• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
5s snart! MIDNATTTTTTTTTTT
 

Knugen

Member
tuttar med filmjölk

iK15AWuxFYfIp.gif
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
NÅGON ANNAN SOM ÄR I GLOBEN ATM?

JAY MF Z!!!!!
 
Jag såg på Disney's Aladdin (1992) igår. Vansinnigt bra film egentligen. Anden är en riktigt bra karaktär. Till och med jag fnissade några gånger.
 
Högskoleprovet måste man göra minst tre gånger innan man får bra resultat. Det kräver mycket träning. Allt det där som kommer på provet kan ju typ alla som gått gymnasiet göra, det är bara det att man måste skynda sig så mycket. Finns nätsidor att träna på och så också, men det kostar. Jag själv gjorde bara provet en gång. Gick sådär, men jag har bra betyg så jag nöjer mig med det.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Vintertid! Skönt med en timmes extra sömn :D
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

Tunesmith

formerly "chigiri"
Uppgraderade just mitt internet till 200Mb/s fiber. #NextgenPrep
Myspys.

Saknar skandinaviska internethastigheter, päronen i Göteborg sitter på en gigabit lina och det mesta dom gör online är att läsa GP, spela patiens eller glo lite på SVT-play...
 
Ni skulle gråta om ni visste hur långsam uppkoppling jag har i Uppsala. Jag vågar inte säga det högt, men man kan ju säga såhär att videos (Youtube, SVT eller vad som helst) inte ens buffrar på 144p, och jag kan inte öppna två flikar med NeoGAF samtidigt.

Men de goda nyheterna är i alla fall att jag nu spelat Pokémon Y i sju timmar totalt och jag kan bekräfta att det är riktigt bra. Pokémon OT:n här på GAF är galen asså, nya posts hela tiden. Den tråden är NeoGAF:s största just nu och har krashat sidan några gånger när spelet kom ut :p
 

jorma

is now taking requests
fan jag missade helt att det var vintertid, men alla mina klockor skötte tydligen den biten åt mig.
Eftersom jag inte kom till jobbet en timme för tidigt, utan en timme för sent.
 
Top Bottom