er door loopt. Alsof t alweer beetje aan het smelten is.
 

Overdoziz

Banned
Ik las net dat het pas later in de ochtend serieus zou gaan sneeuwen :p Joke's (maybe) on you.

Wat is deze sneeuw nat zeg, blegh! Ik ben helemaal doorweekt..
Joke's not on me want ik had pas les tot half 11 vandaag dus ik hoef sowieso maar warme huisje niet uit. :)
Overigens sneeuwt het hier (Groningen) nog nauwelijks.
 

Kabouter

Member
Zo, moest even naar de supermarkt en dergelijke op een kwartier lopen. Dat was wat zeg :'). De hoeveelheid sneeuw die ik van me af heb moeten kloppen daar en hier is echt ongelofelijk. Maar ja, allicht beter dan morgen ergens naar toe moeten als het dan glad is.
 

Chuckie

Member
Hier in Barendrecht is het opgehouden en dat wat er ligt ziet er op een of andere manier helemaal niet mooi uit, alsof het er al 3 dagen ligt.

Sneeuwt het eens, heb je alle lasten maar niet de lusten omdat die shit er nie uit ziet.
 

Majmun

Member
Hier in het zuiden van Limburg hetzelfde. Het weer valt ook wel mee. KNMI moet weer eens overdrijven. Ik had een flinke sneeuwstorm en een dikke pak sneeuw verwacht toen ik wakker werd...

Maar dit is better zo. Ik hoefde de autoruiten niet eens te krabben, dusss....
 

RanoNL

Member
Yes. Ik werk al twee dagen thuis. Heerlijk. Lekker in mijn ochtendjas, verwarming aan. Straks even een lunchwandeling maken.
 

Spiders

Member
T'is hier (Capelle) een paar uur geleden al opgehouden, en wat er ligt lijkt alweer te smelten.

Wel lekker rustig hier op kantoor, de helft is gewoon thuis gebleven.
 

Aiii

So not worth it
Thuiswerken is voor mietjes, zit veel liever op kantoor. Gratis koffie, gratis verwarming, beetje interactie met anderen.

Snap niet dat mensen per se thuis willen werken. Maar goed, ik ben dan ook niet zo dom om in de stad ergens te gaan werken en dan vervolgens 50km verderop in een dorp te gaan wonen, wellicht dat het daar aan ligt :D
 
Ik zit nu in de trein en volgens mij gaat alles nog goed :O Deze trein zou in ieder geval tot Utrecht nog gewoon moeten rijden. Dan natuurlijk nog hopen dat het traject tussen Utrecht en Heerlen niet helemaal plat ligt :p
 
Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar volgens mij ga ik deze treinreis van 4 uur gewoon zonder vertraging volbrengen. Dat durf ik toch wel een klein wondertje noemen. Als ik straks ook daadwerkelijk zonder vertraging thuis kom neem ik mijn sarcastische opmerking van gisteren maar al te graag terug.
 

Linius

Member
Voorlopig sneeuwt het hier nog steeds. Al sinds vanmorgen vijf uur is het non-stop aan het sneeuwen. Het bleef echter pas liggen vanaf een uurtje of acht. Maar op de tuintafel ligt zeker al een centimeter of vier/vijf.
 

Kabouter

Member
Voorlopig sneeuwt het hier nog steeds. Al sinds vanmorgen vijf uur is het non-stop aan het sneeuwen. Het bleef echter pas liggen vanaf een uurtje of acht. Maar op de tuintafel ligt zeker al een centimeter of vier/vijf.

Hier is het uren geleden gestopt met sneeuwen en smelt het allemaal al flink :(
 

Linius

Member
Hier is het uren geleden gestopt met sneeuwen en smelt het allemaal al flink :(

Ik ben jaloers. Morgenochtend wordt weer een hel :p

Gelukkig hoef ik na m'n werk nergens meer naar toe dit weekend. Perfect weer om te studeren voor m'n laatste tentamen met een goede bak chocomel. En wat gamen ter afwisseling natuurlijk, moet vooral niet overdrijven :p
 
Top Bottom