• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Söt.

Vad var det hon gör i New York förresten, I forget? Jobbar hon med något där eller glider hon bara runt hela dagarna? Undrar vad amerikanerna tror/tänker/tycker om att det glider runt en svensk prinsessa där, eller om de inte ens vet om det.
 

Forsete

Member
Söt.

Vad var det hon gör i New York förresten, I forget? Jobbar hon med något där eller glider hon bara runt hela dagarna? Undrar vad amerikanerna tror/tänker/tycker om att det glider runt en svensk prinsessa där, eller om de inte ens vet om det.

Hon jobbar tydligen där.

projektansvarig på World Childhood Foundation och arbetar utifrån Childhoods USA-kontor i New York
http://www.kungahuset.se/kungafamil...insessanmadeleine.5.4a3da1313658e148c380.html
 

Forsete

Member
Jag blev just hopplöst förlorad i Ken Burns dokumentärer.

Varför har inte vi en Ken Burns? Jag antar att Hans Villius var så nära vi kom.
 

Forsete

Member
och som vanligt är denna tråd död som fan

Snart fredag.
LonelyGreyWolf sitter säkert och knackar kod.
Knugen äter spittekage.
Jag tittar på Ken Burns och super.
Du kollar brudar på hetast.nu
Yoshichan ligger på akuten.
jorma gråter hysteriskt över sin ban.
ingen vet vad Grassclipper egentligen pysslar med.

Ingen har tid för SweGAF just nu.
 
Snart fredag.
LonelyGreyWolf sitter säkert och knackar kod.
Knugen äter spittekage.
Jag tittar på Ken Burns och super.
Du kollar brudar på hetast.nu
Yoshichan ligger på akuten.
jorma gråter hysteriskt över sin ban.
ingen vet vad Grassclipper egentligen pysslar med.

Ingen har tid för SweGAF just nu.

Jag är rätt mystisk faktiskt.

Var är waypoetic, bannad eller?
 

MacNille

Banned
Jag känner igen mig i det. Jag stupade på ett annat forum, då jag försvarade folket som inte gillade sluet på ME3. Var banande i en månad.
 
och som vanligt är denna tråd död som fan

Du är död som fan.

Snart fredag.
LonelyGreyWolf sitter säkert och knackar kod.
Knugen äter spittekage.
Jag tittar på Ken Burns och super.
Du kollar brudar på hetast.nu
Yoshichan ligger på akuten.
jorma gråter hysteriskt över sin ban.
ingen vet vad Grassclipper egentligen pysslar med.

Ingen har tid för SweGAF just nu.

Hahaha.

Ingen kod just nu. Tittar på Äkta Människor (säsong 1). Ni vet, den där serien om hubotar och sånt. Vansinnigt orealistisk, en del urusla skådespelare och dålig scener, men intressant nog att man vill se vad som händer sen.

Jag är rätt mystisk faktiskt.

Kom till Uppsala yo.

vad fan är det här för ställe

Vem fan är du?

Jag känner igen mig i det. Jag stupade på ett annat forum, då jag försvarade folket som inte gillade sluet på ME3. Var banande i en månad.

Mmm, waypoetic är sääääkert bannad för att han försvarade någonting... Det kan absolut inte vara så att han som vanligt hatar på absolut allt och alla utan anledning.

Vårt svarta får.
 

strafer

member
Snart fredag.
LonelyGreyWolf sitter säkert och knackar kod.
Knugen äter spittekage.
Jag tittar på Ken Burns och super.
Du kollar brudar på hetast.nu
Yoshichan ligger på akuten.
jorma gråter hysteriskt över sin ban.
ingen vet vad Grassclipper egentligen pysslar med.

Ingen har tid för SweGAF just nu.

Neh, Snyggast.nu.
 
Haha, asså min Assassin's Creed 3 tråd kommer aldrig dö. Just när man trodde att den för alltid sjunkit ner bumpar någon upp den och så blir den aktiv igen. Roligt att se att den bumpas upp sisådär en gång varje eller varannan månad. Spelet är så uruselt att det förtjänar att tråden bumpas.
 
Det har varit planen hur länge som helst. Kommer alltid saker i vägen. Ska till Serbien igen nu i början på februari sen får vi se om jag kan ta mig till Uppsala.

Vad gör du i Serbien anyway? Släktband? Födelseland? Vill inte tala illa om Serbien ifall du tycker om landet (jag har aldrig varit där), men det är inte ett särskilt populärt turistmål och heller inte så många som åker dit för att jobba.
 

MacNille

Banned
Haha, asså min Assassin's Creed 3 tråd kommer aldrig dö. Just när man trodde att den för alltid sjunkit ner bumpar någon upp den och så blir den aktiv igen. Roligt att se att den bumpas upp sisådär en gång varje eller varannan månad. Spelet är så uruselt att det förtjänar att tråden bumpas.

Håller med. Spelet kändes inte som ett Asscreed spel. Det kändes som det här:
f6YCQ.gif
 
Vad gör du i Serbien anyway? Släktband? Födelseland? Vill inte tala illa om Serbien ifall du tycker om landet (jag har aldrig varit där), men det är inte ett särskilt populärt turistmål och heller inte så många som åker dit för att jobba.

Min flickvän är serbiska så åker dit och hälsar på. Och nej, tror ingen kan anklaga det för att vara världens bästa land. Men det är helt okej, intressant ur ett statsvetarperspektiv också för den delen.
 

jorma

is now taking requests
Snart fredag.
LonelyGreyWolf sitter säkert och knackar kod.
Knugen äter spittekage.
Jag tittar på Ken Burns och super.
Du kollar brudar på hetast.nu
Yoshichan ligger på akuten.
jorma gråter hysteriskt över sin ban.
ingen vet vad Grassclipper egentligen pysslar med.

Ingen har tid för SweGAF just nu.

jag blev ganska lättad faktiskt, jag behövde få lite gjort på jobbet för en gångs skull...

men min ban var såklart bs, that goes without saying :)
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Jag är frrrriiiiiisk :D!!!

Länge leve Sverige och billig vård
 

Nander

Member
Haha, asså min Assassin's Creed 3 tråd kommer aldrig dö. Just när man trodde att den för alltid sjunkit ner bumpar någon upp den och så blir den aktiv igen. Roligt att se att den bumpas upp sisådär en gång varje eller varannan månad. Spelet är så uruselt att det förtjänar att tråden bumpas.

Assassin's Creed 3 är ett underligt spel, alltså. Miljön och tidsperioden är den absolut mest intressanta av alla AC-spel så på något sätt lyckades jag ta mig igenom spelet och finna någon form av nöje i det. Vilket är förvånande, för som spel har det så många helt oförlåtliga och oförklarliga brister.

Snackar vi spelforum så var ju gamla Xbox-SE the shit, så att säga. Och på GON hängde jag ganska mycket också, och lite även efter namnbytet till Loading.
 
Top Bottom