• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Keasar

Member
Hade föredragit Robert Gustafsson eller Henrik Hjelt om det ska vara någon av dem vanliga TV-komikerna men det kan väl gå antar jag.

Bäst hade varit en bitter Magnus Betnér som dricker en stor flaska sprit samtidigt.
 

jorma

is now taking requests
Så länge det inte är en skåning eller Erik Haag så ska det nog gå bra.

Johan Glans hade ju funkat.

Tror för övrigt att det inte finns en enda göteborgare som ens varit påtänkt. Skönt! :p

FAst jag har inget tv-abb just nu så i ärlighetens namn spelar det ingen roll.
 
På tal om SVT, det finns en dokumentär på svtplay om big data som är sjukt bra. Se den om ni vill lära er vad som kommer bli det största som hänt sedan ångloket. Är sjukt taggad på big data; håller på och skriver c-uppsats om det nu. Det kommer förändra allt. Dokumentären är inte teknisk eller komplex btw utan väldigt simpel och populärvetenskaplig.
 

Paganmoon

Member
Johan Glans hade ju funkat.

Tror för övrigt att det inte finns en enda göteborgare som ens varit påtänkt. Skönt! :p

FAst jag har inget tv-abb just nu så i ärlighetens namn spelar det ingen roll.

Tommy-Lee-Jones-Stare-Golden-Globes.gif
 

Leezard

Member
På tal om SVT, det finns en dokumentär på svtplay om big data som är sjukt bra. Se den om ni vill lära er vad som kommer bli det största som hänt sedan ångloket. Är sjukt taggad på big data; håller på och skriver c-uppsats om det nu. Det kommer förändra allt. Dokumentären är inte teknisk eller komplex btw utan väldigt simpel och populärvetenskaplig.
Ah, vad synd. Annars så är det ett intressant ämne.
 

Hjod

Banned
Idag är jag inte särskilt nöjd med mig själv. Klantarsle är väl det ord som är närmst till hands. Tyck lite synd om mig iaf.
 
Idag är jag inte särskilt nöjd med mig själv. Klantarsle är väl det ord som är närmst till hands. Tyck lite synd om mig iaf.

Drygt när folk skriver sånt här. Om du inte tänker säga vad saken gäller, varför ska någon bry sig? Sorry mannen, livet suger.
 

rallaren

Member
Apropå bilspel, någon som hört när Driveclub kommer till ps+ förresten?
PS Plus version on hold indefinitely.
Är detta jag kan hitta.

Inte bra. Hade hoppats kunna spela det efter GTA V, som jag ganska bistert dubbeldoppade nyligen. Vad gör jag med min PS4a??? Blir väl att sura tills jag bestämmer att sälja den.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Är detta jag kan hitta.

Inte bra. Hade hoppats kunna spela det efter GTA V, som jag ganska bistert dubbeldoppade nyligen. Vad gör jag med min PS4a??? Blir väl att sura tills jag bestämmer att sälja den.

Du kan nog hitta DriveClub billigt begagnat nu, spelet funkar men tror inte dom tänker lansera PS+ versionen i år. Sen kommer The Crew i december vilket vart helt okej (Test Drive Unlimited!) i betan.

Lirade just klart AC: Unity, nu dags för Dragon Age: Inquisition, har även GTA 5 (igen) och Farcry 4 på hyllan.
 

Paganmoon

Member
Du kan nog hitta DriveClub billigt begagnat nu, spelet funkar men tror inte dom tänker lansera PS+ versionen i år. Sen kommer The Crew i december vilket vart helt okej (Test Drive Unlimited!) i betan.

Lirade just klart AC: Unity, nu dags för Dragon Age: Inquisition, har även GTA 5 (igen) och Farcry 4 på hyllan.

Men... Next-gen haz no gamez!
 

MacNille

Banned
Men jävla skit! Kompisen jag skulle gå på bio i veckan har bangat. Mummel mummel. Någon i Uppsala som inte har sett Intersteller än?
 
men mario kart 8 har ju dålig musik enligt den d'r tråden

Bara enligt OP. Aldrig sett sån backfire.

Men... Next-gen haz no gamez!

Wii U har en jävla massa, jöö.

Okej okej okej okej okej okej okej okej okej okej okej okej okej.

Hej jag heter Tunesmith, är 5 år gammal och har precis upptäckt chokladpudding. Tycker det är väldigt gott.

Men jävla skit! Kompisen jag skulle gå på bio i veckan har bangat. Mummel mummel. Någon i Uppsala som inte har sett Intersteller än?

Nix, hörde faktiskt talas om Intersteller för första gången idag. Tjejen jag skriver c-uppsats med ska tydligen se den med sin pojkvän på torsdag.

Är den hype?
 
Top Bottom