• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Kabouter

Member
Ook toevallig, valt me nu op dat er geen junior meer bij m'n naam staat. Gisteren volgens mij nog wel.

Met 316 posts kan ik me voorstellen dat het vrij recent is gebeurd ja, maar wel eerder dan gisteren als ik je post history zo zie. Je hebt een aantal maanden registratie nodig + 300 posts om geen junior meer te zijn. Tegenwoordig in ieder geval, vroeger was dat anders en je hebt dus ook mensen met extreem weinig posts die gewoon full member zijn.
 

Aiii

So not worth it
Ach, dankzij WrassleGAF was ik de 1000 posts volgens mij al voorbij voordat ik 3 maanden lid was. :lol
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.

Chuckie

Member
Bepaalde PMs sturen naar andere members, in het algemeen wat onvolwassen gedrag.

Please tell me dat mensen daar over geklaagd hebben...en niet dat jullie PM's checken
emo_zps793e9d85.gif
 

Aiii

So not worth it
Niks zegt "je bent een oude vent Aiii, gedraag je eens" als de aankondiging van een nieuwe Pokémon.

Ik ben fucking 29 en ik weet nu al welke starter ik wil :(
 
Niks zegt "je bent een oude vent Aiii, gedraag je eens" als de aankondiging van een nieuwe Pokémon.

Ik ben fucking 29 en ik weet nu al welke starter ik wil :(

Ik wil 'm echt graag hebben, maar ik ga geen 3DS kopen voor een spelletje. Voor de rest heeft dat ding totaal geen aantrekking voor mij.
 

Linius

Member
Pokemon was leuk toen er maar 150 van die beesten waren. Er is nu een pokemon in de vorm van een softijs. Softijs mensen.

Ze zijn er niet op vooruit gegaan nee. Maar toch blijven de games fantastisch om te spelen. En natuurlijk komt nostalgie ook om de hoek kijken. Maar ik heb tot nu nog nooit een generatie over geslagen. Moet alleen nog even White of Black deel twee oppikken.

En kom op, kijk die Froakie dan!

untitled-160tjx76.gif
 

Arjen

Member
Mijn reactie als het om Pokemon gaat.
tweedyoookeee7xxt0.gif

Ik heb er nog nooit wat van begrepen , en dat wil ik ook graag zou houden, zal wel aan de leeftijd liggen
3AQmK.gif
 

Linius

Member
Ik ben opgegroeid met Pokémon. De games, de TV serie en de kaarten. Naarmate je ouder wordt hou je alleen de games over natuurlijk maar zijn dan ook gewoon erg goed.
 

2San

Member
Ik ben opgegroeid met Pokémon. De games, de TV serie en de kaarten. Naarmate je ouder wordt hou je alleen de games over natuurlijk maar zijn dan ook gewoon erg goed.
Ja, zelfde. Groep 7 & 8 basisschool was amazing, iedereen speelde pokemon blauw en rood. :D Nu is het gewoon leuk als RPG light, maar ik heb sinds sapphire geen pokemon meer gespeeld. Ik heb wel Black 1, maar nog niet aan toegekomen.
 

Kabouter

Member
Ik ben opgegroeid met Pokémon. De games, de TV serie en de kaarten. Naarmate je ouder wordt hou je alleen de games over natuurlijk maar zijn dan ook gewoon erg goed.

Hoezo is dat een vanzelfsprekendheid? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de doelgroep voor het hele gebeuren er omheen bijzonder veel verschilt van die van de games zelf.
 

Linius

Member
Hoezo is dat een vanzelfsprekendheid? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de doelgroep voor het hele gebeuren er omheen bijzonder veel verschilt van die van de games zelf.

Een vanzelfsprekendheid is wat hard gesteld inderdaad. Maar als ik in mijn eigen omgeving kijk zie ik geen van mijn vrienden nog rondlopen met pokémon kaarten maar de games worden toch altijd nog wel in huis gehaald. Dat zie ik ook terug op het forum van Insidegamer, een hele grote groep die de games allemaal nog speelt maar niemand daarvan die zich met meer onderdelen van de Pokémon franchise bezighoudt. De kaarten en de serie/films zijn toch meer iets voor kids. Er zullen ook wel uitzonderingen zijn natuurlijk.
 

2San

Member
Hoezo is dat een vanzelfsprekendheid? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de doelgroep voor het hele gebeuren er omheen bijzonder veel verschilt van die van de games zelf.
De TV serie is wel echt gericht op kinderen. Die contrast zie je ook echt als je het vergelijkt met de Pokemon Special comic(manga) wat nog vermakelijk kan zijn voor het wat oudere volk. Je ziet in een verschil in diepgang, niet episodisch, niet dat goedkope gedoe met jesse en james, meer personages, etc.
 

RanoNL

Member
Ik ben een jaar of vijf geleden nog verslaafd geweest aan een DS Pokemon. Maar ik word niet warm van de 3DS aankondiging. Wel cool dat het volledig 3D is. Maar door dit stijltje verliest het wel wat van zijn charme.
 
Ze zijn er niet op vooruit gegaan nee. Maar toch blijven de games fantastisch om te spelen. En natuurlijk komt nostalgie ook om de hoek kijken. Maar ik heb tot nu nog nooit een generatie over geslagen. Moet alleen nog even White of Black deel twee oppikken.

En kom op, kijk die Froakie dan!

untitled-160tjx76.gif
the fuck is this shit
 
http://www.nu.nl/buitenland/3000304/zweden-zoekt-knoflookbaronnen.html
Man vergeet vrouw op parkeerplaats
AMSTERDAM - Een Nederlandse man heeft zijn vrouw langs de snelweg in Duitsland laten staan.

De 35-jarige man reed met zijn gezin van Polen naar Nederland en hield een plaspauze bij een parkeerplaats bij Gelsenkirchen. Toen hij wegreed vergat hij zijn vrouw, zo melden Duitse media.

Na veertig kilometer vroeg de 10-jarige dochter van het stel aan haar vader waar haar moeder was. De man keerde terug naar de parkeerplaats, maar daar was de vrouw niet meer. Zij was bij landgenoten in de auto gestapt die haar een lift gaven naar Oss.

Haar echtgenoot waarschuwde de politie, maar een zoektocht bleek onnodig. De man beloofde de politie voortaan beter op zijn vrouw te passen.
:lol !!! :D
 

Nemo

Will Eat Your Children
Met 316 posts kan ik me voorstellen dat het vrij recent is gebeurd ja, maar wel eerder dan gisteren als ik je post history zo zie. Je hebt een aantal maanden registratie nodig + 300 posts om geen junior meer te zijn. Tegenwoordig in ieder geval, vroeger was dat anders en je hebt dus ook mensen met extreem weinig posts die gewoon full member zijn.
Heeft dat toevallig te maken met hoe lang je lurkte voor registratie? Kweet nog meteen member te zijn na registratie

Ik ben opgegroeid met Pokémon. De games, de TV serie en de kaarten. Naarmate je ouder wordt hou je alleen de games over natuurlijk maar zijn dan ook gewoon erg goed.
Shiiieee, weet nog dat ik 6 in de ochtend opstond in de weekend omdat er een hele marathon was van heel het eerste seizoen. Dat plus pokemon blue ware good times
 

Nemo

Will Eat Your Children
Die retro beurs zie ik voor het eerst. Lijkt me wel leuk! Hoeveel zou ik een Dreamcast kunnen scoren in nog goede conditie? Nooit eentje gehad helaas
 

Kabouter

Member
Heeft dat toevallig te maken met hoe lang je lurkte voor registratie? Kweet nog meteen member te zijn na registratie

Shiiieee, weet nog dat ik 6 in de ochtend opstond in de weekend omdat er een hele marathon was van heel het eerste seizoen. Dat plus pokemon blue ware good times

Lurken heeft geen impact, maar er kan flink wat tijd zitten tussen registreren en goedgekeurd worden, aangezien dat in golven gebeurt.
 
Top Bottom