• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
Lurken heeft geen impact, maar er kan flink wat tijd zitten tussen registreren en goedgekeurd worden, aangezien dat in golven gebeurt.

Ja ik heb zwaar lang moeten wachten geloof ik. T viel me wel op dat ik inmiddels echt al fokkin lang lid weer ben hier. Bijna 4 jaar :/
 
Ruim een jaar lid nu. Ik werd redelijk snel toegelaten, een maandje of zo moeten wachten. Daarvoor had ik al geprobeerd een account te maken, maar het email adres dat ik daarvoor gebruikte was onbruikbaar. Server was uitgezet of iets dergelijks. Voordat ik dat doorhad had ik al bijna een jaar zitten wachten.
 

Chuckie

Member
Is er ook een reden waarom het niet op volgorde van aanmeld datum gebeurt? Sommige mensen moeten jaren wachten terwijl anderen binnen een dag toegelaten worden.

Volgens mij gaat het per batch. Dus stel je meld je aan NET nadat er nieuwe members zijn gekomen...en iemand anders meld zich een jaar later aan...en er worden weeer nieuwe members toegelaten, dan zijn beide toegelaten. 1 heeft een jaar moeten wachten, de ander een dag.
 

Linius

Member
Ik moest ook een halfjaar wachten voordat ik werd geaccepteerd. Mijn broer wacht inmiddels ook al een paar maandjes..

Je gaat me toch niet vertellen dat er straks een extra Footey Gaf broertjes koppel is dat ook nog eens voor PSV is?

Heb zelf een maandje of vier moeten wachten overigens.
 

Overdoziz

Banned
Volgens mij gaat het per batch. Dus stel je meld je aan NET nadat er nieuwe members zijn gekomen...en iemand anders meld zich een jaar later aan...en er worden weeer nieuwe members toegelaten, dan zijn beide toegelaten. 1 heeft een jaar moeten wachten, de ander een dag.
Maar soms heb je ook dat mensen die net aangemeld zijn al geaccepteerd worden in een wave terwijl mensen die al langer wachten niet in die wave worden geaccepteerd.
 

Kabouter

Member
Maar soms heb je ook dat mensen die net aangemeld zijn al geaccepteerd worden in een wave terwijl mensen die al langer wachten niet in die wave worden geaccepteerd.

Geen idee eigenlijk, wellicht hadden ze hun e-mail nog niet bevestigd of iets in die orde? Dat zie je namelijk nog vrij regelmatig, dat mensen zeggen dat ze al jaren wachten om goedgekeurd te worden, en als je dan kijkt in hun userdata dan zie je dat hun e-mail adres nog 'awaiting confirmation' is.
 

Aiii

So not worth it
Mja, ik zal ook wel zoiets gehad hebben, want toen ik mij de eerste keer registreerde en niet geaccept werd bleek een half jaar later dat mijn e-mail helemaal niet geregistreerd was.

Beetje verwarrend proces is het ook, maar ik ben er wel blij mee.

Ben overigens een jaar en vijf dagen lid nu, yay.
 

Nyx

Member
Ik was al lid in het gaming-age tijdperk, maar die inlognaam e.d. was ik kwijt nadat ik een tijdje hier niet meer had gekeken.

Toen 't NeoGAF werd weer aangemeld, en inmiddels alweer ruim 4 jaar lid.
 

Dina

Member
Is die regel nog intact dat je niet in aanmerking komt als je gmail, hotmail, yahoo, etc gebruikt? Dat vond ik altijd zo'n bizar geval van symptoombestrijding.
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Same here, lid toen't nog EZboard was. Dat was denk ik ergens in '99. Tussentijds nog een keer een account om zeep geholpen door een verlopen hbo-e-mail adres na studieswitch. Okay, too long :)
 

Aiii

So not worth it
Fuck me, ik had vandaag twee paar dunne sokken over elkaar aan, omdat al mijn dikke sokken in de was zaten. Maar goed, ik wil die niet uittrekken tegelijk trek ik mijn hele duim uit de kom. Die sprong er daarna weer meteen in en ik kan hem gewoon buigen enzo.

Maar fucking hell, ik verga van de pijn nu.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Fuck me, ik had vandaag twee paar dunne sokken over elkaar aan, omdat al mijn dikke sokken in de was zaten. Maar goed, ik wil die niet uittrekken tegelijk trek ik mijn hele duim uit de kom. Die sprong er daarna weer meteen in en ik kan hem gewoon buigen enzo.

Maar fucking hell, ik verga van de pijn nu.

Aiii, dat moet pijn doen.

Genoeg flauwe grapjes, toch even langs de eerste hulp of de huisarts gaan wanneer mogelijk. Dit is wat ze mij vertelden nadat mijn knie helemaal naar links schoot, sinds ik aanleg voor dergelijke zaken heb; Ookal schiet 'ie terug (wat bij mij dan niet het geval was) toch zo snel mogelijk laten nakijken, gelieve meteen naar de eerste hulp.
 

Aiii

So not worth it
Nah, ik kan hem volledig bewegen, dus niks aan het handje!

Toen mijn knieschijf ernaast sprong (ook al bij het sok uitdoen, ik hou maar eens op met sokken draag denk ik) heb ik 112 gebeld omdat er ineens iets uitstak heh.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Ah ok. Ik dacht ik zeg het maar even. :p

Maar je bent dus al een ervaart springer der lichaamsdelen. Die shit doet pijn man. Kraak je ook zo overal? :'D

Anyhoe, sterkte dude! En pas op voor je sokken!
Gewoon mee blijven slapen s'nachts, lekker warm.
 
Is die regel nog intact dat je niet in aanmerking komt als je gmail, hotmail, yahoo, etc gebruikt? Dat vond ik altijd zo'n bizar geval van symptoombestrijding.

Dat houdt het gepeupel buiten.

Ik zit niet zo met deze regel, maar wat ik wel vreemd vind is dat je je emailadres niet kan veranderen naar een gratis service als je al bent geaccepteerd.
 

confuziz

Banned
Nah, ik kan hem volledig bewegen, dus niks aan het handje!

Toen mijn knieschijf ernaast sprong (ook al bij het sok uitdoen, ik hou maar eens op met sokken draag denk ik) heb ik 112 gebeld omdat er ineens iets uitstak heh.

Je knieschijf springt ernaast als je een sok aandoet?

Heet je toevallig Arjen Robben?
 
Je knieschijf springt ernaast als je een sok aandoet?

Heet je toevallig Arjen Robben?

Nog nooit hier gepost, voornamelijk omdat Nederlands praten op GAF raar aan voelt, maar waren jullie allemaal ook zo teleurgesteld toen jullie erachter kwamen dat member Arjen niet echt Arjen Robben is of er ook maar een beetje op lijkt ?
 
Ik moest ook even wachten. Maar r0nn wist op irc een mod te paaien om me toe te voegen als lid.

Dat houdt het gepeupel buiten.

Ik zit niet zo met deze regel, maar wat ik wel vreemd vind is dat je je emailadres niet kan veranderen naar een gratis service als je al bent geaccepteerd.

Dat heeft me al eens in de problemen gebracht toen ik mijn wachtwoord was vergeten en mijn account is gekoppeld aan mijn oude @gamer.nl email. Aangezien ik geen lid meer ben van de crew is dit niet optimaal.
 
431350_416481215097561_1893457227_n.jpg


Zo flauw maar ik vind dit altijd humor
KuGsj.gif
 

soepje

Member
Beterschap Aiii!

Nog nooit hier gepost, voornamelijk omdat Nederlands praten op GAF raar aan voelt, maar waren jullie allemaal ook zo teleurgesteld toen jullie erachter kwamen dat member Arjen niet echt Arjen Robben is of er ook maar een beetje op lijkt ?
Ik moet bekennen dat ik ook niet op een soepje lijk, sorry. En Robben < Neogaf-Arjen, alleen al omdat hij nog haar op z´n hoofd heeft :p.
 
Nog nooit hier gepost, voornamelijk omdat Nederlands praten op GAF raar aan voelt, maar waren jullie allemaal ook zo teleurgesteld toen jullie erachter kwamen dat member Arjen niet echt Arjen Robben is of er ook maar een beetje op lijkt ?

Hoe komt het dat je zo'n NFL fan bent? Ik heb altijd gedacht dat je een Amerikaan was, ook al had je Dutch in je naam.
 
Ik moest ook even wachten. Maar r0nn wist op irc een mod te paaien om me toe te voegen als lid.



Dat heeft me al eens in de problemen gebracht toen ik mijn wachtwoord was vergeten en mijn account is gekoppeld aan mijn oude @gamer.nl email. Aangezien ik geen lid meer ben van de crew is dit niet optimaal.

Kzal wel weer wat gemist hebben maar ik wist ECHT niet dat jij nederlands was haha

Je avatar beangstigt me trouwens altijd...waar is dat van?
 
Sommige mensen noemen me wel eens Pjotr. Ik wilde verder af van mijn character gerelateerde namen als Akira (het nu opgeheven DGS forum) en Cloud (zo heet ik nog steeds op het gamer.nl forum btw) en koos ik voor iets randoms en onpretentieus, waarbij niet meteen duidelijk was waar ik vandaan kwam.

En ik ben wel een beetje Anglofiel.;)
 

MNC

Member
Weet iemand hoeveel cent er per klik/view wordt binnengehaald met AdMob of wat dan ook bij een Android app? Of werkt het anders dan dat?
 

Sadist

Member
Komt die blauwe Fire Emblem 3DS ook naar Europa, Sadist? Ik moet er één hebben voor de Pokémon gimma's.
wait what :p Wie ben je? :p

Dit is random haha. Geen idee, maar de kleur is wel smexy. Schijnt wel dat de game pre-installed is op de 3DS. Dat willen we niet hebben, aangezien ik gewoon een doosje met cartridge wil hebben. Nog een kleine vier maandjes tot de release hier in de EU...
 

Linius

Member
wait what :p Wie ben je? :p

Dit is random haha. Geen idee, maar de kleur is wel smexy. Schijnt wel dat de game pre-installed is op de 3DS. Dat willen we niet hebben, aangezien ik gewoon een doosje met cartridge wil hebben. Nog een kleine vier maandjes tot de release hier in de EU...

Kiraly is één en al geheimzinnigheid. Hij negeerde mijn vraag over wie hij was keihard en gaat ondertussen vrolijk door met posten. Hij is een stomme daaldelaar in de den anonimiteit.
 

2San

Member
Sommige mensen noemen me wel eens Pjotr. Ik wilde verder af van mijn character gerelateerde namen als Akira (het nu upgeheven DGS forum) en Cloud (zo heet ik nog steeds op het gamer.nl forum btw) en koos ik voor iets randoms en onpretentieus, waarbij niet meteen duidelijk was waar ik vandaan kwam.

En ik ben wel een beetje Anglofiel.;)
Is wel een hele stap van Cloud naar Pjotr. :p
 

Sadist

Member
Kiraly is één en al geheimzinnigheid. Hij negeerde mijn vraag over wie hij was keihard en gaat ondertussen vrolijk door met posten. Hij is een stomme daaldelaar in de den anonimiteit.
Maar dit is al de tweede keer dat dit me gebeurt. Laatst was er ook eentje en die noemde me bij mijn voornaam en dat is iets waarbij de spooky senses gaan tingelen. Zo nieuwsgierig ben ik ook niet, maar in dit geval :p
 

Linius

Member
Maar dit is al de tweede keer dat dit me gebeurt. Laatst was er ook eentje en die noemde me bij mijn voornaam en dat is iets waarbij de spooky senses gaan tingelen. Zo nieuwsgierig ben ik ook niet, maar in dit geval :p

Hij wekte mijn interesse door out of the blue te roepen dat hierbij het daaldelaar Gaf is opgericht. Er zijn maar weinig mensen op het internet die weten waar het dan over gaat :p

En Bacon pikte mij er ooit op zo'n spooky manier uit in het EK 2012 topic. Door zijn naam hier wist ik natuurlijk niet dat het Fappert was :lol
 
Hij wekte mijn interesse door out of the blue te roepen dat hierbij het daaldelaar Gaf is opgericht. Er zijn maar weinig mensen op het internet die weten waar het dan over gaat :p

En Bacon pikte mij er ooit op zo'n spooky manier uit in het EK 2012 topic. Door zijn naam hier wist ik natuurlijk niet dat het Fappert was :lol
Ik had Dariee ook al laten schrikken :p

Niks om bang voor te zijn hoor, René. Ik weet zeker dat Kiraly in vrede komt.
 
Top Bottom