• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

jorma

is now taking requests
Regarde också på det. Finns bättre källor. Som Flashback.

Jupps, men expressen har ju inga problem att samarbeta med dom, så det är inte sååå underligt att man måste gå till nasse-sidor eller flashback för att öht få höra något kritiskt om dem.

Robert Aschberg fungerar ju som mecenat åt dem också, antar att det hjälper en del med trovärdigheten.
 
Hur är Darksiders spelen?

At home nu.

Ettan är väldigt likt Zelda. Inte perfekt men väl värt att spela. Tvåan går ifrån Zelda och närmare Amalur. Tvåan har en mycket mer öppen värld. Striderna är riktigt bra, men det märks att tvåan är rushad. Spelet blir sämre och sämre. Darksiders 2 har fyra världar, och den första världen är överlägset bäst. Om jag skulle spela om DS2 skulle jag bara köra igenoim första och kanske andra världen. Första världen har dessutom bäst final boss.
 

Groof

Junior Member
Idag. Ikväll rättare sagt. Det är han och sen paparizzo whatsherface som är de kända, resten av startfältet är nya vad jag vet.

holy shit du har typ gjort min kväll ännu bättre, hade ingen aning om att det va ikväll! Hemgjord friterad kyckling och melodifestivalens dumma pajaserier mm-mmm.
 

MacNille

Banned
Den känslan när vakten igår trodde att man hade tagit knark, när man inte hade gjort det. Han kollade mig två gånger för fan! Det enda jag gjorde var att påpeka att ljuset var sönder på toan.
706.png
 
Den känslan när vakten igår trodde att man hade tagit knark, när man inte hade gjort det. Han kollade mig två gånger för fan! Det enda jag gjorde var att påpeka att ljuset var sönder på toan.
706.png
Känner en kille som hatar allt vad knark heter. Han har blivit inplockad för pissprov tre gånger på fyllan.
 
Top Bottom