• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Snart?! Påväg till jobbet nu, iklädd i tshirt, tröja, extra tröjja, läderjacka

Och såklart, mjukisbyxor

Helt crazy kalltttttt :(
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Men helvete... Hur lyckas jag hela jävla tiden... Copy paste från SC2 tråden


I just managed to lock myself in at work, one floor under, where nobody ever comes by

UEd7TzM.jpg


And I have no fucking idea how I'm supposed to get out... Key doesn't unlock this piece of shit.

God, how do I always manage getting into situations like this
 

MacNille

Banned
Hur fan lyckas man med det? Anyway, någon som har läst den senaste nummer av Fantomen? Den första svenska superhjälten är med där, The Norseman! Verkar som att han är från Skåne.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Japp... Ringer runt och frågar vafan jag kan göra. Spännande ._.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Knackar runt på väggarna och har hittat ett ställe som jag nog kan sparka sönder om det så skulle behövas... Tänkte på fönstrerna först, om jag kunde köra någon ninja-grej och klättra på sidorna men fy helvete det är minst 10 meter neråt...

jOKKlcf.jpg
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Vad får dig att tro det?!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Men vafan :(

Först vill jag fokusera på att ta mig ut (klättra ut för fönstret, slå sönder väggen eller vänta in ett mirakel)... Sen kanske jag kan svara på det ._. Lovar att SWEGAF är i mitt <3
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Nu kommer min tjej och räddar mig... Kanske? Får se vad vi planerar...

Edit: LonelyGreyWolf, men jag kan ju inte! Jag är för ung!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Du är väl inte ledsen :(? Det är jag som ska vara det, inlåst i ett rum som är helt tomt med bara en mobil och en nyckel som accessoar!
 
Nä, I'm okay with this. Är ändå straight så det är väl bäst så.

Lycka till. Det där löser sig alltid. I värsta fall är det bara att käka upp vänsterbenet. Det har jag gjort flera gånger.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

Tunesmith

formerly "chigiri"
Mmm. 800 miljoner dollar på 24 timmar. Budget på 285 miljoner dollar om jag minns rätt. Högsta budgeten någonsin och högsta intäkterna någonsin i spelbranschen.
Finns många spel som kostat mer än 285mille att göra, dock släpps de flesta budgetar inte ut, eller så ger man en siffra som "låter normalt" för att skapa lite headlines.
 
Finns många spel som kostat mer än 285mille att göra, dock släpps de flesta budgetar inte ut, eller så ger man en siffra som "låter normalt" för att skapa lite headlines.

BS. Det där vill jag ha en källa på. Det är snarare tvärtom -- ofta överdriver man budgeten, som till exempel med Shenmue.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
JAG ÄR UTEEEEEEE :D:D:D:D:D
 

MacNille

Banned
Mmm, så är det jämt på nätet. Tycker man annorlunda från majoriteten håller de alltid på så där. Jag är en av de där knäppjökarna som gillar Dragon Age 2. Jag skulle aldrig ha sagt till GAF att jag gillar det.

Fast du kunde ha uttryckt dig lite annorlunda när du svarade imo.

Så du gillade DA2....
_47041354_count512.jpg


Jag håller mina ögon på dig.

Jag gillar föresten GTA IV. Verkar som att flera personer på nätet inte gillar den.
 

ksan

Member
tror dock att DSM-5 klassificerar att gilla DA2 som något ganska allvarligt...

nää, du får gilla det om du vill!

Jag gillar föresten GTA IV. Verkar som att flera personer på nätet inte gillar den.

Bra spel, det sämsta med GTA4 är att det gör det omöjligt att spela 3/VC/SA igen, eftersom det är vidrigt att köra bil i dem efter att ha lirat 4/5.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Nostalgi är extremt kraftfullt i Sverige... Vi kan tacka Bjarneby för detta!
 

Knugen

Member
Vice city är det bästa GTA:et
dock så har jag tre par nostalgibrillor på mig efter som jag inte har spelat det på flera år.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Spela om det, nu!
 
Top Bottom