• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
fan jag missade helt att det var vintertid, men alla mina klockor skötte tydligen den biten åt mig.
Eftersom jag inte kom till jobbet en timme för tidigt, utan en timme för sent.
Ouch! :(
 

Groof

Junior Member
Apropå tvärbanor, min kompis skickade den här bilden till mig imorse:

2013-10-28


De har fan gett upp på riktigt nu.
 

jorma

is now taking requests
Hehe.

Orkannyheter; alla på vårt göteborgskontor har blivit hemskickade. Seriousbusiness, orkaner.

Eller så är det verkligen sant att göteborg är "lilla london" och är därmed benägna att whinea högt för ingenting :p
 

Paganmoon

Member
Hehe.

Orkannyheter; alla på vårt göteborgskontor har blivit hemskickade. Seriousbusiness, orkaner.

Eller så är det verkligen sant att göteborg är "lilla london" och är därmed benägna att whinea högt för ingenting :p

Det måste vara ett skämt, eller så tog dom bara tillfället och stämpla ut för dagen? Det regnar just nu, men med Göteborgsmått mätt, så duggar det knappt, blåser ju inte ens, dvs regnar rakt ner, rena sommarvädern ju!

Stormen skulle börja runt 17.00 och hålla på över midnatt, om den inte vänder innan.
 

jorma

is now taking requests
Vilken tid åkte du? Jag planerade att testa den resvägen på onsdag.

Var vid liljeholmen 8:05 ungefär, men missade precis ett tåg, så kom inte iväg förrän 8.15. Var i solna 8.50.

paganmoon: inget skämt, såvida dom inte drev med min kollega. Kändes lite overkill, har aldrig hört talas om något liknande någonsin förut.
 
prova kebaben på pizza stället nära där man flyttade precis in när man går hem ikväll.

Har läst meningen tio gånger men har inte en blekaste aning om vad det står. Antingen säger du:
A) Att du ska prova att ha kebab på pizza ikväll
B) Att du ska prova kebab på ett "pizzaställe"
C) Att du precis flyttat in
D) Att pizzerian nyss flyttat in

Eller nått.

Svenska språket är inte lätt asså.
 

Keasar

Member
Har läst meningen tio gånger men har inte en blekaste aning om vad det står. Antingen säger du:
A) Att du ska prova att ha kebab på pizza ikväll
B) Att du ska prova kebab på ett "pizzaställe"
C) Att du precis flyttat in
D) Att pizzerian nyss flyttat in

Eller nått.

Svenska språket är inte lätt asså.

Är trött och min svenska känns sämre än någonsin och den är rätt kass vanligtvis ändå. :p

B och C är det.
 

Paganmoon

Member
And there be the reason I don't like writing in Swedish anymore.

Oroa dig inte, jag förstod vad du skrev iallafall, det är bara Strafer LonelyGreyWolf som är lite efter :)

Vet inte varför jag skrev Strafer först... var det första som jag associera till haha :)
 

Keasar

Member
Oroa dig inte, jag förstod vad du skrev iallafall, det är bara Strafer LonelyGreyWolf som är lite efter :)

Vet inte varför jag skrev Strafer först... var det första som jag associera till haha :)

I'm pretty used to it though, so no offense taken, I just avoid writing in Swedish whenever I can because of how bad I am at it.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
strafeeeeeeeeeeer
 

-KRS-

Member
I malmö blåser det som satan. Emellanåt känner jag att hela 17-våningshuset jag sitter i just nu skakar som om man var på en båt ungefär. Inte lika våldsamt som en båt i storm alltså, men ändå. Läskigt som fan.
 
Helvete vad det blåser! Och tåget blev inställt great... det här verkar bli en underhållande eftermiddag.

Vilket tåg? Från och till?


Hur får man fram den där egentligen?

Haha, nice att jag ligger så högt trots att jag kom till den här tråden typ hundra sidor efter er. Det är jag och strafer som håller igång den numera med vårt dagliga spam, rock'n'roll och filosofiska kommentarer.
 

strafer

member
Vilket tåg? Från och till?



Hur får man fram den där egentligen?

Haha, nice att jag ligger så högt trots att jag kom till den här tråden typ hundra sidor efter er. Det är jag och strafer som håller igång den numera med vårt dagliga spam, rock'n'roll och filosofiska kommentarer.

Klicka på trådsvaren

jeTf2ja.png
 
Top Bottom