LonelyGreyWolf
Banned
Är dem töntigare än en läderhatt?
Var tvungen lol
look
hey listen
don't you worry 'bout et
is okay
EDIT: God damn it, var inte meningen att börja en ny sida såhär. Setting the bar high and stuff.
Är dem töntigare än en läderhatt?
Var tvungen lol
I vilken del av landet? Jag har fått nog av stillastående kollektivtrafik.
Så länge som jag har el, internet och hela fönster så är jag all good.Storm imorgon, stay safe SweGAF.
Jag kan bara komma på fördelar med att bli sjuk såhär pass nära till julledigheten.BRA LÄGE ATT BLI FÖRKYLD PÅ
JAHA NU ÄR MIN IPOD DÖD FÖR EVIGT...JÄVLA FITTA OCKSÅ
[...]
JAHA NU ÄR MIN IPOD DÖD FÖR EVIGT
Been there done that. Suger som fan.Väskjäveln borta, så nu sitter man på hotellet i Saigon utan ombyte av kläder, efter 16 timmars flyg med 2 byten, förseningar, springanden mellan gates, känner mig fräsch som fan. Varmt är det iallafall, så Life is good.
Badrock och express hotel laundry service.Väskjäveln borta, så nu sitter man på hotellet i Saigon utan ombyte av kläder, efter 16 timmars flyg med 2 byten, förseningar, springanden mellan gates, känner mig fräsch som fan. Varmt är det iallafall, så Life is good.
Borrelia har jag minsann.. tror jag åkt på allt skit i år..
Det där är sunk! Har du inget annat boende?Tjenare Swe-gaf. Vet att jag inte skriver här särskilt mycket längre. Men måste få ventilera lite. Blir förmodligen av med min lägenhet inom kort, bor just nu i andrahand och förhoppningen från både mig och förstahandsmänniskan att jag skulle få ta över lägenheten i januari. Just nu verkar det inte som att det blir så.
Så jävla surt och kasst och hela jävla skiten. Ibland känns det som att jag har haft lite för mycket glid senaste åren och att korthuset är på väg att rasa samman. Men men, bara att gå och lägga mig och ta nya tag imorgon.
Edit: varför är du fortfarande en junior groof?
Tjenare Swe-gaf. Vet att jag inte skriver här särskilt mycket längre. Men måste få ventilera lite. Blir förmodligen av med min lägenhet inom kort, bor just nu i andrahand och förhoppningen från både mig och förstahandsmänniskan att jag skulle få ta över lägenheten i januari. Just nu verkar det inte som att det blir så.
Så jävla surt och kasst och hela jävla skiten. Ibland känns det som att jag har haft lite för mycket glid senaste åren och att korthuset är på väg att rasa samman. Men men, bara att gå och lägga mig och ta nya tag imorgon.
Tjenare Swe-gaf. Vet att jag inte skriver här särskilt mycket längre. Men måste få ventilera lite. Blir förmodligen av med min lägenhet inom kort, bor just nu i andrahand och förhoppningen från både mig och förstahandsmänniskan att jag skulle få ta över lägenheten i januari. Just nu verkar det inte som att det blir så.
Tack för de varma orden, även efter lång frånvaro är det skönt att veta att swe-gaf håller ens rygg. Pratade med ägarna idag och kommer inte få vara kvar i lägenheten, däremot skulle jag skicka ett mail till dem om var jag jobbar och så, så förhoppningen är att jag kan få en annan av deras lägenheter. Synd bara då jag bor mitt i centrum med en hyra på 3300 spänn. Blev tillfrågad av en arbetskamrat om jag ville hyra en 3a också för 6 papp men det känns lite väl onödigt.
Jo det lockar ju lite med den där trean, lät som att det var ett tvåårskontrakt så mest det som var drygt. Jag självklart råd med den även om det innebär att jag får tajta till det på andra områden.Aja men då låter det ju som att det kommer ordna sig. Är den där trean i andra hand kanske du kan hyra den på korttid om inte annat, bara två-tre månader tills du hittar något annat? Annars är ju en trea för 6000 inte så dumt för en person med (vad jag antar är) heltidsjobb och full lön.
Blev ljust ju. Värt.
Hade jag kunnat hade jag gått runt med en strålkastareOm du vill ha ljus, använd en ficklampa.
Alla större säljare finns med på Prisjakt. Electro World är pålitliga, har gratis frakt och lägst pris just nu.Nån som vet vad bäst prix på PS4 och Xbone är idag fredag?
Alla större säljare finns med på Prisjakt. Electro World är pålitliga, har gratis frakt och lägst pris just nu.
PS4 - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1688895
XB1 - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2661725
Är faktiskt rätt sugen på en PS4a, är ju inte alls särskilt farligt det där.
När jag simmade runt i Netflix-biblioteket så hittade jag den därAmyGreg Poehler-serien "Welcome to Sweden", nån mer som sett/ser den här?
Äh, jag har sett 6 avsnitt och tycker serien är härlig. Om Greg Poehler blev upprörd över en recension gör ju inte mig som tittare något.
Känslan när man är dödsbakis efter att ha varit ute till 05, men måste ner på stan igen på dagsfest...