• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Knugen

Member
Hur blev Halloween?

983814_10204612874217160_8840295971712778108_n.jpg
 

Keasar

Member
Hade lite godis som delades ut till barnen som kom förbi och knackade på, firade annars inte Halloween utöver att spela lite Evolve alpha.
 

Groof

Junior Member
Förra året hade vi förberett massa godis, men inte en jävel kom. I år hade vi inte förberett skit, men halva jävla området kom. Så jag drog ut och fixade en massa, och bara 2 kom tillbaka. Bus?
 

Groof

Junior Member
Driveclub och Shadows of Mordor är det nu. Hade inget intresse i Shadows of Mordor men kollade upp det och det ser ganska nice ut.

Låter som en grym deal. Shadows of Mordor är riktigt kul. Driveclub kan jag inte säga något om, men alltid skoj med ett bilspel.
 
Låter som en grym deal. Shadows of Mordor är riktigt kul. Driveclub kan jag inte säga något om, men alltid skoj med ett bilspel.

Lär ju ta några månader innan Driveclub funkar dock ;b

Hmm, måste fundera. Många tusenlapper för en student. Undrar om det kommer bli några grymma julerbjudanden?
 

Groof

Junior Member
Lär ju ta några månader innan Driveclub funkar dock ;b

Hmm, måste fundera. Många tusenlapper för en student. Undrar om det kommer bli några grymma julerbjudanden?

Trist hur det blev. Va så sugen på DC men vill inte lägga ut 300 spänn på något halvdant...

Jultider lär nog vara mer deals absolut. Frågan är bara vilka sorter.
 
Hmm. PS4 har ju inte särskilt många spel än, och de bra spel som finns är fortfarande väldigt dyra. Tekniknörden i mig vill hoppa på dealen, men jag avvaktar nog.
 

Groof

Junior Member
Haha. Dom spelen som jag har på PS4, om än något få, har hållt mig underhållen under bra långa perioder. Jag känner mig inte i ett särskilt behov av ett nytt spel riktigt ännu.
 
Säger att PS4:an inte har så många spel, köper ett Wii U...

?

Wii U är bästa current-gen konsollen just nu. Håller med den här gaffern. Wii U har definitivt fler bra spel än PS4 just nu. Bayonetta 2 kom nyss och denna månad kommer Smash. Hur det kommer se ut i slutet av 2015 är dock en heeeeelt annan fråga. Förhoppningsvis har Wii U fått Splatoon, Zelda (tvek), Xenoblade, Star Fox m.m. då, men vid det laget lär PS4 ha många gånger fler kvalitativa spel. 2015 ser sjukt bra ut för PS4 och Bone, men just nu är konsollerna någorlunda döda.

Evil Within, Wolfenstein och InFamous ser nice ut, framförallt Evil Within. I övrigt verkar det vara mest cross-gen.
 

Forsete

Member
Sherlock Holmes var rätt så hyfsat tycker jag. Lite stelt sådär (rekk: spela i första pers vy, bättre kontroller), men gillade stämningen och insamlingen av bevis.
 

Drencrom

Member
Stört taggad på kfc! Mer friterad kyckling i Sverige hade varit min politiska slogan

Nu var det rätt så länge sedan jag åt på KFC sist men det var rätt så gött, sammanfattningsvis bättre än McDonalds iaf (vilket kanske inte säger något mycket men).

Och nu ska vi inte bråka om två bra konsoler som PS4 och Wii U när XB1 finns att hacka på ;)
 

jorma

is now taking requests
Själv äter jag bara daisys nygrillade hamburgare innan jag ska spela något spel på min PS4:a. Allt annat är bara bleka kopior, en förnimmelse av vad som kunde varit, en synvilla för den törstige som vandrar i gobiöknen (med en wii-u eller en xb1 i ryggan, och en friterad kycklingklubba i handen).
 

Groof

Junior Member
Det jobbiga med kfc i utlandet är deras äckliga hälsoregler, eller snarare lack thereof.
Men vi har inte mycket att välja på här, så jag tar vad jag får!
 

rallaren

Member
Kan ju inte förneka att jag sett en del bilder på obegagliga upptäckter innanför friteringen. Var nog här på gaf senast en nyhet om något som såg ut som hjärna men var en njure typ. Finns pics på google..
 
Top Bottom