• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

zon

Member
rip rakaka
världens bästa sida

Det där fick minnena att flöda något rejält

Jag minns när greykarn spelade i klanen tepåse tillsammans med en kille vid namn fizban. Fizban var en trevlig prick. Iceman kände jag i några år när vi spelade på samma CS servrar innan han på allvar började att skriva nyheter för olika esport-sidor, han och hans vänner kom från en liten by nere i Skåne om jag inte minns fel. Han var bättre på att skriva än panga hs. ;)
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

KAOz

Short bus special
Fan Poetic. Bannad. IGEN!? Teh fuck.

Also, Wolf, wtf, spela klart Spec Ops The Line. Och det är inte Chapter 7 det börjar bli lika bra. Chapter 8 är där saker verkligen börjar hända, samt karaktärsutvecklingen börjar på riktigt.

Älskar att i början av spelet är man "Cover me, reloading." och "Tango down!". Men i slutet är det "I DON'T HAVE TIME FOR THIS SHIT!" och "Got that motherfucker! FUCK YOU!" Eller bara gutturala gurglanden.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
bra bra bra bra
 

strafer

member
Jävla nattfjäril/dagsfjäril som sitter på min vägg. Har suttit där hela natten.

Vet att den är ofarlig men jag hatar det iaf.
 

Knugen

Member
ndssh.jpg
 

NotLiquid

Member
Rätt så förvånande att gå in på en tråd och inse att många medlemmar man känner igen också är från Sverige.

Kanske ett bra tillfälle att förbättra min dåliga Svenska.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Gillar svaren jag fått!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
lolxbonloo

Köpte 360 day 1 och säkert spenderat alldeles för mycket på spel, dlc, xbla och andra tjänster på platformen. Säkert ägt 8-10 olika boxar under åren också. Gillade konsolen väldigt mycket men började ogilla den mer och mer ju mer skräp allt blev. Känns verkligen som att MS ger Sony "segern" på ett silverfat. Hur jävla mycket de än försöker med sin patetiska damage control.

edit: Yoshi din jävel, varför skvallrar du inte om dina pc-specs? Har du fixat sli titan?! HARDU!?!
 
Fan vad piss det är att spela med randoms i TLOU. Oavsett level så kan dom fan suga kuk. Mitt lag åkte precis på däng och det andra laget hade 7 liv kvar. Mina downs var 11 och executions 7. Då ska fan ens eget lag suga något överjävligt för att man ändå ska åka på stryk.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Varför tror folk att jag har m-m-monsterkill specs?! Quad SLI? SLI öht? Shieeeet, dessa spekulationer!
 
så jävla less på att vi svenskar ska vara bror duktig i andra länder. Det enda som rapporteras från friidrottsvm är Emmas naglar och hur modig hon är. who gives a shit liksom.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Aru... det där med de där naglarna. Kallabalik och kaos!

Ibland känns det skönt att leva i ett land där man blir dödad för ett ciggpaket.
 
så jävla less på att vi svenskar ska vara bror duktig i andra länder. Det enda som rapporteras från friidrottsvm är Emmas naglar och hur modig hon är. who gives a shit liksom.

Hur menar du nu?

Har du något problem med själva manifestationen i sig själv? Det är väl utmärkt (om än kanske inte "modigt" som DN skriver) att hon markerar mot diskriminering och trångsynthet och för mänskliga rättigheter?

Eller tycker du inte om uppmärksamheten det har fått? Varför i så fall? Om det är ett utmärkt budskap är det väl också utmärkt att det får uppmärksamhet? Ironiskt nog hade hela historien inte alls fått lika mycket om inte Isinbajeva uttalat sig homofobiskt mot manifestationen, så om det är någon du ska vara irriterad på är det väl henne.
 

Forsete

Member
Europa Universalis IV är fuckin awesome. Fick ju med Crusaider Kings II också vilket jag aldrig lirat förr. Men jag tycker om det starkt, så nu vet jag inte riktigt vilket jag vill spela. :p

Man kanske ska börja med CKII iom att saven går att göra om till en EU4 save.
 
Hur menar du nu?

Har du något problem med själva manifestationen i sig själv? Det är väl utmärkt (om än kanske inte "modigt" som DN skriver) att hon markerar mot diskriminering och trångsynthet och för mänskliga rättigheter?

Eller tycker du inte om uppmärksamheten det har fått? Varför i så fall? Om det är ett utmärkt budskap är det väl också utmärkt att det får uppmärksamhet? Ironiskt nog hade hela historien inte alls fått lika mycket om inte Isinbajeva uttalat sig homofobiskt mot manifestationen, så om det är någon du ska vara irriterad på är det väl henne.

sport och politik hör inte ihop.
 
Top Bottom