Sword Familiar
178% of NeoGAF posters don't understand statistics
Någon annan som såg Kung Fury igår? Den var asbra.
Vassego.
Edit: bättre kvalitet.
Asbra är ett starkt uttryck. Rullade på fint för det mesta, men saknade överhängande struktur och var mer löst sammanhängande skämt än en film med story. Danger 5 och de nyare OSS 117 filmerna har lite samma stuk (särskilt Danger 5) och båda gör det bättre. Men gott hantverk och ett par bra skämt.
Fick mig att bli mer pepp på Danger 5, den har legat på min watch list ett tag nu så får ta tag i det.
Gör så. Och om någon vill se en absurd svensk komedi så är Sound of Noise bra mycket bättre än Kung Fury. Finns på netflix så finns få skäl att inte se den, trailer.
Såg den igår på sin premiär, det var en kul film, lite osammanhängande och så men annars riktigt rolig film att se på 30 minuter.
Magnus Betnér var lätt bäst.
Är det någonsin nåra Swedengaf meetups?
Endast i Uppsala. Tre pers som max; strafer är för blyg för sånt.
Träffade MacNille i egen hög person dock. Och Groofy, givetvis.
Hahah inte illa.Är den första gifen ett dyslexi skämt?
Undrar vem av juniorsen i PSA tråden som är MacNille. Och var strafer permad på riktigt?
Borde inte GAF bli SÅF på svenska? Bara en tanke.
Såg den igår, var ok, Betnér och Gustafsson som redan nämnts var höjdpunkten. Fattar dock inte att en av stretch goalsen var att göra den till en riktig långfilm, tycker nästan 28 minuter redan var för långt för konceptet.
Vilken fin avatar du har förresten.
Musiken var höjdpunkten för min del. Jag gillar inte den svenska humoreliten särskilt mycket, så jag håller inte riktigt med om att de var det bästa med filmen. To each their own, I guess.
Såg den igår, var ok, Betnér och Gustafsson som redan nämnts var höjdpunkten. Fattar dock inte att en av stretch goalsen var att göra den till en riktig långfilm, tycker nästan 28 minuter redan var för långt för konceptet.
Är ångbåt korrekt översättning för "hype train", eller? En lokalisering.
http://www.hollywoodreporter.com/news/cannes-full-length-version-directors-794397
Långfilmsversionen är på gång.
Haha, ja.
När ni med på Witcher 3 ångbåten?
Köpte spelet nu, ser fram mot att spela. LADDA DÅ!
Haha, ja.
När ni med på Witcher 3 ångbåten?
Köpte spelet nu, ser fram mot att spela. LADDA DÅ!
Har fortfarande problem med Witcher 3, men den är spelbar i alla fall, om man bortser från extrema laddtider när man dör, och dålig designad UI för inventory m.m. efter att jag märkte att man kunde köra swipe upp för att komma direkt till kartan har det blivit lite bättre, sen är det viss lagg i menyerna, förstår fortfarande inte alla 9r den fått i betyg.
Vilken tur att det fick betyget "spelbar i alla fall" av Paganmoon.
PoP2008 och Heavenly Sword var två av mina favoritspel från last gen, som sagt det var ett bra betyg från migSå 6,5/10?
Och PoP 2008 var bra yo.
Jag älskar hur knugen liksom tar sats för att säga något i den där gif:en. Känns som om det är där tyngden i "it's nothing but trash." ligger.
Ikväll ska jag gå på bio. Ska se nya Mad Max. Hoppas det blir kul. Annars vore det ju tråkigt.
Japp, den blev rätt så lyckad faktiskt.
Nåja, lilla lugna nu. Den är acceptabel i alla fall.
Ikväll ska jag gå på bio. Ska se nya Mad Max. Hoppas det blir kul. Annars vore det ju tråkigt.
Förskräcklig gif, precis som Heavenly Sword.
Det är det sämsta spelet jag aldrig spelat. Värdelös framerate, trista och enformiga strider, hemsk grafik, fult user interface.
Men aja, det är spelbart i alla fall.
Förskräcklig gif, precis som Heavenly Sword.
Otroligt bra, den bästa actionfilmen jag sett på länge helt ärligt.
Nåja, lilla lugna nu. Den är acceptabel i alla fall.
Förskräcklig gif
Så hur var filmen? Min personliga favorit för året, eller tillome senaste åren.
Witcher 3 är grymt skoj, men lite svårt att komma in i tycker jag. En massa grejor som man kan levla, vad ska man köra på lixom? Mina karaktärer slutar nästan alltid med att utvecklas i brute force riktningen, inte så mycket magiskt mumbo jumbo.
Du menar med avseende på talent tree? Kör på fast attacks, längst till vänster i det röda trädet -- det är en bra utgångspunkt. Du kan respecca senare genom att dricka en särskild drink, så om du ångrar dig är det inga problem, kostar bara en liten slant. Kom ihåg att du måste sätta dina färdigheter på plats till höger också. Förutom att fokusera på fast attacks är det väldigt värdefullt att spendera en poäng i den gula förmågan Sun & Stars. Denna ger dig regenerating health i dagtid och snabbare generering av adrenalin i nattid.
Sugen på att spela mer men fast med hemtenta till på onsdag ;b Passar ändå bra eftersom patchen inte lär vara ute fören dess.