• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Kattbuss

Member
Nice. Hur mycket fick du betala? Apple Watch är väl svindyr (liksom alla Appleprodukter :))? Men den ser riktigt nice ut. Själv kör jag ju Android så har en av Samsungs klockor.

Jag köpte den från England så priset blev ungefär detsamma som det kommer kosta i Sverige. Köpte den billigaste modellen, en Sport. Men ja, plånboken blir lite ledsen. Ska bli kul att leka lite med klockan och se vad jag kan använda den till. Jag återkommer med mina intryck :)
 

Groof

Junior Member
På tal om Apple så har man själv precis införskaffat sig en MBP 13". Min första Apple produkt sen Ipod touch 4th gen. Gillar det hittills men dat Apple tax ouf
 
Jag köpte den från England så priset blev ungefär detsamma som det kommer kosta i Sverige. Köpte den billigaste modellen, en Sport. Men ja, plånboken blir lite ledsen. Ska bli kul att leka lite med klockan och se vad jag kan använda den till. Jag återkommer med mina intryck :)

Mm, bara sportversionen kostar väl strax över 5000 i Sverige, och de bättre modellerna dubbla det priset. Helt sjukt. Kan ju köpa en hel mobil eller en bra dator för de pengarna. iPhoneanvändare kan i alla fall vara lättade över att billigare (men ändå sjukt attraktiva!) alternativ är på väg.
 

Kattbuss

Member
Mm, bara sportversionen kostar väl strax över 5000 i Sverige, och de bättre modellerna dubbla det priset. Helt sjukt. Kan ju köpa en hel mobil eller en bra dator för de pengarna. iPhoneanvändare kan i alla fall vara lättade över att billigare (men ändå sjukt attraktiva!) alternativ är på väg.

Jag köpte den mindre varianten så det gick på runt 3900. Men ja, det är rätt dyrt. Priset man betalar för att ha fastnat i Apple-träsket...
 

jorma

is now taking requests
SVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRJE!

jävligt imponerande. holy shit. helt ofattbart.
 

Forsete

Member
U21 kommer vina Champions League samt Grand Prix i Japan.
Enligt rykten ska U21 också se till att det blir världsfred i Israel.

Det finns ingen känd yttre gräns för vad detta fantastiska lag kan åstadkomma.

Signerat: Forsete (Expert)
 
Jag tror inte att kidsen kan ta A-laget men det är kul att veta att vi har alternativ inför framtiden. Kan se många av dem allt ner o mer bilda stommen i landslaget om några år.
 

jorma

is now taking requests
Rocket League på SpelaStation 4 och Ånga rekommenderas starkt! (Gratis med PS+ t.o.m)

Grymt roligt spel!

ja alltså, när du kommer tillbaka så får du gärna berätta hur du tänkte när du necrobumpade en 10 år gammal tråd :p
 

Paganmoon

Member
Top Bottom