• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

waypoetic

Banned
Johan Glans har fått mig att le men jag har inga minnen av att Batra har varit rolig nån gång. Tror jag mest sett honom i Kvarteret Skatan om jag minns rätt.
 
GAF hype:ar upp morgondagen rejält i vanlig ordning

ogaakb.gif
 
handlar om?
"Piratskattens hemlighet utspelar sig längs med Orkidékusten vid Medelhavet dit syskonen Minna och Sam åker tillsammans med sin mamma för att fira jul.

När de kommer dit får de veta att Orkidékusten är hotad och att det bara finns en sak som kan rädda den – piraten Aquilas sedan länge försvunna skatt!"
 

Keasar

Member
Kamiya är ett asshole på twitter och älskas av dem flesta ändå (mig inkluderad) så jag tror det är inte så relevant till varför folk ogillar TB. Brukar tycka hans videos är bra men det har kännts som att han kan få lite storhetskomplex och tro han är "The all-father of gaming community" eller nått.
 

berzeli

Banned
Alltså TB har ju alltid haft världens storhetskomplex och en jäkla "holier than thou" attityd som är fruktansvärt irriterande. Kombinera det med lite hyckleri och ett par riktigt idiotiska utspel på senaste tiden så är det ju knappast en överraskning att folk har problem med honom.



Men nog om det, låt oss fokusera på viktigare saker:
Den nya Jönssonligan filmen fick 4 av 5 i den första recensionen... sedan insåg jag att den publicerats i Moviezine vilket gör att jag fortsatt är skeptisk. Kanske till och med mer skeptisk. Jag menar:
Fler filmer i serien känns helt motiverat och även om det inte ä [sic] hundraprocentigt helgjutet så är det en eventuell start som heter duga. Svensk film har fått ett uppsving. Som Vanheden skulle säga: lysande!
Vad fan Moviezine, försöker ni aktivt hitta nya lågpunkter...
 
ser att flera är arga över att TB vann. Bra. TotalBiscuit är skön gamer och han förtjänar det.

Om du med skön menar rätt dum och arrogant, absolut :). Men han är ju framgångsrik, det får man ge honom, Han är ingen person jag skulle lyssna på för analyser av någonting, men i underhållningssyfte, möjligen.
 

Paganmoon

Member
Helvete, steg på hissen på hotellet, vart redan nån i den, vi ska till samma våning, 5 våningar, han börjar snacka med mig, visar sig vara amerikan, svarar lätt på hans frågor, går av, vänder mig om och går till mitt rum. Känner mig otrevlig och dum som fan nu. Varför måste amerikaner vara så trevliga och pratglada, han måste fan tyckt att jag vart världens mest otrevliga människa :(
 
Helvete, steg på hissen på hotellet, vart redan nån i den, vi ska till samma våning, 5 våningar, han börjar snacka med mig, visar sig vara amerikan, svarar lätt på hans frågor, går av, vänder mig om och går till mitt rum. Känner mig otrevlig och dum som fan nu. Varför måste amerikaner vara så trevliga och pratglada, han måste fan tyckt att jag vart världens mest otrevliga människa :(

Haha, du är så typiskt svensk. Amerikanen och jag hade snackat i flera timmar och druckit en halv flaska Bacardi i processen.

Men don't you worry, vi vet att du är trevlig.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
köpte tre biljetter till premiär hobbit (idag klockan 23:59)

mina två jag skulle hänga med bangade

så nu står jag där, ensam, med två oanvändna biljetter :(

någon som vill komma och göra mig besök? ni får en gratis Hobbit 3 rulle! KAOz? Någon annan från Örebro?
 
Hade det varit en vit hatt hade du varit en omvänd tomte

pzv5j7l.jpg


Läderfedora?

Mer likt den där hatten som Den Onde i Den Onde, Den Gode, Den Fule har, fast i läder då då.

Gillar din vinterfierade avatar förresten; snygg!


Ursäkta? Jag utelämnade vissa detaljer: jag har en vit-blå halvlång slips, diskret läderpiska, klackskor med vilda-västern pling pling på och givetvis spenderar jag 90 % av min tid på att stirra ner på en Game Boy Color, modell standard lila (och övriga 10 % med att hashtagga på instagram med min sprillans nya guldfärgade iPhone 6s). Skulle en dam gå runt med GBC publikt? Inte en chans, mannen. Jag är äkta vara.
 

strafer

member
någon mer som har problem med att skrobbla Last.fm från iTunes?

Har installerat plugins..loggat in...startat om...men inget händer.
 
Top Bottom