• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
En een klein kitten ook zo te zien.

Haha, die ziet er inmiddels zo uit:

azumi.jpg
 
Arme jongen...al die valse hoop...
ach valse hoop is ook hoop :p

Als je als Kerkradenaar en voetbalsupporter niet voor Roda bent, heb je geen echt koempel DNA. Altijd blijven hopen!

Als het echt te dramatisch wordt kan ik als nieuwe inwoner van Enschede altijd nog naar FC Twente overschakelen :p
 
Net 'n halve hartverzakking gehad. Ik was als 'n echte idioot m'n tas met m'n laptop (waarop een project staat waar ik nog geen backups van heb), 2 studie boeken, m'n elektrische tandeborstel en scheeraparaat en m'n oplader van m'n telefoon erin in de bus vergeten. Ik dus heeeel snel terug gefietst naar 't station in de hoop dat de bus daar aan zou komen met m'n tas er nog in. Na 10 minuten rondvragen bij alle bussen die er waren kwam er uiteindelijk een chauffeur aanlopen met m'n tas.

Echt fucking blij dat er niks mee is gebeurd. Dat had zo weer 500 euro extra kosten kunnen zijn. De buschauffeurs in Enshcede kunnen de komende paar maanden niks meer fout doen bij mij :p
 

Arjen

Member
Ok, wie van jullie werkt voor nu.nl?
3AQmK.gif

http://www.nu.nl/games/2996599/digitale-games-blijven-beschikbaar-tweedehands-wii-u.html
 

Aiii

So not worth it
Sanoma, nu.nl repost het nieuws van gamer.nl, die op hun beurt hun nieuws weer copy/pasten van Kotaku (of andere shitty websites) en die minen op hun beurt weer NeoGAF.

Het is an sich al knap dat ze netjes GAF als bron vermelden.

Maar goed, blijft een risico, heeft Rano in het verleden al bewezen.
 

Arjen

Member
Sanoma, nu.nl repost het nieuws van gamer.nl, die op hun beurt hun nieuws weer copy/pasten van Kotaku (of andere shitty websites) en die minen op hun beurt weer NeoGAF.

Het is an sich al knap dat ze netjes GAF als bron vermelden.

Maar goed, blijft een risico, heeft Rano in het verleden al bewezen.

Wat is het verhaal hier achter dan?
 

RanoNL

Member
Haha, dat was zo'n leuke dag :) Ik had via GamesPress het MGS4 persbericht gekopieerd en geplakt. En dan de namen veranderd. Inclusief niet opzettelijke spelfout Triology.
 
Haha ik was destijds actief of Gametrailers.com en dat was destijds (en nog steeds denk ik) hét fanboy epicentrum. Ongelooflijk hoe blij de Xbox fanboys waren met dat nieuwsbericht en er waren zat threads over speculatie van wat de games nou waren.

Rano prankeded teh interweb
 

Nyx

Member
Er zijn 'n paar clubs die ik echt niet kan uitstaan. ADO, Ajax, AZ en Feyenoord. Bah.

Roda fo life!

Heb ik ook hoor, Ajax, PSV, Feyenoord, Twente, AZ, ADO, Roda, Heracles, NEC, NAC, RKC, VVV, Vitesse, PEC Zwolle, Groningen, Heerenveen, Willem II, allemaal clubs die ik niet uit kan staan.
 

Linius

Member
Heb ik ook hoor, Ajax, PSV, Feyenoord, Twente, AZ, ADO, Roda, Heracles, NEC, NAC, RKC, VVV, Vitesse, PEC Zwolle, Groningen, Heerenveen, Willem II, allemaal clubs die ik niet uit kan staan.

Het leven van een Utrecht fan gaat niet over rozen.
 

Linius

Member
Hier nog mensen uit de omgeving van Hilvarenbeek met liefde voor muziek? Vandaag is er een nieuw festival aangekondigd met een rijtje aardige headliners (Arctic Monkeys, Sigur Rós, Portishead en Alt-J). Ziet er allemaal veelbelovend uit.

http://www.bestkeptsecret.nl/
 
Ik kom hier ook vaak junior en member tegen. Ik weet dat ik een hele korte periode junior was. Ik was van de ene op de andere dag member en ik dacht 'huh? zal wel'. Duurde bij mij echt niet lang, denk een maandje of zo? Moet je aan bepaalde eisen voldoen dan om member te worden?
 

Linius

Member
300 posts en drie maanden lid zijn is als het goed de eis tegenwoordig. Junior houdt bovendien in dat je nog geen topics kunt aanmaken en je eerder een perma ban zult krijgen als je over de schreef gaat. Soms zie je ook juniors met veel meer posts, die zijn dan hun rechten kwijt geraakt door bepaald gedrag. Eggman bijvoorbeeld :p
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Ook toevallig, valt me nu op dat er geen junior meer bij m'n naam staat. Gisteren volgens mij nog wel.
 
Top Bottom