• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Paganmoon

Member
yfPrLFz.png

hmm, tänk nu när Heavenly Sword 2 släpps, hela förstasidan på GAF kommer vara trådar om det.
 

Keasar

Member
Bayonetta 2 är toppen av antalet trådar som kommer skapas för ett karaktärs action spel.

Minns knappt ens existensen av Heavenly Sword. :p
 

strafer

member
En fråga,

Jag streamar en film via PS3 media server och i början av filmen så går video bitraten (tror jag) till 71MBPS och ljudat hackar i ungefär 15 sekunder, sedan går det tillbaka till lite lägre och hoppar upp och ner.

Varför bara i början håller den på och bråkar? :(
 

Groof

Junior Member
Ser opraktiskt ut. Hur får de pommes som ligger i botten någon sås på sig? Och de som ligger överst blir å andra sidan dränkta i sås.

Svårätet i början, men när man huggit i sig ett par bitar så blir det lättare. Dessutom så skiftas såsen runt och rör sig sakta neråt. Och det går även bra att dippa.

Just den såsen va mer krämig, så den flöt inte särskilt mycket. Perfekta såsen!
 

waypoetic

Banned
Vore det opassande att säga att jag har en spel-relaterad sak med massa tillhörande saker till salu i en tråd som denna?

Vet ingen svensk spelsite som har ett köp och sälj forum...
 
Jag har avvecklat fysiska skivor. Stora omslag är mysiga men det är inte värt besväret att hålla på att byta sida eller album var 20:e minut. Även fast Spotifys bibliotek saknar en del av mina favoritskivor så är det helt klart det smidigaste alternativet för ett rimligt pris.

TV-spel föredrar jag fortfarande att ha lagrat på skivor, men då räcker det att byta var 20:e timme.
 
Jahapp då vart man officiellt singel då

Aww, jag kommer ihåg när du berättade om henne förut. Du gillade henne verkligen då. Långdistansförhållanden måste vara svåra dock. Beklagar. Den goda nyheten är att det finns miljarder andra tjejer! Så hej, it's gonna be alright.
 

Groof

Junior Member
Aww, jag kommer ihåg när du berättade om henne förut. Du gillade henne verkligen då. Långdistansförhållanden måste vara svåra dock. Beklagar. Den goda nyheten är att det finns miljarder andra tjejer! Så hej, it's gonna be alright.

Yeah, jag försöker hålla huvudet högt. Det är för vårat eget bästa. Dags att försöka lista ut hur utelivet fungerar igen!
 

Keasar

Member
”En utländsk medborgare som önskar få ett svenskt medborgarskap bör avkrävas en ed om att han eller hon svär trohet och lojalitet till Sveriges Konung, svenska staten och den svenska nationen”

Vad fan röker SD politiker under dagarna? :p
 
Vad fan röker SD politiker under dagarna? :p

Jag håller med dem. Dessutom bör de skära med en kniv i handflaten när de svär sin ed, och släppa en droppe av blod i en kista av mynt. Sen kommer de få en förbannelse över sig som gör att de blir odödliga. Till en början kontrolleras de av regeringen till slavarbete, men till slut bryter de sig låss och blir pirater. Då måste Johnny Depp & Co besegra dem en gång för alla.
 

Forsete

Member
Till kungen? Haha. Nä tack.

Det där funkar inte längre. Det finns ingen MORAAAAL längre.
MVH: KD

Dessutom, har ni någonsin kört med eder i Sverige? I tyskland var det ju poppis innan och under andra världskriget. Svära trohet till Tyskland, och senare Hitler (även om många försökte slippa det).
 

Liljagare

Member
Tror det bara är i USA man sv'r ed emot flaggan fortfarande_

Sedan, jippie, spy utav bara helvete sjukan har kommit.. arrrgghh!!!
 
Fick tillbaka resultatet på min sista systemvetartenta idag. Högsta betyg. Inte en enda omtenta eller rest under hela utbildningen hittills.

Låtsas vara imponerade, please.
 

Paganmoon

Member
Nöööööööööööööörd!

Och självklart grattis, starkt jobbat, tror inte jag känner nån som inte haft nån omtenta redan efter första året typ.
 
Hela systemet är helkorkat. Man kan ju enkelt korttidsplugga in allt på två-tre dagar, och sedan ofta glömma bort det direkt efteråt. Första examensarbetet nu. Så galet mycket flumm och teoretiskt fancy trams.
 

Forsete

Member
Grattis Wolf.

Vår egna lilla professor.
Med betoning på lilla.

Lilla.

Lillian.
Screen+shot+2013-03-10+at+11.35.48+PM.png


Besläktad med HKH Sveriges, Götes och Vendes konung Gustaf XVI Adolf
111102-KUNGAJAKT10.jpg


..som uppskattas af Fredrik Reinfeldt
imagess.JPG


Varför har du aldrig vågat erkänna att du är Reinfledts son?
 
Top Bottom