• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Okej okej. :)

Två timmar lång Sony. Helvete.
Två timmar är knappt tillräckligt med tid med tanke på vad dom kommer att snacka om!

FFXIII Versus renamed to XV
The Last Guardian footage + release date
FFX/X-2 HD footage
No DRM
$399


BELIEVEEEEEE
 

Groof

Junior Member
Ååååhåhhåhåhåhåhåhå vill fan kolla på varenda jävla live stream, men icke. Flickvännen skulle mörda mig. Vill åtminstone försöka hinna med Sonys, men urk på 2 timmar
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ååååhåhhåhåhåhåhåhå vill fan kolla på varenda jävla live stream, men icke. Flickvännen skulle mörda mig. Vill åtminstone försöka hinna med Sonys, men urk på 2 timmar
Gör som jag gjorde: förklara till henne att det här händer en gång om året och att det betyder väldigt mycket för dig.
 

strafer

member
Jag dör.

ohmyzodmhx6s.jpg
 
the fuck? Så om det står "15 gig stort" så laddar jag hem 30 gig? That makes no sense. Det jag hämtar hem är ju en installationsfil..

Och nej, jag blev plusmedlem nyss så det var en ganska lång kö med olika saker och ting.
För övrigt hade jag 6 gig kvar i morse. Kanske är det klart när jag kommer hem från jobbet! :)

Du behöver 30 GB utrymme för att kunna installera spelet. Sedan tas installationsfilen bort och endast 15 GB återstår.

Aa, precis som archnemesis säger.

Om du nyss blev plusmedlem finns det två nice saker du kanske inte vet (eller så vet du redan, men ifall att): När du laddar ner filer kan du gå längst till vänster på XMB och trycka på "stäng av" och sedan "stäng av när alla filer installerats", så stänger PS3:an av sig själv när det är klart. En annan sak är att du under inställningar kan ställa in PS3:an så att den startar av sig själv någon gång under natten och installerar uppdateringar och synkroniserar trophy-information. De flesta ställer in den så att den startar 04:00. Fast du visste säkert redan det där.

Men, jag är ju taggad :_: Jättejättejättejättemycket juuuu!

SWEDEN-TIMEZ

http://i.imgur.com/kXOFTQl.png[IMG][/QUOTE]

GT blandar ihop CET med CEST men man får ha förbiseende. Ser ganska laddat ut. Just nu har jag 195 videos i min titta senare lista på Youtube. Jag måste plöja så jag får plats med alla videos som kommer komma upp. Shit asså måndag och tisdag kommer ju bara bli livestreams, GT och Youtube. Onsdag, torsdag och fredag lär bli en jäkla massa Youtube och GT också. Suger stenhårt att jag börjar 07:45 på både torsdag och fredag. Dock ledig mån - ons.
 

Gurvon

Neo Member
Ååååhåhhåhåhåhåhåhå vill fan kolla på varenda jävla live stream, men icke. Flickvännen skulle mörda mig. Vill åtminstone försöka hinna med Sonys, men urk på 2 timmar

Du får givetvis se till att mörda henne först då ;)
 

Drencrom

Member
Blir intressant att se vad Sony sitter och trycker på, inga läckor än precis som deras Feb reveal.

Är det bara jag eller har "who quoted me" försvunnit igen?

Det är nere under E3.

Mm hade tänkt göra nåt sånt. Men frågan nu är snarare om man pallar sitta uppe till 5 haha

Tsk, tsk.

Jag trodde ni grabbar var äkta gamerz, att sitta uppe en hel natt är ingenting für fán!

(ni kan ju annars lägga er på kvällen och sätta alarmet runt 3 i natt)
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Gamla Playing > GAF >>>>>>> Allt annat >>>>>>>>>>>>>>>>> Loading just nu
hur förklarade du mkp då? :)
:3 vem har sagt att det inte ÄR mkp?
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Var det inte Ubisoft som typ gav alla vattenpistoler och alla fick "skjuta" varandra?
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Hehe well jag har sett honom gulla med julyzerg så mycket så jag antog att han redan hade sitt..:p
julyzerg är ett skämt i jämförelse med mig
 

Kenka

Member
Ååååhåhhåhåhåhåhåhå vill fan kolla på varenda jävla live stream, men icke. Flickvännen skulle mörda mig. Vill åtminstone försöka hinna med Sonys, men urk på 2 timmar
Nice touch. I steal it. Sorry to hear you live dangerously.

Två timmar är knappt tillräckligt med tid med tanke på vad dom kommer att snacka om!

FFXIII Versus renamed to XV
The Last Guardian footage + release date
FFX/X-2 HD footage
Chrono Trigger remake for PS4
Wipeout PS4
$299


BELIEVEEEEEE
I didn't know you were on the Sony side of the Force. I hope you are right about your prediction, especially, I dare to say, with the slightly crazy one you threw
 
Hur många kinect spel tror ni de kommer visa? Mer än fem stycken? Färre?

Alla spel lär ju kräva Kinect. Tror dock inte att de kommer visa så många spel som har fokus på Kinect (typ som Kinect Sports). De fattar nog att publiken inte kommer dit för att se sånt. Kanske.
 

waypoetic

Banned
Hur många kinect spel tror ni de kommer visa? Mer än fem stycken? Färre?

Fem är för många enligt mig, men å andra sidan så är det ju här Microsoft vi pratar om och de verkar inte ha koll på vad deras fans vill ha - det har ju de senaste årens presskonferenser på E3 bevisat, för att inte tala om deras avslöjande av den nya Xbox:en.

Två Kinect-familjespel, det räcker, nå Kinect-spel för hardcore-gamers är bara ett kulregn rakt ner i båda fötterna. Dom lär väl visa "Ryse" kan jag tänka mig.
 
Top Bottom