• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
Knappa på GPS:en har väl hänt att man gjort.. Typ "Avbryt rutt" eller "Kör hem" knapparna. Men den skärmen sitter ju uppe vid rutan, så man släpper ju aldrig riktigt blicken från vägen.

Like so.
7963347106_bf0b85d276_b.jpg
 
Det här är inte tillåtet enligt nya trafikförordningen

Skicka sms
Ägna sig åt sociala medier som Facebook, Instagram eller Twitter
Titta på film
Knappa på GPS-navigatorn
Spela spel på mobilen
Söka låtar på Spotify
Böja sig ner för att plocka upp t.ex. en tappad telefon

Äsch då :(
 

Forsete

Member
Ett ägande utan dess like pågår just nu på SVT 1.

Göran Lambertz begår publikt självmord på bästa sändningstid.

Sinnes.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Ett ägande utan dess like pågår just nu på SVT 1.

Göran Lambertz begår publikt självmord på bästa sändningstid.

Sinnes.

Han är fascinerande! Fattar inte varför han håller på, kwasten och de övriga stollarna måste ha någon hållhake på honom.
 

Forsete

Member
handlar det om Thomas Quick?

det brukar göra det när han är ute och cyklar.

Japp. Seriöst, mannen måste ha förlorat ALLT förstånd.
Han ljuger ju rakt upp och ner samtidigt som han vägrar erkänna det när det uppdagas (som det där med teknisk bevisning i form av att en hund har markerat på en plats??).

Han är fascinerande! Fattar inte varför han håller på, kwasten och de övriga stollarna måste ha någon hållhake på honom.

Penttinen, Van der Kwast och Gubb-Jan.. Ja, något skumt är det, för inte fan offrar man heder och samvete för tre "kompisar" bara sådär.
GWs kommentar till att Lambertz är domare i HD "Ja det får vi väl ta hand om i sinom tid" eller dylikt. :D
Och att han samtidigt friat sina kompisar från skuld när han var JK är ju helt jävla sinnes.
 
Wolf, vad tyckte du om Bioshock DLCn?

Har den inte :( Har inte ens mina konsoller här i Uppsala. Måste köra hit en TV + konsoller sen. Mitt liv är så rörigt just nu. Knappt ens tid att spela. Problemet är bara att även om jag skulle köra hit mina konsoller har jag ingen internetuppkoppling.

Men jag ska absolut köpa all Bioshock DLC sen, inga tvivel.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Någon i DH!?!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Attans vikingar!!
 

Forsete

Member
Trodde inte min PS4 skulle komma idag. När jag slutade på jobbet hade jag fortfarande inte fått något SMS och trodde givetvis att all is lost! Normalt brukar jag få SMS:en runt 11-12 och nu var klockan 15 .. Men strax efter 16 kom SMSet och då var det bara att hämta. :D :D :D

Wowserz.. Men fy saaaaaaaaaaaaatan vad spelen kostar. Verkligen dyrt, lär inte köpa något i onödan även om jag är sugen. Så utöver gratisspelen blirré bara Killzone, som är supersnyggt och hittills awesome.
 
Att sitta på ekonomikum och plugga från 09:00 till 20:00 är standard numera. Känslan när man sitter i timmar och kodar och inte kommer någon vart. Självmordstankarna. Depressionen. Och sen lyckan när programmet äntligen fungerar och man inte har en blekaste aning om varför koden plötsligt ville fungera.
 
Top Bottom