LonelyGreyWolf
Banned
Jihde Du:ade HKH i något program och blev dömd för hemfridsbrott, ärekränkning, majestätsbrott och hets mot folkgrupp.
Can't tell if joke or serious.meme
Jihde Du:ade HKH i något program och blev dömd för hemfridsbrott, ärekränkning, majestätsbrott och hets mot folkgrupp.
Är det någon som hoppar på den här ångbåten då?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1055893
Är det någon som hoppar på den här ångbåten då?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1055893
Cross-gen dock :/
Blandade känslor om Fallout. Å ena sidan är det Fallout, å andra sidan är det Bethesdas tolkning av Fallout. Hmmm.
Jättemånga i den tråden som säger att de är trötta på att folk tjatar om Obsidian, men är det verkligen så förvånande? Tyckte själv att storyn och karaktärerna överlag i Fallout 3 var rätt meh som dem alltid har varit i Bethesda spel. Obsidian tog det grundliga konceptet och gameplayet som var faktiskt bra och sen skrev intressanta saker till det.
Tyckte inte det bästa med fallout kom fram så bra i trailen, dvs 50-tals americana - stilen. Grafiken duger bra, är ju inte det viktigaste i ett open world-spel.
Men release 2015 och inte crossgen! Fortfarande kvar på ångbåten.
Klad nationaldag!
Glad Sverige-dag på eder alla!
Vad fan är det här för skit?
Byter till altavista och yahoo nu.
Har du lust a summera för en som inte vill ge aftonbladet ett click?
Trevligt trevligt med en svensk tråd!
..Ännu skönare med 10 veckor av sommarledighet från och med på torsdag. Perfekt timing inför E3 dessutom, bring it on!
R.I.P Magnus Härenstam
Han fick aldrig uppleva TLG. :/
Usch... Följde live sändningen från Lisa Holm där de bekräftade att de hittat en död person... Tänker till mig själv och mina två tjejer och detta har berör mig så enormt.
Damn. Ni som ska upp och jobba imorgon och således sover nu missade bästa början på E3 någonsin. NWS var galet hype.
Damn. Ni som ska upp och jobba imorgon och således sover nu missade bästa början på E3 någonsin. NWS var galet hype.
Flyger till Götebog i morgon, hörru Pagan e det soligt?
Jag tror inte Fallout 4 är något för mig.
E3 är överskattat, för att inte tala om att hypen kring det här är hypokritisk. Ena stunden sitter folk och dömer ut spelindustrin för alla downgrades, brutna löften och exploaterande beteende för att sedan under E3 dagarna med glädje och stolthet svälja allt de ser och hör. Folk lär sig fan aldrig.
Uncharted 4
Gran Turismo 7
Last Guardian
Red Dead Redemption II
Giv!
GAF har redan lagt till Shenmue 3 och FVII remake till den listan, lol. Ångbåten siktar isberg.