• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Hahaha, jag kommer ihåg tråden där du fick din Rage Apologist tag när du stog upp för snubben som skrev ragemail via PSN. Var en lurker på den tiden.

Du ska vara glad att du har tag och är älskad som vissa andra inte är ;)
WAIT! Jag har aldrig riktigt fattat vilken post det var som gjorde att jag fick min förra tag... har alltid trott att det varit för att jag rage'at så mycket på spel o_o. Du måste ge mig en hint eller något vilken topic det var! Har alltid velat veta ursprunget till min förra tag!
 

Drencrom

Member
WAIT! Jag har aldrig riktigt fattat vilken post det var som gjorde att jag fick min förra tag... har alltid trott att det varit för att jag rage'at så mycket på spel o_o. Du måste ge mig en hint eller något vilken topic det var! Har alltid velat veta ursprunget till min förra tag!

Ah, på så vis! Det var en snubbe som gjorde en tråd om att han blev orättvist bannad på PSN eftersom han 'inte hade gjort något fel'. Det visade sig iaf att han hade skrivit en del ragemail efter matcher i Killzone 2 och nån rapportera honom och du stog upp för honom i tråden (innan det blev bevisat att han hade skickat sånt) för du trodde inte han skulle gjort nått liknande typ. Därmed 'Rage Apologist' lol

Förtjänar jag en kaka nu? :)
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ah, på så vis! Det var en snubbe som gjorde en tråd om att han blev orättvist bannad på PSN eftersom han 'inte hade gjort något fel'. Det visade sig iaf att han hade skrivit en del ragemail efter matcher i Killzone 2 och nån rapportera honom och du stog upp för honom i tråden (innan det blev bevisat att han hade skickat sånt) för du trodde inte han skulle gjort nått liknande typ. Därmed 'Rage Apologist' lol

Förtjänar jag en kaka nu? :)

Du det var som fan! Jag minns ju till och med den tråden! Det var en Sony-fanboy (kommer inte ihåg hans namn men det ska jag ta reda på) från typ Spanien eller något sånt - polare med en annan GAFer som heter Fersis. Shieeeeet, måste leta efter den tråden!

Om jag hittar ursprunget får du hur många kakor du vill :D!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Härligt härligt!

Kan jag byta ut mitt oändliga kak supply mot att komma över och lira PS4 istället? ;)
Klart att du kan! Kommer att ha massvis med PS4-hype events under dom dagarna... det blir dock tyvärr inte på launchen pga detta:
Det finns bara en sak du kan göra Yoshi: Bombhota DH så du får dina pengar tillbaka och kan spela PS4.
:(

Bor du i Örebro? Finns ju ett par ÖrebroGAFers som lätt skulle kunna hänga på!
 

Drencrom

Member
Klart att du kan! Kommer att ha massvis med PS4-hype events under dom dagarna... det blir dock tyvärr inte på launchen pga detta:

:(

Bor du i Örebro? Finns ju ett par ÖrebroGAFers som lätt skulle kunna hänga på!

Ojoj smickrande, jag kan nog dock inte då jag bor i Umeå. Men jag hoppas jag har chansen att vara med på en SweGAF träff nån gång framöver!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ojoj smickrande, jag kan nog dock inte då jag bor i Umeå. Men jag hoppas jag har chansen att vara med på en SweGAF träff nån gång framöver!
Oj, det var rätt så långt ifrån Örebro :( Men ja, vi håller oss i den här tråden och ser vad det blir i framtiden :D
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
GISSA VEM SOM PRECIS FIXAT INTERNET IGEN :D

CORKY, SLÄNG DIG I VÄGGEN

NU ÄRRE JAG SOM ÄR HERREN PÅ TÄPPANNNNNN
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
GISSA VEM SOM PRECIS FIXAT INTERNET IGEN :D

CORKY, SLÄNG DIG I VÄGGEN

NU ÄRRE JAG SOM ÄR HERREN PÅ TÄPPANNNNNN
sa nån internets?
X9LLCku.png
 

zon

Member
Klart att du kan! Kommer att ha massvis med PS4-hype events under dom dagarna... det blir dock tyvärr inte på launchen pga detta:

:(

Bor du i Örebro? Finns ju ett par ÖrebroGAFers som lätt skulle kunna hänga på!

Jag bor i Ystad. Home of Wallander!

sa nån internets?
X9LLCku.png

Din slyna... och jag måste sitta med comviq mobilt bredband för hyresvärden låter installera Tele2 fiber men ser aldrig till att aktivera det. :((((
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Skrytmåns! Här har jag blivit skitglad att jag tillslut fixat Internet så jag slipper d/cas en gång varje 5 min :D Nu kan jag spela D2 och SC online igen :D
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Skön kväll ikvälllllllllllllllllllllllll
 

zon

Member
Jag vet inte om de här redan postats i den här tråden, men den här killen lyckas fånga Sverige jävligt bra (trots att det rör sig om retrofuturism):

http://www.simonstalenhag.se/bilder/fjarrhandske.jpg[/IMG
[IMG]http://www.simonstalenhag.se/bilder/dusters1024.jpg[/IMG
[IMG]http://www.simonstalenhag.se/bilderbig/gangmaskiner_1920_badge.jpg[/IMG

[url]http://www.simonstalenhag.se/[/url][/QUOTE]

Ganska coolt koncept måste jag säga, jag tror inte jag har stött på det innan. :)
 

Groof

Junior Member
Vad tycker ni om Need for Speed Most Wanted, ni som spelat det? Jag har haft suget efter ett bilspel efter all Driveclub hype och vill ha nåt trevligt att spela. Är det värt det?
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Vad tycker ni om Need for Speed Most Wanted, ni som spelat det? Jag har haft suget efter ett bilspel efter all Driveclub hype och vill ha nåt trevligt att spela. Är det värt det?

Det är typ ett något modererat "Burnout Paradise 2", gillade du Paradise så kommer du gilla NFSMW.
 
Top Bottom