• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
Köpte Kerbal Space Program. Ganska kul att hela tiden misslyckas. Jag har dock fått upp tre saker i omlopp nu. :p Kul sandbox-spel, för det finns inte mycket att göra förutom "challenges" som är ganska tråkiga.

De evakuerar överallt i byarna runt mig. Rekordvarmt här idag, varmast i Sverige i år. Italienska vattenflygplanen kommer först imorrn. Tror det är lugnt för min del, men klart det är trist att folk ska evakuera.

Jag såg varningen på TV4 om evakueringar. Ganska läskigt, det är allvar nu. Hoppas ni slipper evakuera.

Skandal att Sverige inte har egna flygplan (hade dock för mig att kustbevakningen hade sådana?). Har sett att dom flyger runt med en helikopter som släpper motsvarande en ICA-kasse full med vatten. :/ Vi har ju trots allt ganska mycket skog, och en hel del varma dagar! Inte första gången dom utfärdar eldningsförbud!
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Visste du detta Yoshi?

BuT1vdACIAAMiV4.jpg
 

Forsete

Member
hur gott sover ni i värmen?

Skaffat mig en mobil AC. ;)
Enda störiga är att den producerar värme, vilket leds ut genom en slang, som måste blåsa ut genom ett fönster, så man tar ju in varmluft igen. Men skitsamma, satt den på en timer, 2 timmar sedan stängs den av, under den tiden har man ju hunnit snuffsa (med öronproppar).
 

Fenjima

Neo Member
Åska och regn hos mig, skönt efter värmeböljan. Nu är det jobbdags efter 4 veckor semester...usch.

Btw så har jag beställt den vita PS4 med med Destiny, ska köpa ett par vita golvhögtalare också i dagarna :D Wohoo!

Och så har röken nått stockholms innerstad nu också. :(
 

Groof

Junior Member
Åska och regn hos mig, skönt efter värmeböljan. Nu är det jobbdags efter 4 veckor semester...usch.

Btw så har jag beställt den vita PS4 med med Destiny
, ska köpa ett par vita golvhögtalare också i dagarna :D Wohoo!

Och så har röken nått stockholms innerstad nu också. :(
Vart har du bokat ifrån? Själv har jag bara lagt en beställning på den vita konsolen.
 

Fenjima

Neo Member
Vart har du bokat ifrån? Själv har jag bara lagt en beställning på den vita konsolen.

Gamestop har exklusiv rätt till den bundeln så det går bara att förboka via dem och det måste göras på plats. Vart bokade du din vita ps4? och när släpps den utan destiny?
 

Groof

Junior Member
Gamestop har exklusiv rätt till den bundeln så det går bara att förboka via dem och det måste göras på plats. Vart bokade du din vita ps4? och när släpps den utan destiny?
Ahaaa. Bokade min via mediamarkts hemsida, släpps i oktober står det. Vet att cdon hade bundlen också men priset låg skyhögt?
Tsk-tsk, stackars intet anande själar som väljer vit konsol ;)

#TeamSlickBlack
#TeamTröttPåSvartOchDeprimerandeElektronik
 

Fenjima

Neo Member
Ahaaa. Bokade min via mediamarkts hemsida, släpps i oktober står det. Vet att cdon hade bundlen också men priset låg skyhögt?

#TeamTröttPåSvartOchDeprimerandeElektronik

Jaha, kollade in den men den var bara under bevaka. Hade inget pris. Den ska enligt gamestop vara exklusiva för dem men man vet ju aldrig med sånt där. Ändras hela tiden. Jag hostar upp 4600kr för min iaf. Tänkte köpa den i USA men jag kollar på en del film så det är inte lönsamt då den bara är regionsfri när det gäller spel. Sen är det ju den lilla detaljen med garantin också.

Svart är så deprimerande ;)
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Jaha, kollade in den men den var bara under bevaka. Hade inget pris. Den ska enligt gamestop vara exklusiva för dem men man vet ju aldrig med sånt där. Ändras hela tiden. Jag hostar upp 4600kr för min iaf. Tänkte köpa den i USA men jag kollar på en del film så det är inte lönsamt då den bara är regionsfri när det gäller spel. Sen är det ju den lilla detaljen med garantin också.

Svart är så deprimerande ;)

Jisses, hade glömt hur dyrt det är i Sverige...
 

Groof

Junior Member
Jaha, kollade in den men den var bara under bevaka. Hade inget pris. Den ska enligt gamestop vara exklusiva för dem men man vet ju aldrig med sånt där. Ändras hela tiden. Jag hostar upp 4600kr för min iaf. Tänkte köpa den i USA men jag kollar på en del film så det är inte lönsamt då den bara är regionsfri när det gäller spel. Sen är det ju den lilla detaljen med garantin också.

Svart är så deprimerande ;)
Ja om man läser kommentarerna verkar den vara struken från cdon. De fick väl inte sälja den eller något.
4600 är väl vanligt pris för en bundle? Själv blir det 3990 via media markt
 

Fenjima

Neo Member
Ja om man läser kommentarerna verkar den vara struken från cdon. De fick väl inte sälja den eller något.
4600 är väl vanligt pris för en bundle? Själv blir det 3990 via media markt

Ja det är ett normalt pris. Killzone bundeln var betydligt dyrare, upp mot 6000 tror jag om jag inte minns fel :)



Alltså..nu flyger jag som på små moln. Jag ska åka till GAMESCOM!!! Som press tom så jag får förtur och sånt smaskens :)
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Ja det är ett normalt pris. Killzone bundeln var betydligt dyrare, upp mot 6000 tror jag om jag inte minns fel :)



Alltså..nu flyger jag som på små moln. Jag ska åka till GAMESCOM!!! Som press tom så jag får förtur och sånt smaskens :)
Ses där kanske? Är där för EAs räkning, på ons-Torsdag iaf, undviker fredagen och helgen.
 
Top Bottom