Chuckie
Member
IG gaat echt leeglopen zo.
Wat is IG?
IG gaat echt leeglopen zo.
MM heeft nog een enkele post in het sportforum.Is Mortal Marcel nog in leven?
En mijn hemel, HSJ en Notty :')
Is Mortal Marcel nog in leven?
En mijn hemel, HSJ en Notty :')
Is dat dezelfde Mortal Marcel die "vroegah" die scheldbrieven schreef naar PU?
Toen Sanoma insidegamer en gamer.nl overnam was IG voor de pubers/adolecenten en GNL voor de oudere (meer volwassen) gamers. Niet mijn woorden
GNL forum loopt ook al tijden niet meer vol. Je kunt nog beter naar tweakers gaan ofzo.
IG is altijd voor de jongere mensen geweest. Het is dat ik er al kwam sinds DGnet tijden, anders was ik allang geleden vertrokken.
Maar ben er nu definitief klaar mee denk ik, kreeg net voor de miljoenste keer een 502 error op het forum bij de helft van de topics en ik heb helemaal geen zin meer continue om de fouten heen te werken en shit te doen als mijn cookies verwijderen. Wat sowieso al een hel is op de iPad. Daarnaast zijn ze nu al meer dan een jaar overgestapt op IG4 en het is alleen maar meer kapot gegaan in plaats van dat er iets gemaakt is van de talloze errors die er geïntroduceerd zijn met de nieuwe versie.
Dutch GAF is where it's at.
Ik vind Tweakers nogal tegenvallen eigenlijk, vooral het Spielerij-gedeelte. Ook hebben ze wat rare regels met restricties op basis van postcounts, voornamelijk uit speler-gedreven initiatieven.
Goede oude Marcel, ik mis die rare gek.
Leuke avatar 7Th
Ik dump het hier ook maar even; meer mensen zouden Double Dragon Neon moeten spelen. Zo fout dat het leuk word en de Credits zijn werkelijk geweldig, goede motivatie geweest om hem meerdere malen uit te spelen.
Gehele soundtrack is tof, en ook nog eens pay what you want! ^_^
Eigenlijk blikken we in het nieuwe jaar niet meer terug op het voorgaande jaar, maar er is één uitzondering: een terugblik op de statistieken van vorig jaar. Daaruit blijkt dat InsideGamer een mooie groei heeft doorgemaakt en nog altijd de grootste gamewebsite van Nederland is. En daarvoor willen we jullie uiteraard van harte bedanken. Ondanks dat er hier en daar wat terechte kritiek is (en waar we hard aan gaan werken), blijven jullie ons nog wel massaal bezoeken. En in 2013 denk ik dat we genoeg toffe dingen gaan doen om er voor te zorgen dat jullie dat blijven doen.
http://www.insidegamer.nl/artikel/102453/insidegamer-in-2012-in-statistieken
Hoe je daarmee omgaat ligt aan jezelf. Je kunt een jaar lang, wellicht terecht. blijven klagen over dingen die niet werken zoals ze vroeger werkten of zoals jij ze het liefst werken, of je stapt over bepaalde dingen heen en geniet van hetgeen wat InsideGamer nog wel is: een communityplek, waar je de mogelijkheid hebt om met anderen over je favoriete hobby te praten.
Dan maar wat vaker op GAF koekeloeren voor mijn dagelijkse portie Limburgse brombeer. Daarover gesproken, hoe vordert Persona 4, Aiii? Zie je trophie's steeds voorbij schieten op de vita, hehe
In ander nieuws; Valkyria Chronicles is moeilijk!
Voor de PS3? Eerste keer dat je em speelt? Hoe bevalt 'ie? En ja Aiii, ik wil ook weten hoever je in Persona 4 bent
Voor de PS3? Eerste keer dat je em speelt? Hoe bevalt 'ie? En ja Aiii, ik wil ook weten hoever je in Persona 4 bent
Nouja, toen ik hem had gekocht een jaar of twee geleden wel een stukie van gespeeld, maar verder voor het eerst ja. Mijn ma is er aan begonnen dus ik kan niet achterblijven Origineel op de PS3.
Apart is het zeker. Raar genoeg nog redelijk luchtig ook. Maar de battle's zijn tof, de muziek mooi en het stijltje werkelijk prachtig. Speelt ook echt als een boek!
Dat luchtige zal niet lang duren nee, gezien de setting
Het is geen holland hoor, het is galia en overal zijn windmolens!
In ieder geval is er GAF
En ik blijf nog wel IGer.
En Doetinchem!Heb je wel eens goed de kaart van het Europe continetn bekeken?
Ik zie een Verijsel, Westerschelde, Sneek, Terschelling, Meppel, Bergen, Terneuzen, Dokkum, Zwolle, Velsen, Heerlen etc...
Heb je wel eens goed de kaart van het Europe continetn bekeken?
Ik zie een Verijsel, Westerschelde, Sneek, Terschelling, Meppel, Bergen, Terneuzen, Dokkum, Zwolle, Velsen, Heerlen etc...
kaart.jpg
Lol...ik zat echt even naar die kaart te kijken met een enorm wtf gevoel. Toen begon het me te dagen dat het van een spel was
Haha, best wel begrijpelijk want ziet er redelijk authentiek uit
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/01/04/de-culturele-crisis-is-nog-lang-niet-voorbij/
Eensch? Oneensch? Leuk stuk, zeker met het oog op de Zwartepietendiscussie die we hier dit jaar ook weer met groot plezier hebben kunnen voeren .
deze spanningen vind je overal. Maar omdat in Nederland het geloof in het naoorlogse humanisme zo groot was, is de reactie hier heviger, de toon harder, de houding onverzoenlijker, het lawaai uitzinniger.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/01/04/de-culturele-crisis-is-nog-lang-niet-voorbij/
Eensch? Oneensch? Leuk stuk, zeker met het oog op de Zwartepietendiscussie die we hier dit jaar ook weer met groot plezier hebben kunnen voeren .
. Daarom is VAN DER VAART EN SILVIE GAAN SCHEIDEN zo'n groot nieuws dat het in het NOS Journaal komt.
[/incoherent rant]
Dit heeft me echt zo verbaasd he. Ik heb de afgelopen 2 weken onder een steen geleefd. Alleen maar games gespeeld en series gekeken.
Ik rij gisteren naar mijn werk, hoor ik op de radio in het journaal. "En zo een update over wat heel Nederland in zijn greep houd" Ik denk, wow, ik heb wat bijzonders gemist blijkbaar!
Bleek dat het over Sylvie en Rafael vd Vaart ging..ik was echt stomverbaasd. Heb het nieuws door verder niet afgeluisterd, en ben blij dat ik eigenlijk nog niet weet wat er precies aan de hand is.
Dit heeft me echt zo verbaasd he. Ik heb de afgelopen 2 weken onder een steen geleefd. Alleen maar games gespeeld en series gekeken.
Ik rij gisteren naar mijn werk, hoor ik op de radio in het journaal. "En zo een update over wat heel Nederland in zijn greep houd" Ik denk, wow, ik heb wat bijzonders gemist blijkbaar!
Bleek dat het over Sylvie en Rafael vd Vaart ging..ik was echt stomverbaasd. Heb het nieuws door verder niet afgeluisterd, en ben blij dat ik eigenlijk nog niet weet wat er precies aan de hand is.
Geen nieuws kijken of luisteren is het beste wat je kan doen.
Best een hoop Dutch Gaffers doen mee aan RPJ zie ik. Altijd leuk zo'n initiatief.