• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Corky, 66 dagar sedan du var online på Steam! U OK BRO?
 
Alt+I (som i Ingvar) alternativt Alt+F4. Om du föredrar att använda en mus, så tror jag att du måste flytta muspekaren till det nedre högra hörnet.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Corky, 66 dagar sedan du var online på Steam! U OK BRO?

Han har väl inget riktigt internet längre?

RIP 1994-2013

Varför :(?


Shit justja, steam. Det saknar jag som fan. Nej jag har verkligen inget "riktigt" internet längre, har inget internet överhuvudtaget, kommer få så mycket skit för att jag browsar GAF o dret under jobbtid :p.

Har ingen pc ens nuförtiden... bara Mandela och de rikaste knarkkungarna som har råd med det här i Sydafrika.
 

strafer

member
Sex i munnen.

ibhtQbGa8IntOy.jpg
 

jorma

is now taking requests
Marabou? Jag vill inte vara nån jävla choklad-snobb men vafaaaaaan. Tar ni med er åbro original/pripps blå till grillfesten också? Heh.
 

waypoetic

Banned
Marabou? Jag vill inte vara nån jävla choklad-snobb men vafaaaaaan. Tar ni med er åbro original/pripps blå till grillfesten också? Heh.
Du köper 50 krs öl då eller? Jag är en vin-kille men inte köper jag en flaska för 180 om jag ska på fest, snarare nått för ~60 kr.
 

Bri

Member
Ska man köpa ljus lager så fungerar fan det mesta förutom Åbro. Har gjort smaktest och gjort bort mig totalt, efter det så köper jag något som inte smakar riktigt illa och är lättdrucket. Sen är det bara att häva.
 
Top Bottom