Men kan hier niet eens meer een doodgewone vraag stellen
Sommige mensen noemen me wel eens Pjotr.
Bullshit Pedro!
Ok, en Pedro....
maar dat vind ik zo'n naam die je geeft aan je tekkel enzo...
Is er geen andere variant van Peter die je even kan bedenken ofzo?
PetraOk, en Pedro....
maar dat vind ik zo'n naam die je geeft aan je tekkel enzo...
Is er geen andere variant van Peter die je even kan bedenken ofzo?
Petra
Add blocker is bannable (banbaar?) dus je kan NeoGAF maar beter op de uitzonderingen lijst zettenWhat the fudge, met Firefox de nieuwe Addblocker geinstalleerd en nu ziet GAF er vet maf uit
Hoe moet ik dit fixen
Alsof ze dat kunnen controleren _O-
Op mijn tablets zit toch geen adblocker, dus ik krijg die shit sowieso. En tik er veel te vaak per ongeluk op heh.
Maar goed, dat mensen adblockers gebruiken is niet zo verwonderlijk natuurlijk, dat is echt niet om websites te stangen, maar vanwege het feit dat veel websites misbruik maken van de mogelijkheid reclame te maken door dat zo opdringerig mogelijk te doen.
Adverteerders zouden er goed aan doen afspraken te maken daarover, dan was het helemaal niet nodig een adblocker te gebruiken.
Dat je er voor gebanned kan worden lijkt me sterk.
Nu heb ik voor GAF (voordat ik de nieuwe dus installeerde) het nooit aanstaan, vandaar mijn verbazing Heb het inmiddels al gefixed
Zeggen dat je het gebruikt heeft altijd geleid tot een ban. Zelfs ooit iemand gebanned nadat hij een screenshot had gepost van GAF waarop te zien was dat Addblock aanstond.Dat je er voor gebanned kan worden lijkt me sterk.
Nu heb ik voor GAF (voordat ik de nieuwe dus installeerde) het nooit aanstaan, vandaar mijn verbazing Heb het inmiddels al gefixed
Volgens mij was dat eerder omdat die persoon het in Evillore's gezicht dauwde en zei dat het hem allemaal niet boeide, niet omdat het in een screenshot te zien was.Zeggen dat je het gebruikt heeft altijd geleid tot een ban. Zelfs ooit iemand gebanned nadat hij een screenshot had gepost van GAF waarop te zien was dat Addblock aanstond.
In de Terms of Service staat niets over het gebruik van Ad-Block.
Klopt, maar het is net als piraterij, iedereen weet dat een enorm deel van de users het doet, maar zolang mensen het er niet over hebben gebeurt er ook gewoon niks. Gewoon dus niet over adblock lullen op GAF, of over piraterij en er gebeurt niks.
http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/files/2012/12/video-game-chart-no-trendline.jpg[IMG]
Vind dit figuur best wel opmerkelijk. Komt uit [URL="http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=508159"]deze thread[/URL], welke gaat over de invloed van games op schietpartijen etc.
Ik wist echt niet dat wij met z'n allen zo verslaafd aan games zijn..zelfs erger dan de zuid-koreanen blijkbaar..[/QUOTE]
Inderdaad vreemd. Ik heb niet 't idee dat jongeren hier zo veel aan games uitgeven. Misschien heeft 't te maken met het feit dat games redelijk duur zijn in Nederland vergeleken met Amerika? Hier kost een nieuw spel 60 euro en in Amerika 60 dollar. Daar zit volgensmij toch wel een redelijk verschil in.
Inderdaad vreemd. Ik heb niet 't idee dat jongeren hier zo veel aan games uitgeven. Misschien heeft 't te maken met het feit dat games redelijk duur zijn in Nederland vergeleken met Amerika? Hier kost een nieuw spel 60 euro en in Amerika 60 dollar. Daar zit volgensmij toch wel een redelijk verschil in.
Nee, minder nog. Ik wil nu minimaal triple digits.Haha. Tweede poging na je permban Ldawg?
Succes kerel, benieuwd of je je record verbreekt, wat was het vorige keer, 30 posts? :lol
Haha. Tweede poging na je permban Ldawg?
Succes kerel, benieuwd of je je record verbreekt, wat was het vorige keer, 30 posts? :lol
This aren't just the retards, most Americunts don't know anything outside their own country. Most think Amsterdam is a country -_-
Don't get me wrong, alot of good products come from the US, but more than 50% of the people are just plain retarded.
PlayStation
There are no games, so "Play" makes no sense!
Jongens
Ar’Chianthony
Bossen-Boshen
Christiano-D’Angelo
D’vinejerreau
Djay’D
Djessy-Djay
Dwigh-Shalaino
Eintemaxemilium
Helljayson
Iwann’nova
Jah-Luciëncio
Jaylion-D’leh
Justice-Jayvhon
Ky’an-Eli
Le’Johnso
LeCurWarren
Mar’Djelon
Maroah-Jax
Pipp-Djo
Prince-Eliezer
Princeisaiah
Q’Shawn
Qivánno-Lorenxio
Qnaijerick
Qshanthony
Ray’Quimion
Rowen-Layngeleyon
Shemièr’vi
Shu-Dhjai’Drion
Ty’chaero-Jenoah
Yroxax
Meisjes
Cedrixianthley
Chanoah-Sky
Chyna-J’adore
Coco-Mé
C’yerlee-Deliyah
D’Fiënyi
Divainchéliënne
Divinnety
D’Jayleigh-Ann
Djarmania
Elpierrine
Fay’den-river
Ixylainne
Jezebel-Djuina
J’eviënne
Jurkeigh-Leigh
Mardy M
Queen-ensiellyque
Rock-Shenthelly
RolliNHCy
Sjorzette
Divinnety
HAHAHA. Dit is gewoon verkeerd geschreven door zo'n kampiaan!
etc: http://vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012
Ook leuk, ze proberen uit te spreken.
Cedrixianthley
See-drieks-ie-an-te-lie?