• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
Ik vind het maar een smerige actie. Leuk dat McDonals überhaupt een 'goed doel' tak heeft maar vraag dan niet als een miljardenbedrijf geld aan de consument. Als je écht om het goed doel geeft dan doneer je je winst bijvoorbeeld van een bepaalde periode.

Ugh ..

Dat doen ze al. Zo is dat hele Ronald McDonald huis ontstaan. Dat is een charity gefinancieerd door McDonalds. Betekent niet dat ze geen extra donaties kunnen gebruiken.

En tuurlijk is het voornamelijk voor het imago. Maar dat is bij haast alle bedrijven die aan liefdadigheid doen.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Donkerste dag van het jaar.
Niet zo moeilijk als de lichten buiten niet aangaan en je amper wat ziet door die stomme mist :p
 

Chuckie

Member
"Ik land jij land weiland"

Zie dit vaak op youtube, wat voor een betekenis heeft het?

Volgens mij is dat een stom vliegtuig grapje toen een toestel in een weiland crashte.
De piloot had een cursus Nederlands in de cockpit ofzo, ik land, hij landt, wij land(en)/weiland.
 

7threst

Member
Fuck, ben gisteren met m'n dronken kop in een volle coupe per ongeluk over m'n nek gegaan. De coupe was wel in no time leeg trouwens. Schaam me kapot nu. Toen ik uitstapte ging ik nog keihard op m'n bek ook.
 
Fuck, ben gisteren met m'n dronken kop in een volle coupe per ongeluk over m'n nek gegaan. De coupe was wel in no time leeg trouwens. Schaam me kapot nu. Toen ik uitstapte ging ik nog keihard op m'n bek ook.

Comedy = tragedy + time. Oftewel over een jaar is het een grappig verhaal.
 

7threst

Member
Ik kon echt niet meer fietsen dus ik mijn vriend bellen. Ik was knock-out toen 'ie aankwam en lag te slapen in een plas. Hij mij vet uitlachen. Fuck ik schaam me...

...en dus zet ik het op het internet haha :)
 

Chuckie

Member
Ik kon echt niet meer fietsen dus ik mijn vriend bellen. Ik was knock-out toen 'ie aankwam en lag te slapen in een plas. Hij mij vet uitlachen. Fuck ik schaam me...

...en dus zet ik het op het internet haha :)

Whahahaha..dit verhaal wordt steeds mooier XD

Maar boeiuh man... zulke shit gebeurt bij iedereen weleens.
 
Fuck, ben gisteren met m'n dronken kop in een volle coupe per ongeluk over m'n nek gegaan. De coupe was wel in no time leeg trouwens. Schaam me kapot nu. Toen ik uitstapte ging ik nog keihard op m'n bek ook.

Ik heb laatst net niet in een bus gekots toen ik terug kwam van een gala. Bus was stampvol dus ik moest ook nog eens staan. 'n minuut nadat ik uit die bus stapte stond ik tegen 'n boom aan te kotsen.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Ik kon echt niet meer fietsen dus ik mijn vriend bellen. Ik was knock-out toen 'ie aankwam en lag te slapen in een plas. Hij mij vet uitlachen.
Ware liefde 8]
 

Linius

Member
Ik heb wel meegemaakt dat op uitwisseling in Spanje iemand van onze groep een metro in Barcelona onder kotste. Dan schaam je, je toch kapot zeg. Gelukkig was het zo laat dat er ook niet veel Spanjaarden meer in die metro zaten :p
 
Hoeveel van jullie vieren trouwens kerstavond/Kerstmis? Bijna iedereen die ik ken in Limburg viert 't wel, maar ik hoorde van aardig wat mensen op m'n studie dat zij het thuis niet vierden.
 

Arjen

Member
Hoeveel van jullie vieren trouwens kerstavond/Kerstmis? Bijna iedereen die ik ken in Limburg viert 't wel, maar ik hoorde van aardig wat mensen op m'n studie dat zij het thuis niet vierden.

Ik ga alleen 2e Kerstdag naar mijn ouders.
Heb niet zo heel veel met kerst, behalve dat ik lekker lang vrij ben.
 

Linius

Member
Eerste kerstdag naar m'n opa waar ook de rest van de familie komt. Voor cadeau's en lekker eten. Tweede kerstdag nodigen we m'n opa van de andere kant van de familie bij ons thuis uit voor het eten.
 

Chuckie

Member
Kerstavond kadootjes bij de ouders
1e kerstdag eten bij mn ouders
2e kerstdag lekker gourmetten met mn meissie.

Oh en iedereen fijne feestdagen toegewenst!
 
Kestavond gaan we altijd eten met m'n opa en oma van m'n moeders kant en daarna cadeaus uitpakken. Eerste kerstdag komt de hele familie van m'n moeders kant samen en gaan we weer uitgebreid eten (en soms zijn er nog wat extra cadeaus). 2e kerstdag wordt 't gourmetten met m'n ouders.

En inderdaad nog fijne kerstdagen iedereen!
 

Hoplatee

Member
Hier ook niets speciaals. Middagje brunchen en dat is het wel weer. Heb niets met kerstmis.

En aangezien ik weer eens single ben heb ik de avonden ook vrij + 2e dag. Lekker man.

Altijd jammer als je stom uitelkaar gaat en elk contact kwijt raakt. Kon het prima met haar ouders opschieten enzo. Dat is het enige moment waar ik mijn ex nog wel een beetje mis. Maar goed, dat komt dan ook weer omdat kerst belachelijk is en dat gewoon met je doet. :p
 

norinrad

Member
Yep, ik wilde graag een Nexus 7, maar kreeg een boek van Dickens, sokken, zakdoeken, een amazon kado bon van 100 pond en Pro Evo 2013. (Ik mag niet klagen, vorige jaar kreeg ik een kindle)


straks eten met de hele familie, 22+ mensen in het altijd gezellige Limburg :p


Fijne feestdagen mensen.
 

Aiii

So not worth it
Fijne kerst allemaal. Heb mezelf van de kerstbonus een WiiU gegeven. Als er nog mensen zijn die vriendjes willen worden: Rickjes.

Helaas zijn mijn nieuwe bovenburen gisteren ingetrokken, met een baby en een peuter schijnbaar. Ben vannacht drie keer wakker gehuld en moest om zeven uur op staan, want er werd tien minuten mama geschreeuwd en vervolgens twintigduizend keer op en neer gerend door de hut.

Ugh. Fuck off.
 
Ik heb far cry 3, geld voor 'n sport abonnement op de UT en een t-shirt gekregen. M'n broertje wilde de special editie van far cry 3 voor de 360 maar m'n ouders hadden 'm voor de PS3 besteld :p
 

7threst

Member
Fijne kerst iedereen! :)


Ik heb sinds vandaag een nieuwe personal theme: Perturbator - Retrogenesis

Dus voortaan als ik over straat loop en weer iets stoms doe en op m'n bek ga ofzo, maar dit vervolgens heel smooth omdraai in een coole move waarvan iedereen die het ziet zegt: "he, die gast ded een coole move!", is dit nummer de bijbehorende soundtrack van dat moment yeah!
 
Ooooh kep een dolce gusto gekregen :D die wilde ik al een tijdje dus das mooi :D
Vanavond een lekker diner bij m'n ouders met mn vrouw, zoontje, broer en schoonzus. Alles weer perfect deze kerst.


Moet toch wel zeggen dat ik een sucker ben voor kerst (ook voor sinterklaas trouwens). En het wordt erger met de jaren....

Prettige kerst dus iedereen :D
 
We waren vanavond de kerst cd van de VPRO aan het luisteren, toen opeens dit liedje voorbij kwam:

http://www.youtube.com/watch?v=1m7mGrmkUwo

't is de eerste keer dat ik die teks ervan heb gehoord/begrepen. Volgensmij heb ik 'm als klein kind wel eens gehoord, maar toen luisterde ik waarschijnlijk niet naar de tekst/begreep ik 'm niet.

Ik denk dat 't maar goed zou zijn als de rest van GAF dit liedje nooit te horen krijgt :p
 

Chuckie

Member
Ooooh kep een dolce gusto gekregen :D die wilde ik al een tijdje dus das mooi :D
Vanavond een lekker diner bij m'n ouders met mn vrouw, zoontje, broer en schoonzus. Alles weer perfect deze kerst.


Moet toch wel zeggen dat ik een sucker ben voor kerst (ook voor sinterklaas trouwens). En het wordt erger met de jaren....

Prettige kerst dus iedereen :D

Runs in the family ;) Ik vind t ook steeds leuker.

En je zoontje was wel erg cute met zn Gangnam style... armpjes over elkaar en 'Op op op' :D. Wat een menneke.... komt omdat ie op zijn oom lijkt :p
 

hiro4

Member
Fijne kerstdagen nog hè!
Cadeau wat ik heb gekregen: verkoudheid!

Nee was weer gezellig maar beetje ziek op bed liggen is niet mijn idee van een vakantie.
 
Gaan er nog Dutch Gaffers mee doen aan de Nieuwjaarsduik?

op 1 jan 2013 zal het voor mij het 14e jaar worden dat ik mee doe :D

Mochten er Gaffers over na denken en mee doen op Scheveningen geef me maar een pm kan ik je laten weten waar je gratis met de auto kan parkeren en nog wat andere tips.
 

Aiii

So not worth it
Voor m'n plezier in mijn zwembroek de ijskoude zee in rennen?

Nee, dan ga ik liever thuis wat gamen, als je het niet erg vindt :D
 
Top Bottom