Vaste club, Marianne, Guido, Sebas, Blits, Chris, Jeroen en ik.
Ik zal het doorgeven, als ik er aan denk heh.
Awesome. Wat is het?
Haha.
Maar wacht, Alberto Stegeman is een internet-expert?
Dat zeker, het internet is eigenlijk geen plek voor kinderen.
Maar ja, mijn peetdochtertje heb ik een netbook cadeau gedaan toen ze zes werd. Laatst heeft ze me het sinterklaasjournaal erop gezet. Die jeugd van tegenwoordig pakt die shit echt scary snel op.
Same from me!Tof! komen Tidow en Blits ook? Doe iedereen effe de groeten van mij!
JaIs dit tegenwoordig Showchat Plus
. Grappig en toch slecht tegelijk .
Hier in Goirle valt het wel mee gelukkig. In Delft/Rijswijk vanmorgen was een ander verhaal. Driewerf kut man
mijn broer (in het buitenland) vroeg serieus om stroopwafels.
Dat was ook een heerlijke thread.
Oeh, dat is goed nieuws. Misschien toch maar eens oppikken dan over een maandje ofzo.
Eerst maar eens Persona 4 spelen.
Toen ik deze zomer in New York was, zag ik in een supermarktje Real Dutch stroopwafels staan. Toen ik dat doosje eens bekeek, bleken ze toch geen echte stroopvulling te hebben. Arme Amerikanen
Toen ik in de USofA was had ik in wat 'pindakaas' geprobeerd. Dat is gewoon boter met een vleugje pinda. blegh.
Ik heb nog nooit een Persona game gespeeld. Met welke game kan ik deze het beste vergelijken?
Ik heb nog nooit een Persona game gespeeld. Met welke game kan ik deze het beste vergelijken?
Geen idee. Ik hoor veel over deel 4 op de Vita (Besties podcast van Polygon).Het is niet echt te vergelijken met een bepaalde game eigenlijk. Welke Persona game wil je spelen dan?
Ik ben een slechte Nederlander want ik lust geen pindakaas En dan eet ik ook nog nauwelijks brood. Ik eet ze alleen als ze zo dik belegen zijn dat je het brood nog nauwelijks proeft.
Pindakaas met chocopasta?
Geen idee. Ik hoor veel over deel 4 op de Vita (Besties podcast van Polygon).
Afgestudeerd!!!
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met KVK/oprichten van een eigen bedrijf?
Ik ben momenteel student en doe daarnaast af en toe wat freelance werk (grafisch en video). Op het begin een paar keer zwart gedaan, maar aangezien het wat serieuzer wordt is het ook belangrijk dat ik me inschrijf en anders niet m'n geld kan ontvangen.
Nu weet ik dat er verschillende rechtsvormen zijn en dat eenmanszaak de meest voorkomende vorm is onder freelancers. Om officieel een eenmanszaak te zijn zijn er strenge eisen (iets van 1250 uur per jaar moet je ermee bezig zijn bijvoorbeeld).
Nu verwacht ik hooguit een paar uur per week hiermee bezig te zijn en in de verste verte niet in de buurt te komen bij de 1250 uur, ik verwacht ook niet al te veel te gaan verdienen. Het is puur iets ernaast waar ik zo nu en dan een klusje voor doe om wat bij te verdienen.
Nu vroeg ik me af, gaat dit problemen opleveren (urennorm) of kan dit gewoon?
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met KVK/oprichten van een eigen bedrijf?
Ik ben momenteel student en doe daarnaast af en toe wat freelance werk (grafisch en video). Op het begin een paar keer zwart gedaan, maar aangezien het wat serieuzer wordt is het ook belangrijk dat ik me inschrijf en anders niet m'n geld kan ontvangen.
Nu weet ik dat er verschillende rechtsvormen zijn en dat eenmanszaak de meest voorkomende vorm is onder freelancers. Om officieel een eenmanszaak te zijn zijn er strenge eisen (iets van 1250 uur per jaar moet je ermee bezig zijn bijvoorbeeld).
Nu verwacht ik hooguit een paar uur per week hiermee bezig te zijn en in de verste verte niet in de buurt te komen bij de 1250 uur, ik verwacht ook niet al te veel te gaan verdienen. Het is puur iets ernaast waar ik zo nu en dan een klusje voor doe om wat bij te verdienen.
Nu vroeg ik me af, gaat dit problemen opleveren (urennorm) of kan dit gewoon?
Van harte gefeliciteerd man!
Proficiat, nu mag je 40+ jaar gaan werken! ENJOY!
Nee, serieus, proficiat kerel, wat ben je nu geworden nu je groot bent?
Gefeliciteerd
Dankjewel!
Dankjewel! Master of Science, en ik heb embedded systems gestudeerd aan de TU in Eindhoven.
Dankjewel!
Die urennorm is voor belastingvoordelen (o.a. zelfstandigenaftrek). Je kunt gewoon minder werken met een eenmanszaak hoor.
Thanks! Hier heb ik wat aan. Heeft iemand nog tips? Bijvoorbeeld met boekhouding? Ik zou het liever zelf doen aangezien ik toch weinig ga omzetten.. Maar ik heb weinig idee waar te beginnen behalve GoogleIk heb een eenmaanszaak opgericht vorig jaar, puur voor een geldtransactie In principe mag je zelf aangeven wat je omzet denkt te zijn. Maar je moet wel per jaar minimaal 3 opdrachtgevers hebben. Bij de KvK zelf gaan ze je ook heel goed voorlichten, niks te vrezen. Ik zou zeggen ga er gewoon een keertje langs
"Halo 4 Kaartenpakket Crimson"
:lol
"Halo 4 Kaartenpakket Crimson"
:lol