• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

7threst

Member
Ik wil hier niet goody little two-shoes zijn maar het kwam nogal overdreven over, sorry :)

Amerika is een groot contintent met een hoge diversiteit aan meningen en standpunten, waarbij het heel erg naast de werkelijkheid zit om een radicaal punt te nemen en daar 'het Amerikaanse volk' mee te typeren, denk ik.
Niet veel anders als ieder land eigenlijk :)
 
Ik wil hier niet goody little two-shoes zijn maar het kwam nogal overdreven over, sorry :)

Amerika is een groot contintent met een hoge diversiteit aan meningen en standpunten, waarbij het heel erg naast de werkelijkheid zit om een radicaal punt te nemen en daar 'het Amerikaanse volk' mee te typeren, denk ik.
Niet veel anders als ieder land eigenlijk :)

Met 'dat volk' bedoelde ik het volk dat voor legaal wapenbezit is, al begrijp is dat de opbouw van de alinea dat niet suggereert :p
 

Arjen

Member
Vrijgezel

_964c477174d6a49d90474wjtz.jpg
 

Hoplatee

Member
Iemand hier The Hobbit HFR 3D Imax gezien? Hoe was het?!

Zijn maar zo weinig plekken die HFR doen. Ik moet er voor naar Tilburg, Eindhoven of Ede. Amsterdam voor IMAX. :<

Ik heb het maar moeten doen met de normale 24 FPS 3D versie maar ik wil 48! :(
 

Nemo

Will Eat Your Children
Iemand hier The Hobbit HFR 3D Imax gezien? Hoe was het?!

Zijn maar zo weinig plekken die HFR doen. Ik moet er voor naar Tilburg, Eindhoven of Ede. Amsterdam voor IMAX. :<

Ik heb het maar moeten doen met de normale 24 FPS 3D versie maar ik wil 48! :(
In Den Haag is deze pas geopend, ga er denk ik wel naartoe, maar moet eerst nog wel TT en RotK zien :)
 

Chuckie

Member
Iemand hier The Hobbit HFR 3D Imax gezien? Hoe was het?!

Zijn maar zo weinig plekken die HFR doen. Ik moet er voor naar Tilburg, Eindhoven of Ede. Amsterdam voor IMAX. :<

Ik heb het maar moeten doen met de normale 24 FPS 3D versie maar ik wil 48! :(

HFR 3D Imax is alleen in Amsterdam te zien, HFR 3D ook in Den Haag, Rotterdam, Tilburg etc.
 

Aiii

So not worth it
Ze verdienen er al bijna niets meer aan als ik het goed heb begrepen, dus ik denk dat we steeds minder 3D-films krijgen ja, afgezien van wat blockbusters die mensen ook wel gaan zien als ze flink extra moeten betalen voor het 3D.
 

Chuckie

Member
Ik me nog tot 3D laten verleiden. Zelfs met Avatar niet. Heb de hype nooit begrepen. Oogt het nog wel of is visueel ook maar raar?

Ik snap de hype wel, het is in principe gaaf iets met een extra dimensie te zien.

Probleem is alleen dat het te 'gimmicky' is. Tevens is het ook de filmmakers nog niet gelukt 'rust' te brengen in 3D films. Het is te intensief, en daarmee leidt je eigenlijk de aandacht van de film zelf af en dat is mijn grootste probleem met 3D
 

Aiii

So not worth it
De bril is kut, het is geen echt 3D, maar meer een kijkdoos en bij films die 2 uur of langer duren wordt het ook nog eens heel stressvol op je ogen.

En als ik het goed begrijp is dat bij de Hobbit dankzij de hogere FPS en lange duur nog een beetje erger dan normaal.

Als ik de keus heb ga ik zelf liever voor 2D dan voor 3D. Moet wel zeggen dat onze bios redelijk goede brillen heeft.
real-d-glasses.jpg
 

Chuckie

Member
De bril is kut, het is geen echt 3D, maar meer een kijkdoos en bij films die 2 uur of langer duren wordt het ook nog eens heel stressvol op je ogen.

En als ik het goed begrijp is dat bij de Hobbit dankzij de hogere FPS en lange duur nog een beetje erger dan normaal.

Als ik de keus heb ga ik zelf liever voor 2D dan voor 3D. Moet wel zeggen dat onze bios redelijk goede brillen heeft.
real-d-glasses.jpg

Ja het is natuurlijk nooit 'echt' 3D ;)

Maar je hebt wel gelijk... tis gewoon fokkin onrustig voor je ogen. Zoals ik al zei, het leidt af van de film.

Of ze moeten die techniek zwaar verbeteren of ze mogen opbokken met die meuk.
 

Aiii

So not worth it
Heb 15 jaar geleden al een film in 3D gekeken in Warner Bros. Movie World in Duitsland en daar zat toch echt van die naar je toe komende 3D in met gewoon kleuren beeld.

Snap eigenlijk niet zo zeer waarom dat met het huidige 3D niet meer kan, zal vast een goede reden voor zijn.
 

Chuckie

Member
Heb 15 jaar geleden al een film in 3D gekeken in Warner Bros. Movie World in Duitsland en daar zat toch echt van die naar je toe komende 3D in met gewoon kleuren beeld.

Snap eigenlijk niet zo zeer waarom dat met het huidige 3D niet meer kan, zal vast een goede reden voor zijn.

Ja ik loop je beetje te zieken. Het kan nooit 'echt' 3D zijn omdat het nog steeds een plat scherm is waar je naar kijkt ;)

Panda Droom in efteling heeft de 3D die jij bedoelt ook. Dit kan overigens wel in de bioscoop. Die Cheshire Cat in Alice in Wonderland kwam in de trailer van die film echt naar voren.

Ze doen die techniek volgens mij expres niet, omdat het een hele andere manier van directen is volgens mij. Als je ineens echt rekening moet gaan houden met een extra dimensie wordt het filmen veel en veel moeilijker. Ze maken het effect dus minder.
 

Kiraly

Member
Heb 15 jaar geleden al een film in 3D gekeken in Warner Bros. Movie World in Duitsland en daar zat toch echt van die naar je toe komende 3D in met gewoon kleuren beeld.

Snap eigenlijk niet zo zeer waarom dat met het huidige 3D niet meer kan, zal vast een goede reden voor zijn.

Omdat je dan met 3D camera's moet filmen, en dat is enorm duur.
 

confuziz

Banned
Pff ben nu al 3x benaderd door die netwerkmarketing bedrijven. Of je geintereseerd bent in een 'nieuwe kans' of een 'volgende stap in je carriere'.

Zijn allemaal oplichters, nooit aan beginnen.
 

Dreaver

Member
Zoooo net terug van Muse, wat een show!!! Had ze nog nooit eerder gezien maar het was minstens zo goed als ik had gehoopt! Mooie zaal (was er vorige week ook al geweest), prachtig geluid, vanaf overal kan je het goed zien. Vooract (Andy Burrows) was een beetje matig, vond het ook een rare combinatie met Muse.

Muse zelf was natuurlijk fantastisch, super goede set list met nummers van elk album, met name van The 2nd Law natuurlijk. Ondanks dat ik het album tegen vond vallen vond ik de meeste nummers live zoals Unsustainable echt belachelijk vet. Stage was ook super gaaf en kan niet veel meer zeggen. Beste concert waar ik ben geweest? Ik denk het wel, ik kreeg kippenvel onder een aantal nummers.

Enige minpuntjes waren (helaas) zitplaatsen, het voelde net theater met "vaste" stoelen. We hadden natuurlijk liever beneden gestaan maar goed! Ook hadden 'Save Me' en 'Animals' er uit gemogen omdat die best saai waren live, had ze liever nog nummers zoals 'Bliss' willen zien spelen.

En een grote klacht over Ziggo Dome: Eén biertje kost anderhalve munt (&#8364;4,50~)... WTF?! Ik had toevallig nog muntjes over van vorige week maar die waren niet geldig omdat het "soort" muntjes (dance namelijk van Swedish House Mafia) niet geldig waren bij gewone concerten. Te belachelijk voor woorden...
 

confuziz

Banned
Vanavond start Serious Request 2012 10 seconden van mij vandaan. Iemand die nog deze kant opkomt?

Ben benieuwd hoeveel overlast alles gaat veroorzaken btw. Persoonlijk vind ik de binnenstad niet echt geschikt voor zoiets.
 

Aiii

So not worth it
Woorden kunnen niet beschrijven hoe erg ik een hekel heb aan Serious Request. Ik voel met je mee kerel, dat gaat een kutweek worden.
 
Vanavond start Serious Request 2012 10 seconden van mij vandaan. Iemand die nog deze kant opkomt?

Ben benieuwd hoeveel overlast alles gaat veroorzaken btw. Persoonlijk vind ik de binnenstad niet echt geschikt voor zoiets.

Ik zou normaal gesproken wel even langswandelen maar ik ben bang dat ik de hele avond op m'n kamertje voor m'n tentamen zit te leren :(

Vrijdag daarentegen komen er 4 leuke dames naar Enschede voor serieus request dus dat moet wel mooi worden. Ik heb er zelf ook vrij weinig mee. Je wordt er echt helemaal mee dood gegooid. Zo veel acties en facebook events waar je voor wordt uitgenodigd. Bah.

Zoooo net terug van Muse, wat een show!!! Had ze nog nooit eerder gezien maar het was minstens zo goed als ik had gehoopt! Mooie zaal (was er vorige week ook al geweest), prachtig geluid, vanaf overal kan je het goed zien. Vooract (Andy Burrows) was een beetje matig, vond het ook een rare combinatie met Muse.

Muse zelf was natuurlijk fantastisch, super goede set list met nummers van elk album, met name van The 2nd Law natuurlijk. Ondanks dat ik het album tegen vond vallen vond ik de meeste nummers live zoals Unsustainable echt belachelijk vet. Stage was ook super gaaf en kan niet veel meer zeggen. Beste concert waar ik ben geweest? Ik denk het wel, ik kreeg kippenvel onder een aantal nummers.

Enige minpuntjes waren (helaas) zitplaatsen, het voelde net theater met "vaste" stoelen. We hadden natuurlijk liever beneden gestaan maar goed! Ook hadden 'Save Me' en 'Animals' er uit gemogen omdat die best saai waren live, had ze liever nog nummers zoals 'Bliss' willen zien spelen.

En een grote klacht over Ziggo Dome: Eén biertje kost anderhalve munt (&#8364;4,50~)... WTF?! Ik had toevallig nog muntjes over van vorige week maar die waren niet geldig omdat het "soort" muntjes (dance namelijk van Swedish House Mafia) niet geldig waren bij gewone concerten. Te belachelijk voor woorden...

Ooooh, ik ben echt jaloers op je. Ik had ze echt graag willen zien. Echt jammer dat ze volgend jaar niet op PinkPop komen. Dan was ik zeker weten gegaan.
 
Zag net een reclame van de McDonalds die consumenten vroeg om 30 cent extra te doneren bij een bestelling voor hun kinderfonds. Dat is toch fucking niet te geloven, een miljardenonderneming die de consument nota bena vraagt om geld te doneren. Doe het lekker zelf man, met je 60 cent voor fritessaus waar je bijna een hele pot voor kunt kopen. Bah.
 

confuziz

Banned
Over Mcdonalds gesproken, ik kreeg reclame in de brievenbus met korting voor mcdonalds + Gamma. Wat is dat nou weer voor vreemde samenwerking, of is er iets dat ik mis?
 

Overdoziz

Banned
Zag net een reclame van de McDonalds die consumenten vroeg om 30 cent extra te doneren bij een bestelling voor hun kinderfonds. Dat is toch fucking niet te geloven, een miljardenonderneming die de consument nota bena vraagt om geld te doneren. Doe het lekker zelf man, met je 60 cent voor fritessaus waar je bijna een hele pot voor kunt kopen. Bah.
Ga je anders even ergens zorgen over maken.
 

MNC

Member
Hah, layton miracle mask gewonnen via rabradio@3fm. Jammer dat deze VOLLEDIG NEDERLANDS ONLY is. Blegh. Wel leuk spelletje.
 

Linius

Member
Zoooo net terug van Muse, wat een show!!! Had ze nog nooit eerder gezien maar het was minstens zo goed als ik had gehoopt! Mooie zaal (was er vorige week ook al geweest), prachtig geluid, vanaf overal kan je het goed zien. Vooract (Andy Burrows) was een beetje matig, vond het ook een rare combinatie met Muse.

Muse zelf was natuurlijk fantastisch, super goede set list met nummers van elk album, met name van The 2nd Law natuurlijk. Ondanks dat ik het album tegen vond vallen vond ik de meeste nummers live zoals Unsustainable echt belachelijk vet. Stage was ook super gaaf en kan niet veel meer zeggen. Beste concert waar ik ben geweest? Ik denk het wel, ik kreeg kippenvel onder een aantal nummers.

Enige minpuntjes waren (helaas) zitplaatsen, het voelde net theater met "vaste" stoelen. We hadden natuurlijk liever beneden gestaan maar goed! Ook hadden 'Save Me' en 'Animals' er uit gemogen omdat die best saai waren live, had ze liever nog nummers zoals 'Bliss' willen zien spelen.

En een grote klacht over Ziggo Dome: Eén biertje kost anderhalve munt (€4,50~)... WTF?! Ik had toevallig nog muntjes over van vorige week maar die waren niet geldig omdat het "soort" muntjes (dance namelijk van Swedish House Mafia) niet geldig waren bij gewone concerten. Te belachelijk voor woorden...

Ik was er ook bij gisteren, zeker een indrukwekkende show. Ik stond zelf helemaal vooraan en het publiek deed lekker mee dus dat was tof :D
 

Kiraly

Member
Zag net een reclame van de McDonalds die consumenten vroeg om 30 cent extra te doneren bij een bestelling voor hun kinderfonds. Dat is toch fucking niet te geloven, een miljardenonderneming die de consument nota bena vraagt om geld te doneren. Doe het lekker zelf man, met je 60 cent voor fritessaus waar je bijna een hele pot voor kunt kopen. Bah.

Dat doet McDonalds alleen om goodwill te creëren onder haar klanten.
 
Dat doet McDonalds alleen om goodwill te creëren onder haar klanten.

Ik vind het maar een smerige actie. Leuk dat McDonals überhaupt een 'goed doel' tak heeft maar vraag dan niet als een miljardenbedrijf geld aan de consument. Als je écht om het goed doel geeft dan doneer je je winst bijvoorbeeld van een bepaalde periode.

Ugh ..
 

Aiii

So not worth it
Mijn hele tijdlijn staat alweer vol met die Radio 3 PR stunt. Gadverdamme, er is ook geen ontsnappen aan. :(
 
Ik vind het maar een smerige actie. Leuk dat McDonals überhaupt een 'goed doel' tak heeft maar vraag dan niet als een miljardenbedrijf geld aan de consument. Als je écht om het goed doel geeft dan doneer je je winst bijvoorbeeld van een bepaalde periode.

Ugh ..

Ik vond die whopper actie van vorige week wel mooi. Had wel niks met een goed doel te maken, maar toch.
 
Top Bottom