• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Bokade PS4 just now... god damn, dat hype
 

Forsete

Member
Bokade PS4 just now... god damn, dat hype

Welcome to the club bro.

Ser ut att bli en mycket trevlig maskin. Jag gillar Sonys inriktning på att släppa tyglarna lösa och tillåta en herrans massa olika spel. Det påminner om PSX och PS2-erans inställning, förhoppningsvis får vi samma massiva utbud av olika spel.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Får man komma över på saft och bulla sen och testa? :)
Du får mer än bara saft och bullar om du vill :3
no homo
Men seriöst, kom whenever! Du vet vart jag bor typ, bara att PMa när du vill ha specifikationer :D
 
Men med din jämförelse så är ju Killzone bättre.

bush-confused-frown-aa.jpg
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
:D

Desperat att hitta intelli 3.0 mus :( Min har gått sönder (igen)... och dom har slutat tillverkas... fffffffffffffffffffffff
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ja! Men 500:-?!

:_: Jaja, är väl desperat...
 

Knugen

Member
Alla vet ju att logitech har dem bästa mössen(vet inte om det gäller fortfarande?), det enda dåliga är att mx518 inte finns längre!

Edit: Jag fick nyss reda på att jag var en av 7 kandidater som skulle få jobb varav 3 skulle gå vidare, shieeeet typ 43% chans ju! Dock så var jag den som hade mest erfarenhet enligt arbetsgivaren. Pirrigt
 

KAOz

Short bus special
Pojkar, flickor, damer, herrar.

Hur uttalar man ordet konsol egentligen? Som i spelkonsol.

Är det "kon-såll" eller "kon-soool"? Är det dialektalt olika? Who knows. Tell me!

Edit: Jag fick nyss reda på att jag var en av 7 kandidater som skulle få jobb varav 3 skulle gå vidare, shieeeet typ 43% chans ju! Dock så var jag den som hade mest erfarenhet enligt arbetsgivaren. Pirrigt

Hade du minst tuttar är du körd dock.
 

KAOz

Short bus special
Än så länge pratar ni som jag gör.

Vad i helvete. Måste ta det här med min polare. Han säger "kon-soool". Stockholmare.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Insåg när jag satt och sket att PS4 släpps samma dag som Dreamhack Winter börjar... och jag har redan bokat tåg/hotell/event-pass för hela skiten... skjut mig Sony, skjut mig.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
helvetes jävla skit helveteawfioghasfhasfhasfihasf

Någon moderator bytte min jävla tag :(

Är så sur, HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 

Drencrom

Member
helvetes jävla skit helveteawfioghasfhasfhasfihasf

Någon moderator bytte min jävla tag :(

Är så sur, HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Hahaha, jag kommer ihåg tråden där du fick din Rage Apologist tag när du stog upp för snubben som skrev ragemail via PSN. Var en lurker på den tiden.

Du ska vara glad att du har tag och är älskad som vissa andra inte är ;)
 
Top Bottom