• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Hörs imorgon SWEGAF :3! GTAVVVVVVVVVVVVV!
 

Bri

Member
Visst, men numera är det begränsat till 2 PS3 plus 2 PSP/PSV.

Okej. Rent hypotetiskt, skulle en kunna köpa NHL 14, dela med sig av sitt konto till en annan PS3:a, ladda ner spelet där också, logga in på ett annat konto, så kan man alltså spela mot varandra på två olika PS3:eek:r, fast samma NHL14?
 

Drencrom

Member
Okej. Rent hypotetiskt, skulle en kunna köpa NHL 14, dela med sig av sitt konto till en annan PS3:a, ladda ner spelet där också, logga in på ett annat konto, så kan man alltså spela mot varandra på två olika PS3:eek:r, fast samma NHL14?

Ja det fungerar
 

waypoetic

Banned
Avslutar den här dagen med filmen "jOBS" och vin. Imorgon är det GTA 5 och i övermorgon så är det dags för iOS 7.

Oh happy motherfucking days ya'll <3
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Avslutar den här dagen med filmen "jOBS" och vin. Imorgon är det GTA 5 och i övermorgon så är det dags för iOS 7.

Oh happy motherfucking days ya'll <3
Den heter Jobs numera, dom blev lite klipska och sket i bajsNamngivningen.
Filmen är väl inte speciellt bra ändå tydligen.


GTA5! sitter på flyg till Stockholm om en timme. Sen till London senare på eftermiddagen... Inte mycket tid till spel idag inte!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

Keen

Aliens ate my babysitter
Avslutar den här dagen med filmen "jOBS" och vin. Imorgon är det GTA 5 och i övermorgon så är det dags för iOS 7.

Oh happy motherfucking days ya'll <3


Redan installerat iOS7 :)

Får se hur jag gör med GTAV, köpa nu eller nästa vecka.
 

lilltias

Member
Image.aspx


Sjukt jävla gott. Och det slog mig precis, svensk naturell yogurt är > ALL ANNAN YOGURT. Går inte att hitta ens nästan lika bra i andra länder. Och nej, kom inte och jämför med turkisk eller grekisk! :)
 

jorma

is now taking requests
Var på webhallen för att hämta ut gta5 nu, och det var en ganska rolig syn. En strid ström av grabbar (och en tjej!) 25-30 som lämnade affären med en påse innehållande ett spel.

30 pers före i kön, men det tog bara 5 minuter, alla skulle ha exakt samma sak.

Jag kände mig inte direkt som en special snowflake när det blev min tur...
 

Bri

Member
Image.aspx


Sjukt jävla gott. Och det slog mig precis, svensk naturell yogurt är > ALL ANNAN YOGURT. Går inte att hitta ens nästan lika bra i andra länder. Och nej, kom inte och jämför med turkisk eller grekisk! :)
Turkisk yoghurt med AXA Guldmüsli är en säker vinnare. Men naturell är inte så pjåkig den heller.

Angående GTA så köpte jag den svindyra licensen från PSN och mår nu lite dåligt. Double dippar väl om det kommer till PC antar jag. Hype är bajs.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Tvättar kläder, gymmar, bajsar och duschar... ja, allting man kan possibly tänka sig innan jag går och köper skiten :)
 

rossonero

Member
Spelade nog inte GTA IV mer än en timme, men är så hypad för GTA V. Speciellt efter att ha hört om Sesslers recension :lol

Orka vänta på PC-versionen dock, SR3 och SR4 får duga till dess.
 

Ledsen

Member
Spelade nog inte GTA IV mer än en timme, men är så hypad för GTA V. Speciellt efter att ha hört om Sesslers recension :lol

Orka vänta på PC-versionen dock, SR3 och SR4 får duga till dess.

lol var ordet! shit den mannen krystade verkligen ur sig allt ordbajs han hade samlat ihop under en hel livstid.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Knallade in på Gamestop (enda valet här) efter mina flygturer. Dom hade ett par 360 exemplar kvar som inte vart förvildade. Win!

Edit. Förbokade! Autocorrect!
 
Nutellamacka > Grand Theft Auto V

Visa mig en matematisk beräkning som bevisar motsatsen om ni kan.

Om Nutellamacka = x och GTAV = y samtidigt som njutbar tid med objektet är t^antal minuter som man njuter av det och antal olika saker man kan göra med objektet är o^

Då är Nutellmacka X x T^3 x O^5 och GTAV Y x T^500000 x O^100 så ser vi att infact så är det GTAV > Nutellamacka.
 
Om Nutellamacka = x och GTAV = y samtidigt som njutbar tid med objektet är t^antal minuter som man njuter av det och antal olika saker man kan göra med objektet är o^

Då är Nutellmacka X x T^3 x O^5 och GTAV Y x T^500000 x O^100 så ser vi att infact så är det GTAV > Nutellamacka.

Fast din sats antyder ju att X-värdet är samma som Y-värdet, men X-värdet är ju åt helsike mycket högre eftersom en tugga av nutellamackan är bättre än tio timmar med GTA V. Så typ: X = 1000000000 och Y = 100, visar att Nutellamacka > GTA V.
 
Top Bottom