• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

waypoetic

Banned
asså grabbar...
OM71OFH.jpg
Så god. Sportbröd å det där är en hit!
 

Leezard

Member
Här har du ett chockladpålägg för 16 kr.
Här har du ett chockladpålägg för 30 kr.

Och då väljer man det som kostar mer? Nä.

men köper du det som kostar mindre så kommer du hela kvällen tänka:
"tänk om jag ändå köpt nutella istället".
 

waypoetic

Banned
men köper du det som kostar mindre så kommer du hela kvällen tänka:
"tänk om jag ändå köpt nutella istället".
Senast jag åt Nutella var... Mer än 15 år sen. Hursom, chockladpålägg som chockladpålägg. Jag äter det extremt sällan. Förvånad att den Marabou/Philadelphian fortfarande går att äta.
 

Forsete

Member
Ni vet hur brassarna piratkopierar AIDS-medicin med statens godkännande eftersom de vägrar betala licensavgifterna..

detta är samma sak... sverige med hjälp av Marabou och Philadelphiaost piratkopierar nu Nutella.
 

jorma

is now taking requests
Här har du ett chockladpålägg för 16 kr.
Här har du ett chockladpålägg för 30 kr.

Och då väljer man det som kostar mer? Nä.

Man väljer det som smakar bäst.

Och ja Strafer, det ÄR ett fritt land. Du får tråna efter Marabou hur mycket du vill. Hur wtf det än är :p
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Vad är den senaste skandalen i Zverjget? Hjälp mig hålla mig up to date.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Strafer pinkar på badrumsmattan.

Skvaller brukar väl ändå innebära något som inte är allmänt kännt.

Hoppas Corky vet hur man gör, hur annars ska han tugga sig ur sopsäcken hans blivande kidnappare kommer slänga in honom i?

Jag börjar anpassa mig, ge mig ett par månader till så är det jag som är kidnapparen i dramat.
 
Kan knappt ens minnas vilka nyheter som varit aktiva de senaste dagarna. Ett helt gäng politikersnack, bland annat vill Löfven att Reinfeldt ska be om ursäkt till en halv miljon svenskar angående a-kassan. Aftonbladet har fokuserat på USA-dödsstraffen den senaste veckan. Och så det vanliga, folk som kidnappas, våldtas och dödas i Sverige.
 
Vad är den senaste skandalen i Zverjget? Hjälp mig hålla mig up to date.

Kan knappt ens minnas vilka nyheter som varit aktiva de senaste dagarna. Ett helt gäng politikersnack, bland annat vill Löfven att Reinfeldt ska be om ursäkt till en halv miljon svenskar angående a-kassan. Aftonbladet har fokuserat på USA-dödsstraffen den senaste veckan. Och så det vanliga, folk som kidnappas, våldtas och dödas i Sverige.

Rasisttåg på Parken Zoo. (Förra) Veckans snackis.

När uppfann dom nöt creme i leverpastejspack? Att slita upp nöt creme pack med käften utan att få vit plast fast mellan tänderna är en egenskap alla borde lära sig när dom är unga.

Köpte aldrig nöt creme. Alla gjorde det när jag var liten spoling men såg aldrig vitsen med det. Äckligt och otympligt, har sett att det finns som plockgodis nu också. Urk.
 

Forsete

Member
Vodka eller brudar maybe.

Kan inte ryssar lukta sig till vodka? Låter riskabelt.

Är äran och hjältarnas land ryssland med i samarbetet som gör att vi slipper betala tull eller riskerar man på att åka på farbror statens ockeravgifter?
 
Top Bottom