• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Har någon fått ett större intresse för julen på senare år? Känns som det bara blir mer ointressant för varje år som går
Absolut! Jul är mycket roligare som vuxen. Det går att välja bort alla tråkiga delar och endast plocka ut de delar man själv tycker om. I år hoppade jag över Kalle Anka, juldans och religiösa traditioner till förmån för matlagning, småpyssel och sällskapsspel.
 

Forsete

Member
20141123041541.gif

85542_1219268474_36675340.jpg

lettland_xgross.jpg

2013-04-18knut-knutsson-var-pa-besok-i-jonkoping!.jpg

scales.jpg

01-gold-bar.jpg


SPOILERRZZZ:
PS4 ärr lett värd sin vikt i guld
 

Keasar

Member
Efter ha skjutit undan på det i över ett år så har jag äntligen blivit klar med den första Svavelvinter boken, helvete va bra den är!
 

Knugen

Member
Gott Nytt År!




Hur har åkningen gått? Kört varje dag trots pissväder. Blir middag på Dahlboms, sen fest där.

Helt okej med tanke på att jag är jävligt dålig dock så gick ena skidan i sönder idag, tur att jag köpte försäkring. :^)

Ska käka på bygget och sen festa där, kommer ha en blå skjorta med en röd fluga på mig så håll utkik så får du en gratis drink.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Gott nytt år SWEGAF :)
 

Knugen

Member
Keen och alla andra i Åre! Afterski på Fjällgården imorgon, håll utkik efter killen med en vit tröja med nummer 7 och Svensson skrivit på den.
 
Top Bottom