• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Knugen

Member
jJGHhY4Lkikoy.jpg

Otto glass motherfuckers! Betala för två kulor få fem/sex stycken.
 

zon

Member
Natur/Natur på gymnasiet, sen Bachelor of Business Administration i USA på University of San Diego, sen lite EU-rätt på Södertörns följt av 60p Statistik på SU. Sen jobb ett gäng år och nu (tog examen 2012) en Master of Science i Nationalekonomi från HHS.

Jösses, använde du studielån och liknande under allt studerande?
 

Groof

Junior Member
ringde till tjejen pepp som fan för att höra hur hennes helg har varit.
slutar upp med ett 2 timmars samtal om hur hon ville göra slut
AU7Amsc.gif
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
ringde till tjejen pepp som fan för att höra hur hennes helg har varit.
slutar upp med ett 2 timmars samtal om hur hon ville göra slut
AU7Amsc.gif
Över telefon? Low claaaaaass!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
så kan det gå när man är långdistans. slutade upp med att hon ville ha "mer tid till att tänka" herpderp
Ahh, distansförhållanden är tuffa kan jag tänka mig!
 

Knugen

Member
Du kommer aldrig få se mig naken om du ska bete dig på detta vis.

Förlåt... :(

Skånsk glass? Trodde ni bara käkade spittekaga. Nå, smakar glassen spittekaga istället?

Fan det var ett tag sen man åt spittekaga
(har aldrig gillat skiten).

Men glassen var gudomlig! Min polare beställde 3 kulor, han fick typ 8 och fick ont i magen resten av dagen haha.
 

Ledsen

Member
Hello Sweden-GAF!

I'm planning to go on a road trip around Sweden (and potentially Norway) in a couple of weeks. So far I only have one destination and that is the northern end of Kungsleden trail up north near Kiruna.

Can you recommend any places/hiking trails to see between Malmö and Kiruna?

One of my colleagues suggested to walk the Sörmlandsleden between Gnesta and Mariefred, but I will need to do at least one more stop between that place and the Kungsleden.

I've been to Stockholm before so I can skip that, and I kinda want to avoid the bigger cities anyway.

Representing my current home county, as you can see it's very close to Höga Kusten as well:

http://www.svenskaturistforeningen....and/Jamtland-mountains/The-Jamtland-Triangle/

Swedish Tourist Association said:
The Jämtland Triangle

This is a classic Swedish hiking trail, between the mountain stations at Storulvån, Sylarna and Blåhammaren. They are located at a comfortable day stage distance from each other.

The Jämtland Triangle is full of vastly different experiences. You pass profusions of flowers, glaciers, remnants from the ice age to the Caroline era, rough-legged buzzards, golden plovers and long-tailed skuas.

The most usual is to start at the easily accessible Storulvån and walk with the sun, with Sylarna Mountain Station as the first stop. You can and should usually spend an extra day in the mighty Sylarna massif. A rolling bare mountain landscape is all around, continuing north towards Blåhammaren. You then follow the Ulvån valley downstream from Blåhammaren to Storulvån, with the mountain birches intense green in the summer and fascinating colours in the autumn. Larger waters have footbridges or are equipped with bridges to cross. Walk down and drink from the clear waters. The path is wide and well-used, but you can also choose your own route over the mountain moors.

StoValaLjung_474.jpg


a86279e1b12827576ad2afd0a7e6cb4b.jpg


8373260963_4b5a37e00b_c.jpg


Förlåt... :(



Fan det var ett tag sen man åt spittekaga
(har aldrig gillat skiten).

Men glassen var gudomlig! Min polare beställde 3 kulor, han fick typ 8 och fick ont i magen resten av dagen haha.

Åhus bitch, Glassbåten!
 

strafer

member
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque ut dolor vel mi ultrices lacinia. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec ornare dui enim, quis pellentesque felis mattis vitae. Ut ullamcorper accumsan magna non fringilla. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nam et ultrices neque. Curabitur id tempus enim, in accumsan massa. Etiam ultricies mauris quis nunc pulvinar, id vehicula lectus adipiscing. Ut ac turpis eu odio tristique consequat. Vestibulum et dolor in libero gravida sagittis.

Duis a mollis ligula. Curabitur euismod mauris in laoreet cursus. Quisque vel dui ornare urna fermentum lacinia sit amet sit amet metus. Donec eu lectus ultrices nulla semper congue nec a erat. Phasellus semper ipsum non mi pharetra, et fermentum odio vulputate. Sed ac sodales risus. Aliquam dui metus, consectetur vehicula ligula at, scelerisque mollis eros. Sed posuere erat eu tellus eleifend, vitae sagittis nunc dictum. Vivamus vel elit dictum, bibendum mauris ac, eleifend eros.

Proin a neque feugiat elit hendrerit vestibulum eget vel sem. Donec non diam velit. Pellentesque at diam nec felis luctus ultrices at sed velit. Quisque ut facilisis nunc, tincidunt euismod dui. Vestibulum cursus ligula ac porta adipiscing. Phasellus tincidunt ipsum fermentum sapien dignissim, non ullamcorper velit hendrerit. Etiam eget nibh placerat, tincidunt nibh quis, auctor est. Proin dapibus, elit quis tincidunt laoreet, turpis nunc blandit ante, ultricies pharetra nisl felis vitae ligula. Aliquam commodo, sapien vitae gravida ultrices, mauris nunc egestas mauris, sed pulvinar nisi ligula eu est. Fusce laoreet sapien a gravida pellentesque. Cras sed tellus consequat, gravida erat tempor, varius felis. Praesent dignissim sollicitudin mauris vel porttitor. Sed elementum eros vehicula, egestas dolor ut, venenatis lectus.

Nullam vel vehicula lectus, sit amet cursus mi. Nam sit amet semper neque. Nunc pretium nisl ut urna semper porttitor. Cras metus magna, rhoncus eu malesuada a, fringilla ut augue. Suspendisse malesuada orci at pharetra gravida. Proin scelerisque nec arcu sit amet lobortis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie lorem luctus lectus scelerisque semper. Maecenas enim metus, gravida non ligula sed, malesuada auctor purus. Aenean semper iaculis sem bibendum porta. Nam a risus cursus, pretium mi eu, faucibus eros. Suspendisse pellentesque nisi et venenatis sagittis. Mauris ut mattis elit, eget fringilla lacus. Aenean bibendum tortor a volutpat aliquam. Aenean ut congue justo.

Aliquam sit amet luctus metus, vitae pretium odio. Nunc gravida metus nec tellus aliquet ornare. Sed eu convallis metus. Etiam volutpat metus nec iaculis egestas. Morbi ut erat dui. Vestibulum vitae fermentum felis. Ut in est tempor, interdum tortor et, mattis risus. Quisque accumsan interdum elit, vitae rhoncus enim hendrerit ac. Aliquam vestibulum urna ac orci ultricies, at posuere dolor placerat. Nulla facilisi.
 

waypoetic

Banned
Det här med att sälja brädor på nätet var ju inte det lättaste - och lägga upp en annons på blocket lär väl bara resultera i "ey jag köper den skateboard! 100 kronor!".

Nä, men jag kanske ska försöka hitta nå forum..
 

Forsete

Member
Battle report:
Fly report status: No contact today, the enemy is apparently lazy [STOP] Or is this the calm before the storm? [STOP]
Love you always, Forsete XOXOXOXO [FULL STOP]

Du har tur att modsen inte läser här och bannar dig för spam lol

Kan du inte latin? LOLZ.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Vem fan kan inte latin nu för tiden?!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Undrar verkligen vad han dog av, många spekulerar ( förståeligt ) att det var hans vikt som ledde till det hela. Sååå illa var det inte tycker jag, speciellt inte med tanke på han ändå bara var 34 år gammal.

Men men, riktigt taskigt läge, synd om hans vänner och familj. Kommer kännas konstigt och lyssna på nästa bombcastavsnitt :/
 

Ledsen

Member
Undrar verkligen vad han dog av, många spekulerar ( förståeligt ) att det var hans vikt som ledde till det hela. Sååå illa var det inte tycker jag, speciellt inte med tanke på han ändå bara var 34 år gammal.

Men men, riktigt taskigt läge, synd om hans vänner och familj. Kommer kännas konstigt och lyssna på nästa bombcastavsnitt :/

Han hade sömnapné så det kan vara mer sannolikt... RIP :(

Thanks! That looks great! I think that's going to be one of my stops.

Cool! Let me know how it is, shamefully I haven't done it myself yet even though it's such a classic hiking trail and I actually live in the county... my excuse is I only moved there 6 months ago.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Fuck dark theme GAF!

</iOSexclusiveGAF>
 

Groof

Junior Member
Gjorde en synundersökning för linser idag. Gick åt helvete. Att prova linser var hundra gånger svårare än väntat. Hur svårt ska det vara? Mina ögon vill bara inte.

Vet precis hur det är. Kan fortfarande inte sätta in linser. Får kanske ta och gå tillbaka en av dessa dagar och försöka igen.
Jag fick i läxa att varje dag, till och från, försöka peta mitt öga utan att blinka. Det hjälpte lite grann, faktiskt.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Stafeeeeeeeer! Kolla in min avatar nu i dark GAF! Fint :D?
 
Top Bottom