HollovVpo1nt
Banned
Ben op zoek naar een nieuwe telefoon, maar ben totaal niet op de hoogte van de laatste dingen (ik heb momenteel nog een Nokia van +5 jaar geleden)
Volgens mij zijn de HTC One, Iphone 5 en Samsung Galaxy S4 een beetje frontrunners momenteel. Iemand ervaring met deze telefoons, of zijn er nog andere interessante keuzes?
En qua provider/abonnement/winkel om te kopen? (dat laatste is meer de reden dat ik het hier vraag)
Ik neig naar een Galaxy S4 (of een S3, ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste) aangezien we hier in huis al enkele Samsung telefoons/tablets hebben liggen en ik daar dus al wat bekend mee ben.
De toptoestellen van het moment zijn:
iOS: de iPhone 5.
Android: Galaxy S4, HTC One en Sony Xperia Z
Windows Phone: Nokia Lumia 920
iPhone en Lumia in mindere mate, ze zijn al wat ouder nog even duur als de rest. Wat de Android toptoestellen betreft, de grootste nieuwigheid is 1080p. De gebruikservaring is ten opzichte van de toptoestellen van vorig jaar niet veel beter. Ik weet niet wat je budget is, maar de nieuwe toestellen zijn peperduur. Ik heb zelf ze Xperia Z, maar dat heb ik te danken aan de acties van T-Mobile waarbij ze 24 maanden korting op je abonnement geven.
Wat is je budget, belgedrag en eventuele internet voorkeur?