Ja ik doe ook maar weer mee
En een klein kitten ook zo te zien.
Ja ik doe ook maar weer mee
En een klein kitten ook zo te zien.
Maar natuurlijkBest een hoop Dutch Gaffers doen mee aan RPJ zie ik. Altijd leuk zo'n initiatief.
Maar natuurlijk
Pèlle 4 jaar feyenoord, damn
Ik weet het. This shit always happensJe doet de vooroordelen over Nederlanders en wiet toch niet veel goeds hoor met deze foto :lol
Ik ben er wel blij mee
Er zijn 'n paar clubs die ik echt niet kan uitstaan. ADO, Ajax, AZ en Feyenoord. Bah.
Roda fo life!
Lol.....Roda http://i.fok.nl/s/emo.gif[IMG][/QUOTE]
Na de winterstop gaan ze de competitie echt helemaal vernietigen. De eerste 18 wedstrijden waren gewoon om dramatische spanning op te bouwen.
Believe.
Na de winterstop gaan ze de competitie echt helemaal vernietigen. De eerste 18 wedstrijden waren gewoon om dramatische spanning op te bouwen.
Believe.
Arme jongen...al die valse hoop...
ach valse hoop is ook hoop
Voor iedereen die het gemist heeft:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1316171
Hij was zooooooo fucking briljant! echt zijn beste show tot nu toe.
Remember this guy?
Hij was redelijk vlot geband hier toch?
Bij deze open ik DaaldergemeenschapGAF.
127 posts oid. Permad omdat hij nog een junior was. Zijn laatste post was iets van "Americunts zijn echt retards. Ze denken vaak dat Amsterdam een land is."
Sanoma, nu.nl repost het nieuws van gamer.nl, die op hun beurt hun nieuws weer copy/pasten van Kotaku (of andere shitty websites) en die minen op hun beurt weer NeoGAF.
Het is an sich al knap dat ze netjes GAF als bron vermelden.
Maar goed, blijft een risico, heeft Rano in het verleden al bewezen.
Er zijn 'n paar clubs die ik echt niet kan uitstaan. ADO, Ajax, AZ en Feyenoord. Bah.
Roda fo life!
Heb ik ook hoor, Ajax, PSV, Feyenoord, Twente, AZ, ADO, Roda, Heracles, NEC, NAC, RKC, VVV, Vitesse, PEC Zwolle, Groningen, Heerenveen, Willem II, allemaal clubs die ik niet uit kan staan.
Het leven van een Utrecht fan gaat niet over rozen.
Als het goed is ben je ook nog steeds junior toch? Of kan je wel threads aanmaken?
Rano heeft wel een mooie post per day count