• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Ben op zoek naar een nieuwe telefoon, maar ben totaal niet op de hoogte van de laatste dingen (ik heb momenteel nog een Nokia van +5 jaar geleden)

Volgens mij zijn de HTC One, Iphone 5 en Samsung Galaxy S4 een beetje frontrunners momenteel. Iemand ervaring met deze telefoons, of zijn er nog andere interessante keuzes?

En qua provider/abonnement/winkel om te kopen? (dat laatste is meer de reden dat ik het hier vraag)

Ik neig naar een Galaxy S4 (of een S3, ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste) aangezien we hier in huis al enkele Samsung telefoons/tablets hebben liggen en ik daar dus al wat bekend mee ben.

De toptoestellen van het moment zijn:
iOS: de iPhone 5.
Android: Galaxy S4, HTC One en Sony Xperia Z
Windows Phone: Nokia Lumia 920

iPhone en Lumia in mindere mate, ze zijn al wat ouder nog even duur als de rest. Wat de Android toptoestellen betreft, de grootste nieuwigheid is 1080p. De gebruikservaring is ten opzichte van de toptoestellen van vorig jaar niet veel beter. Ik weet niet wat je budget is, maar de nieuwe toestellen zijn peperduur. Ik heb zelf ze Xperia Z, maar dat heb ik te danken aan de acties van T-Mobile waarbij ze 24 maanden korting op je abonnement geven.

Wat is je budget, belgedrag en eventuele internet voorkeur?
 
Op dit moment heb je niet veel keuze in Android telefoons bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Xperia Z, HTC One of Galaxy S4 (flagship telefoons) of wat oudere Samsungs. Helaas heb ik een schijt hekel aan Samsung en ook nog eens geen geldboom in mijn achtertuin staan
 

Aiii

So not worth it
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Aan mensen die geen verantwoording durven te nemen.

Hier ben je, als BN'er of een Oranje Comitee, je hebt een draak van een liedje geproduceerd... Iedereen geeft je daarom terecht kritiek, je pretendeert immers een liedje namens het gehele volk als cadeau aan King Alex te maken en vervolgens leg je het naast je neer. Nee, het ligt niet aan het liedje, maar aan een "minderheid" onder de bevolking, die bovendien bastards zijn want zien ze niet hoe hard Ewbank er wel niet aan gewerkt heeft (joh, we werken bijna allemaal 40+ uur in de week, dus wat zeur je?).

Ben een vent, zeg, ja, we hadden niet genoeg inspiratie, de samenwerking onderling was niet denderend, het was wellicht geen super plan om het nummer door 50 man te laten schrijven en nee, het valt daarom niet in de smaak.

Sinds wanneer is het okee dat we ergens "veel tijd in steken" en het daarom per definitie maar goed moeten vinden. Als ik twee weken werk aan een website, dan heb ik er ook veel tijd aan besteed, maar als de klant het vervolgens kut vind en daar een goede reden voor heeft dan komt die website ook nooit live zoals hij daar gemaakt is. Waarom dat anders moet zijn voor dit lied ontgaat me.

Jank wat minder en trek je de kritiek aan zodat je de volgende keer niet meer met dit soort crap komt. Ben je nu volwassen of niet? Je kan echt merken dat je als bekende Nederlander zelden tot nooit met echte kritiek te maken krijgt, je zal via buitenwegen als Twitter en recensies e.d. wellicht kritiek te horen krijgen, maar dan is er altijd wel een mooi clubje in het Gooi dat je wel even verteld dat het niet waar is, dat het uitzondering zijn en dat je echt wel een leuk TV-programma/Liedje/Columnpje gemaakt hebt hoor!

[/rant]
 
Mee eens. Ewbank had er trouwens helemaal niet hard aan gewerkt want hij had de melodie al in 2005 klaar zegt hij zelf en de tekst is door anderen gemaakt. Het is gewoon een kit nummer, klaar. Dat hij er hhard aan heeft gewerkt zegt meer over hem. En niemand in de media die de BN'ers aanvalt dat ze zielig doen.
 

Arjen

Member
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Aan mensen die geen verantwoording durven te nemen.

Hier ben je, als BN'er of een Oranje Comitee, je hebt een draak van een liedje geproduceerd... Iedereen geeft je daarom terecht kritiek, je pretendeert immers een liedje namens het gehele volk als cadeau aan King Alex te maken en vervolgens leg je het naast je neer. Nee, het ligt niet aan het liedje, maar aan een "minderheid" onder de bevolking, die bovendien bastards zijn want zien ze niet hoe hard Ewbank er wel niet aan gewerkt heeft (joh, we werken bijna allemaal 40+ uur in de week, dus wat zeur je?).

Ben een vent, zeg, ja, we hadden niet genoeg inspiratie, de samenwerking onderling was niet denderend, het was wellicht geen super plan om het nummer door 50 man te laten schrijven en nee, het valt daarom niet in de smaak.

Sinds wanneer is het okee dat we ergens "veel tijd in steken" en het daarom per definitie maar goed moeten vinden. Als ik twee weken werk aan een website, dan heb ik er ook veel tijd aan besteed, maar als de klant het vervolgens kut vind en daar een goede reden voor heeft dan komt die website ook nooit live zoals hij daar gemaakt is. Waarom dat anders moet zijn voor dit lied ontgaat me.

Jank wat minder en trek je de kritiek aan zodat je de volgende keer niet meer met dit soort crap komt. Ben je nu volwassen of niet? Je kan echt merken dat je als bekende Nederlander zelden tot nooit met echte kritiek te maken krijgt, je zal via buitenwegen als Twitter en recensies e.d. wellicht kritiek te horen krijgen, maar dan is er altijd wel een mooi clubje in het Gooi dat je wel even verteld dat het niet waar is, dat het uitzondering zijn en dat je echt wel een leuk TV-programma/Liedje/Columnpje gemaakt hebt hoor!

[/rant]

*Applaus*
 

soepje

Member
Had zij niet de tekst geschreven? Lekker zeg, andere mensen krijgen shit over zich heen en zelf lekker uit de wind blijven.

Yup, kudos to Meewis, die heeft ook meegeschreven maar staat er wel gewoon.

Mee eens. Ewbank had er trouwens helemaal niet hard aan gewerkt want hij had de melodie al in 2005 klaar zegt hij zelf en de tekst is door anderen gemaakt. Het is gewoon een kit nummer, klaar. Dat hij er hhard aan heeft gewerkt zegt meer over hem. En niemand in de media die de BN'ers aanvalt dat ze zielig doen.
Ah joh, niet eens. Hij heeft alleen moeten leren hoe ie het op de piano moet spelen voor z´n DWDD optreden... ''Twee akkoordjes hetzelfde'' ..my ass.
http://www.youtube.com/watch?v=DXDGE_lRI0E



*Houd nu op over het koningsliedje*
 
In ieder geval verbindt dat Koningsnummer wel, volgens mij zijn we anders nooit zo eensgezind over een onderwerp.

Lol true. By the way, Bomfunk MC's waren de bomb. Ik ga echt stuk om mensen die proberen met ze mee te zingen. Ik begrijp hun teksten en tis zo mooi om mensen te horen bazelen :p Als ze Freestyler in de sportschool draaien is het altijd leuk. "F..F.f..freestyler, wakamakaphone " hahaha niet te onderscheiden met Cotton Eye Joe
 

Aiii

So not worth it
In ieder geval verbindt dat Koningsnummer wel, volgens mij zijn we anders nooit zo eensgezind over een onderwerp.

m1nxdt9a55wystd1024.jpg
 

soepje

Member
Heb nog niemand gehoord die dat lied wel mooi vind. Maar het kan ook zijn dat ik alleen azijnzeikers om me heen heb natuurlijk.
Ik ben d´r vandaag eentje in het wild tegengekomen!
Het is wel iemand die altijd het tegendeel moet beweren, maar goed, men neemt wat men kan krijgen
 

Divius

Member
De toptoestellen van het moment zijn:
iOS: de iPhone 5.
Android: Galaxy S4, HTC One en Sony Xperia Z
Windows Phone: Nokia Lumia 920

iPhone en Lumia in mindere mate, ze zijn al wat ouder nog even duur als de rest. Wat de Android toptoestellen betreft, de grootste nieuwigheid is 1080p. De gebruikservaring is ten opzichte van de toptoestellen van vorig jaar niet veel beter. Ik weet niet wat je budget is, maar de nieuwe toestellen zijn peperduur. Ik heb zelf ze Xperia Z, maar dat heb ik te danken aan de acties van T-Mobile waarbij ze 24 maanden korting op je abonnement geven.

Wat is je budget, belgedrag en eventuele internet voorkeur?
Bedankt voor de info. Kans is groot dat ik vrijwel exclusief What'sApp zal gaan gebruiken en dus zelden zal bellen en nog minder sms-en (dat zie ik bij mensen in mijn omgeving ook) en misschien dat ik de oude Galaxy S2 kan overnemen (vind ik ook prima, zoals ik zei; ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste) van m'n zusje (die krijgt volgende week een S4) en dan neem ik wel zo'n goedkoop abonnementje (maar dan met wat meer internet).
 

Dariee

Member
Dat nummer nooit geluisterd of gehoord - want radio staat nooit aan. Aan de comments te zien, wordt er ook weinig gemist.

Also, dat nummer zou een perfecte Rickroll kunnen worden.
 

Linius

Member
Bedankt voor de info. Kans is groot dat ik vrijwel exclusief What'sApp zal gaan gebruiken en dus zelden zal bellen en nog minder sms-en (dat zie ik bij mensen in mijn omgeving ook) en misschien dat ik de oude Galaxy S2 kan overnemen (vind ik ook prima, zoals ik zei; ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste) van m'n zusje (die krijgt volgende week een S4) en dan neem ik wel zo'n goedkoop abonnementje (maar dan met wat meer internet).

Voor Whatsapp heb je geen eens extra MB's nodig. Nog een pluspunt aan die app.
 

Aiii

So not worth it
clipboard01ia.jpg


Ben ik een hele grote klootzak als ik na het lezen van dit berichts als eerste zoiets heb van "Joh, misschien is het niet zo'n goed idee om een hond te nemen als je sowieso al financieel zo krap zit dat je je huur niet kan betalen?" Huisdieren kosten best veel geld enzo.

Sowieso is het janken om het feit dat mensen die wel geld hebben dat uitgeven aan een nationale feestdag genoeg om me te irriteren, afgunst op andermans geld/inkomen is wel het allerergste wat er is.

Sorry, beetje random, ik heb zo iemand in mijn vriendenlijst die de hele tijd van dit soort meuk deelt (Arm hondje achtergelaten in bos. Arm hondje gekidnapt door rode auto aan de andere fokking kant van het land. Dat soort shit.).

Sowieso, volgens mij moet je in Nederland toch best veel moeite doen wil je echt dakloos worden? De gemeente houdt toch zelfs een hele riedel huurhuizen achter de hand voor mensen die echt geen alternatief hebben en snel even onderdak moeten krijgen?
 

soepje

Member
Ja dat '!!!!!', plus het feit dat iemand wel de moeite neemt om dit denigrerende bericht op facebook te posten, maar de arme hond niet zelf in huis wil nemen.. Nee, daar zou ik ook geen vrienden mee zijn.. lekker makkelijk gedacht van die persoon.
 

Dreaver

Member
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Aan mensen die geen verantwoording durven te nemen.

Hier ben je, als BN'er of een Oranje Comitee, je hebt een draak van een liedje geproduceerd... Iedereen geeft je daarom terecht kritiek, je pretendeert immers een liedje namens het gehele volk als cadeau aan King Alex te maken en vervolgens leg je het naast je neer. Nee, het ligt niet aan het liedje, maar aan een "minderheid" onder de bevolking, die bovendien bastards zijn want zien ze niet hoe hard Ewbank er wel niet aan gewerkt heeft (joh, we werken bijna allemaal 40+ uur in de week, dus wat zeur je?).

Ben een vent, zeg, ja, we hadden niet genoeg inspiratie, de samenwerking onderling was niet denderend, het was wellicht geen super plan om het nummer door 50 man te laten schrijven en nee, het valt daarom niet in de smaak.

Sinds wanneer is het okee dat we ergens "veel tijd in steken" en het daarom per definitie maar goed moeten vinden. Als ik twee weken werk aan een website, dan heb ik er ook veel tijd aan besteed, maar als de klant het vervolgens kut vind en daar een goede reden voor heeft dan komt die website ook nooit live zoals hij daar gemaakt is. Waarom dat anders moet zijn voor dit lied ontgaat me.

Jank wat minder en trek je de kritiek aan zodat je de volgende keer niet meer met dit soort crap komt. Ben je nu volwassen of niet? Je kan echt merken dat je als bekende Nederlander zelden tot nooit met echte kritiek te maken krijgt, je zal via buitenwegen als Twitter en recensies e.d. wellicht kritiek te horen krijgen, maar dan is er altijd wel een mooi clubje in het Gooi dat je wel even verteld dat het niet waar is, dat het uitzondering zijn en dat je echt wel een leuk TV-programma/Liedje/Columnpje gemaakt hebt hoor!

[/rant]
Mooi verwoord en helemaal waar.
 
Gewoon superlui :p

Jaren geleden (zo'n 11 jaar) waren wij de kruidvat van de koninginnemarkt :p Wij hadden alles :p ik kan me nog herinneren dat wij onze tweede keer op de markt zo'n 1000 gulden hadden verdiend. We verkochten ook fietsen :p Het nam gelijdelijk af tot we niets of weinig te verkopen hadden. Mijn broertje nam de fakkel over en is ook 2 jaartjes wezen verkopen, super vroeg wakker altijd :p Nu is die er als koper naartoe. Koninginnemarkt is serious business :p Een kennis van mij had een keer iets van 200-300 frikadellen gebakken en meegenomen om te verkopen. Ze was niet eens begonnen of de politie had al ingegrepen (voedsel mag je niet verkopen zonder vergunning) lol.
 
Top Bottom