• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoort mijn rust?
Ja, dat is Peter, ja, dat is Peter

Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
Dat komt door Peter, dat komt door Peter

Refrein:
Peter is mijn ideaal
Grijze trui en rode sjaal
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en achttien jaar
Peter vindt de meisjes dom
Kijkt niet naar ze om
Want zo is Peter, want zo is Peter
Peter, Peter, zie je niet
Dat ik ziek ben van verdriet
Peter, ik ben verliefd

Peter zit in de hoogste klas
Ik wou dat ik zover al was

Maar als hij dan eens naar mij keek
Was ik totaal van streek

Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoort mijn rust?
Ja, dat is Peter, ja, dat is Peter
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
Dat komt door Peter, dat komt door Peter

refrein

Peter vindt de meisjes dom
Kijkt niet naar ze om
Want zo is Peter, want zo is Peter
Peter, Peter, zie je niet
Dat ik ziek ben van verdriet
Peter, ik ben verliefd

PETTTOOOOR
 
Petra is cool though

Ik bedoel, kijk eens

jordanie-petra-3-r.jpg
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
De Petornator.
 

Aiii

So not worth it
Dat klinkt als z'n nickname in de dark room.

Ben nu op de laatste dag van Persona 4 belandt Pedro Pietro Pjetar Petra Petornator Peter!
 
Alsof ze dat kunnen controleren _O-

Van wat ik weet is het daadwerkelijk technisch mogelijk om te controleren en niet eens zo erg moeilijk. Al zullen ze het niet doen alleen als je toegeeft adblocker te gebruiken.

Niet te zeggen dat je het gewoon niet moet doen om GAF niet te naaien gezien de advertenties totaal niet in de weg zitten.
 

Aiii

So not worth it
Op mijn tablets zit toch geen adblocker, dus ik krijg die shit sowieso. En tik er veel te vaak per ongeluk op heh.

Maar goed, dat mensen adblockers gebruiken is niet zo verwonderlijk natuurlijk, dat is echt niet om websites te stangen, maar vanwege het feit dat veel websites misbruik maken van de mogelijkheid reclame te maken door dat zo opdringerig mogelijk te doen.

Adverteerders zouden er goed aan doen afspraken te maken daarover, dan was het helemaal niet nodig een adblocker te gebruiken.
 

Sadist

Member
Dat je er voor gebanned kan worden lijkt me sterk.

Nu heb ik voor GAF (voordat ik de nieuwe dus installeerde) het nooit aanstaan, vandaar mijn verbazing :p Heb het inmiddels al gefixed
 
Op mijn tablets zit toch geen adblocker, dus ik krijg die shit sowieso. En tik er veel te vaak per ongeluk op heh.

Maar goed, dat mensen adblockers gebruiken is niet zo verwonderlijk natuurlijk, dat is echt niet om websites te stangen, maar vanwege het feit dat veel websites misbruik maken van de mogelijkheid reclame te maken door dat zo opdringerig mogelijk te doen.

Adverteerders zouden er goed aan doen afspraken te maken daarover, dan was het helemaal niet nodig een adblocker te gebruiken.

Adblockers gebruiken kan zeer geldige redenen hebben. Maar blokkeer dan niet de sites die het goed doen.

Dat je er voor gebanned kan worden lijkt me sterk.

Nu heb ik voor GAF (voordat ik de nieuwe dus installeerde) het nooit aanstaan, vandaar mijn verbazing :p Heb het inmiddels al gefixed

Er zijn mensen gebanned voor (of in elk geval iemand), maar alleen als je openbaar toegeeft dat je adblocker op GAF gebruikt.
 
Dat je er voor gebanned kan worden lijkt me sterk.

Nu heb ik voor GAF (voordat ik de nieuwe dus installeerde) het nooit aanstaan, vandaar mijn verbazing :p Heb het inmiddels al gefixed
Zeggen dat je het gebruikt heeft altijd geleid tot een ban. Zelfs ooit iemand gebanned nadat hij een screenshot had gepost van GAF waarop te zien was dat Addblock aanstond.
 

Overdoziz

Banned
Zeggen dat je het gebruikt heeft altijd geleid tot een ban. Zelfs ooit iemand gebanned nadat hij een screenshot had gepost van GAF waarop te zien was dat Addblock aanstond.
Volgens mij was dat eerder omdat die persoon het in Evillore's gezicht dauwde en zei dat het hem allemaal niet boeide, niet omdat het in een screenshot te zien was.
 
Mods hebben het verscheidene keren duidelijk gemaakt. Als ze er op de een of andere manier achter komen dat je adblock gebruikt word je gebanned. Zo klaar als een klontje.
 

Kabouter

Member
In de Terms of Service staat niets over het gebruik van Ad-Block.

Klopt, maar het is net als piraterij, iedereen weet dat een enorm deel van de users het doet, maar zolang mensen het er niet over hebben gebeurt er ook gewoon niks. Gewoon dus niet over adblock lullen op GAF, of over piraterij en er gebeurt niks.
 

Linius

Member
Klopt, maar het is net als piraterij, iedereen weet dat een enorm deel van de users het doet, maar zolang mensen het er niet over hebben gebeurt er ook gewoon niks. Gewoon dus niet over adblock lullen op GAF, of over piraterij en er gebeurt niks.

Lijkt me duidelijk. En ach, bij jullie is het wel schappelijk hoor, die banners boven en onder in vallen reuze mee. Je zou eens Insidegamer moeten bezoeken zonder Ad-Block ;)
 

confuziz

Banned
video-game-chart-no-trendline.jpg


Vind dit figuur best wel opmerkelijk. Komt uit deze thread, welke gaat over de invloed van games op schietpartijen etc.

Ik wist echt niet dat wij met z'n allen zo verslaafd aan games zijn..zelfs erger dan de zuid-koreanen blijkbaar..
 
http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/files/2012/12/video-game-chart-no-trendline.jpg[IMG]

Vind dit figuur best wel opmerkelijk. Komt uit [URL="http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=508159"]deze thread[/URL], welke gaat over de invloed van games op schietpartijen etc.

Ik wist echt niet dat wij met z'n allen zo verslaafd aan games zijn..zelfs erger dan de zuid-koreanen blijkbaar..[/QUOTE]

Inderdaad vreemd. Ik heb niet 't idee dat jongeren hier zo veel aan games uitgeven. Misschien heeft 't te maken met het feit dat games redelijk duur zijn in Nederland vergeleken met Amerika? Hier kost een nieuw spel 60 euro en in Amerika 60 dollar. Daar zit volgensmij toch wel een redelijk verschil in.
 

confuziz

Banned
Inderdaad vreemd. Ik heb niet 't idee dat jongeren hier zo veel aan games uitgeven. Misschien heeft 't te maken met het feit dat games redelijk duur zijn in Nederland vergeleken met Amerika? Hier kost een nieuw spel 60 euro en in Amerika 60 dollar. Daar zit volgensmij toch wel een redelijk verschil in.

Zou dat het zijn? Misschien heeft het ermee te maken dat wij relatief gezien veel vrije tijd hebben (zij het met school of met werk) waardoor we meer tijd aan games kunnen besteden (en we dus meer kopen)?
 

Kabouter

Member
Ik weet niet in hoeverre ik geloof in de betrouwbaarheid van deze statistieken, kijk bijvoorbeeld naar dit. Dat zou wel een enorme verschuiving zijn in koopgedrag in een jaar van verder stagnerende binnenlandse consumptie, zonder enige aanwijsbare logische oorzaak. Er is ook geen reden om aan te nemen dat Nederland wat betreft consumptiegedrag van computerspellen zo sterk verschilt van buurlanden. Temeer niet omdat die trend tussen 2007 en 2011 in z'n geheel niet te bespeuren was.

Edit: Overigens zijn het aantal vuurwapenmoorden volgens de meest recente WHO statistieken ook net ietsje lager in Nederland, 0,2 per 100.000, op een totaal van 1,1 moorden per 100.000 inwoners. En in de Verenigde Staten volgens de meest recente OAS statistieken flink hoger, 3,7 per 100.000 op een totaal van 5,5 moorden per 100.000 inwoners.
 

Aiii

So not worth it
Haha. Tweede poging na je permban Ldawg?

Succes kerel, benieuwd of je je record verbreekt, wat was het vorige keer, 30 posts? :lol
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Can't run can't hide :(
 

Kabouter

Member
Haha. Tweede poging na je permban Ldawg?

Succes kerel, benieuwd of je je record verbreekt, wat was het vorige keer, 30 posts? :lol

Haha, had hem helemaal niet herkend, maar even zoeken in de database...
This aren't just the retards, most Americunts don't know anything outside their own country. Most think Amsterdam is a country -_-
Don't get me wrong, alot of good products come from the US, but more than 50% of the people are just plain retarded.

PlayStation

There are no games, so "Play" makes no sense!

Succes ermee :').
 

Aiii

So not worth it
Jongens
Ar’Chianthony
Bossen-Boshen
Christiano-D’Angelo
D’vinejerreau
Djay’D
Djessy-Djay
Dwigh-Shalaino
Eintemaxemilium
Helljayson
Iwann’nova
Jah-Luciëncio
Jaylion-D’leh
Justice-Jayvhon
Ky’an-Eli
Le’Johnso
LeCurWarren
Mar’Djelon
Maroah-Jax
Pipp-Djo
Prince-Eliezer
Princeisaiah
Q’Shawn
Qivánno-Lorenxio
Qnaijerick
Qshanthony
Ray’Quimion
Rowen-Layngeleyon
Shemièr’vi
Shu-Dhjai’Drion
Ty’chaero-Jenoah

Yroxax

Meisjes
Cedrixianthley
Chanoah-Sky
Chyna-J’adore
Coco-Mé
C’yerlee-Deliyah
D’Fiënyi
Divainchéliënne
Divinnety
D’Jayleigh-Ann
Djarmania
Elpierrine
Fay’den-river
Ixylainne
Jezebel-Djuina
J’eviënne
Jurkeigh-Leigh
Mardy M
Queen-ensiellyque
Rock-Shenthelly
RolliNHCy
Sjorzette

etc: http://vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012

Ook leuk, ze proberen uit te spreken.

Cedrixianthley

See-drieks-ie-an-te-lie?
 
Top Bottom