• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Er9HBKv.png

Fixed

426fb1b5a8e0fb25af6d80a4cd5f8016.png
 

waypoetic

Banned
Jag fattar inte hur man kan, som man raka sina ben.
Varför tror du någon, oavsett kön gör det?
Och vad säger du till de män som inte har hår på "vanliga" ställen som rygg, bröst, mage och på röven? Eller de som inte har en skäggväxt? Eller de som väljer att ta bort hår från alla tidigarenämnda delar av kroppen?
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Pissar och skiter blod
 

MacNille

Banned
Stafer hickar och Yoshi skiter och pissar blod. Aj fan säger jag. Yoshi, du borde gå till en läkare så snart som möjligen.
 

Paganmoon

Member
gå o lägg er, klockan e snart 2!

Samtidigt så snöar det så vackert här, hoppas det blir ett rejält täcker imorrn när man vaknar.
 

Groof

Junior Member
Fan är det värt att skaffa Revengeance på PC eller ska man bara tanka ner det på PS3 eftersom man fick det gratis via PS+?
 

MacNille

Banned
Fan är det värt att skaffa Revengeance på PC eller ska man bara tanka ner det på PS3 eftersom man fick det gratis via PS+?

Har bara kört det på ps3. Roligt spel. Skurken är så jävla over the top att man sitter där och skrattar som en jävel.
 

Forsete

Member
Hur överlever företag som Namco och Konami i dessa dagar? Känns som de knappt släpper några spel längre.

Senaste Konami-spelet jag köpte var MGS4.
Senaste Namco var det där sugdåliga Ace Combat till PS3.

How do they do it?
 
Hur överlever företag som Namco och Konami i dessa dagar? Känns som de knappt släpper några spel längre.

Senaste Konami-spelet jag köpte var MGS4.
Senaste Namco var det där sugdåliga Ace Combat till PS3.

How do they do it?
Konami får säkert pengar för Metal Gear Revengeance och sedan säljer väl säkert Pro Evolution Soccer fortfarande okej. I mars kommer första halvan av Metal Gear Solid 5. Del två och en till Revengeance dyker nog upp inom kort ska du se.

Namco får nog in en del licenspengar och sedan släpper de Tekken-spel titt som tätt.
 

Forsete

Member
Konami får säkert pengar för Metal Gear Revengeance och sedan säljer väl säkert Pro Evolution Soccer fortfarande okej. I mars kommer första halvan av Metal Gear Solid 5. Del två och en till Revengeance dyker nog upp inom kort ska du se.

Namco får nog in en del licenspengar och sedan släpper de Tekken-spel titt som tätt.

Känns ändå som om de är skuggor av sina forna jag. De var ju ointagliga slott förr, idag känns de mer som någon hydda i sibirien som lätt kommer kastas ikull av minsta vindpust.

Men förutom de serier du nämner så kanske de säljer en jäkla massa obskyra spel i Nippon?
 
Nej, inte direkt. Konami, Capcom, Namco, Taito, Square Enix och ett gäng andra större Japanska spelutvecklingsföretag är ganska mediokra nu för tiden.
 

Forsete

Member
Ah, skolsken.. Och rejält dessutom. Solglajorna åkte fram nu.

Myyys! Kallt som fan, blåser som fan, men SOLSKEN! :D
 
Haha, Playstations kundsupport :D Skickade ett mail till standardadressen, fick svar på norska från Nordisk Film Hotline. Känns väldigt B. Aja, fick ju svar på min begäran i alla fall.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Haha, Playstations kundsupport :D Skickade ett mail till standardadressen, fick svar på norska från Nordisk Film Hotline. Känns väldigt B. Aja, fick ju svar på min begäran i alla fall.

Norskt SEN ID? Dom sorterar efter region, annars verkar det lite skumt. :p Hade kanske ingen svensk personal ledig..
 

Forsete

Member
Dude.

Hahaha. Internet.

Zelda skulle bli bättre med Kinect, voice commands, gestures. bli ett med Link. Fy fan, vilka möjligheter.

Metroid med grym story och grym grafik.
ND skulle kunna sätta tänderna i typ (med ett tredje team då iofs, inte störa Uncharted och TLoU teamsen) Animal Crossing. Ge serien den frothing gritty visceral bakgrundshistoria serien behöver för att mogna.
MM kan ta över Mario och ge det en äkta fysikmotor istället för skriptad hoppfysik.
 
Top Bottom